In de VS is dat een stuk lastiger omdat wettelijk is vastgelegd dat men niet een staat mag bevoordelen tov anderen. Dus als bijv California extra geld krijgt hebben andere staten daar ook recht op. Dat zou er al snel toe leiden dat het federale tekort nog verder zou exploderen. Vandaar ook dat Schwarzenegger telkens 0 op het rekest krijgt. Het enige wat men kan doen is algemene maatregelen treffen zoals het subsidieren van de huizenmarkt door GSE's. Gelden beschikbaar stellen voor onderwijs. Maar die gelden dus voor ALLE staten.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef capricia het volgende:
Hebben de States eigenlijk zoiets dat ze elkaar helpen bij dreigend faillisement zoals wij nu met de Grieken?
quote:
Nadat ze 25% waren gestegen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Gisteren ING gekocht ben benieuwt of ze morgen met goede cijfers komen![]()
Ik mag toch hopen dat je short op ze zit?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:04 schreef Soldier2000 het volgende:
om 17:15?`quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat had je dan verwacht? Vandaag weer +20%?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef Soldier2000 het volgende:
Nee gisteren morgen gekocht, maar het gaat niet echt de goede kant uit
Dat dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je short op ze zit?
Ja, en wat nou als die cijfers kut zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:00 schreef Soldier2000 het volgende:
Lager dan vrijdag terwijl er morgen cijfers komen??
Als de beurs shit is gaat ING ook gewoon mee. Holladiee. Door de plee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en wat nou als die cijfers kut zijn?
Dus na de mega winst van 25% gisteren, vond je het nog niet genoeg?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Mja stond nog een beetje in de plus, maar verkocht.
Waarschijnlijk heel verstandig van jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Mja stond nog een beetje in de plus, maar verkocht.
Hopelijk dwingt dit de ECB om snel de rente te verhogenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef capricia het volgende:
De euro blijf maar wegzakken.
Zou de beurs dan omhoog of omlaag gaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hopelijk dwingt dit de ECB om snel de rente te verhogen
Geld kwijt dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef stefan_s het volgende:
pos geopent op euro / usd in verwachting dat de ECB de rente verhoogt voor 1,25 anders ben ik goor
Deed de BOE dit niet in 1992 toen de paniek rondom de pond uitbrak? Volgens mij hielp dat toen niet veel. Ik denk dat de inflation expectations enorm toenemen de komende tijd en als je dit forum als graadmeter moet nemen komt dat redelijk overeen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef SeLang het volgende:
Hopelijk dwingt dit de ECB om snel de rente te verhogen
Omlaag natuurlijk. Dat zou een definitief einde zijn van het pimpenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou de beurs dan omhoog of omlaag gaan?
Heb je een sprinter genomen? Zo ja, welke?quote:
Rente werd toen verhoogd naar 15%quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Deed de BOE dit niet in 1992 toen de paniek rondom de pond uitbrak? Volgens mij hielp dat toen niet veel. Ik denk dat de inflation expectations enorm toenemen de komende tijd en als je dit forum als graadmeter moet nemen komt dat redelijk overeen.
336 iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een sprinter genomen? Zo ja, welke?
Ik heb die van 336
Ik heb met je meegedaan net. Verwacht een forse daling aankomende week.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een sprinter genomen? Zo ja, welke?
Ik heb die van 336
Idd. Ik ben vrij sceptische met short gaan. Ik heb daar namelijk niet mijn beste resultaten op gemaakt, maar ik zie momenteel echt geen aanknopingspunten waarom we omhoog zouden gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb met je meegedaan net. Verwacht een forse daling aankomende week.
Ik ben normaliter helemaal niet van het short gaan, maar zoals ik het nu zie is er geen enkele reden om omhoog te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd. Ik ben vrij sceptische met short gaan. Ik heb daar namelijk niet mijn beste resultaten op gemaakt, maar ik zie momenteel echt geen aanknopingspunten waarom we omhoog zouden gaan.
Zeker weten. Elke economische n00b (en ook een hoop niet-n00bs) beginnen opeens over hyperinflatie, vluchten in goud, etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef piepeloi55 het volgende:
Ik denk dat de inflation expectations enorm toenemen de komende tijd en als je dit forum als graadmeter moet nemen komt dat redelijk overeen.
op welke koers ingestapt?quote:
4.3?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef tony_clifton- het volgende:
4.3. Hoop er op 2 weken iets meer dan 30% uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |