quote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef tubacloud het volgende:
ik ga voortaan mijn enveloppes zo maken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef tubacloud het volgende:
[ afbeelding ]
Wat geniaalquote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef tubacloud het volgende:
[ afbeelding ]
versgeperst, die in de glazen fles?quote:
quote:
Dat is best wel briljant.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef tubacloud het volgende:
[ afbeelding ]
die is lekkuurquote:
gaaf!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef tubacloud het volgende:
[ afbeelding ]
je was me voor..quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef Zeroku het volgende:
Lijkt me niet slim dat je zijn naam hier neerzet.
quote:
xDquote:
Oh hij is terugquote:
quote:
Foetsie, maar ik kan je ook helpenquote:
Ja zeg maar!quote:
Dan niet hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want ik weet hoe mannen zijn! Maar toch bedankt
Ja joh!quote:
Waalwijk?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:24 schreef tubacloud het volgende:
weet er iemand waar je in oost brabant een Allmountain (freeride+downhill) mountainbike kan kopen?
Lekker boeienquote:Op maandag 10 mei 2010 16:24 schreef tubacloud het volgende:
weet er iemand waar je in oost brabant een Allmountain (freeride+downhill) mountainbike kan kopen?
zit er daar een mountainbikewinkel?quote:
JA! Want ik wil een downhill/freeride mountainbikequote:
Volgens mij wel.quote:
zal eens kijken of ik die kan vinden op internetquote:
Ik heb een Bulls Comp 5.50quote:Op maandag 10 mei 2010 16:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
JA! Want ik wil een downhill/freeride mountainbike![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb een Bulls Comp 5.50![]()
best een toffe fiets, front suspension en volgens mij best geschikt voor downhill, maar dat ga ik eind juni testen in DE..
mjah, ik had 250 euro als budget, en deze was 200 euro, en allemaal goede kwaliteitsmateriaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]Ik wil eigenlijk de Kona One20, die valt een beetje binnen mijn budget, anders was ik voor de Kona Coilair gegaan... Ik ga dit jaar ook nog naar frankrijk, duitsland en spanje, dus heb ik ook mooi de gelegenheid die fiets te testen
Fiets nu nog op een gewone mountainbike, maar ik merk toch dat die niet echt geschikt is voor het betere springwerk
heb em bij verschillende internetwinkels zien staan voor 800 euro, en dat heb ik wel over voor een goede fiets! Kona is sowieso een degelijk merk, dus dat zit wel goedquote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Marco001 het volgende:
Die one20 is een fully zie ik.. Tja, daar tel je ook wel snel dik 1000 euro voor af..
Brabant, ga altijd fietsen op de Maashorst, mooi natuurgebied met veel zandverstuivingen, die wel vastliggen overigens, niet dat er overal los zand ligtquote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Marco001 het volgende:
Die one20 is een fully zie ik.. Tja, daar tel je ook wel snel dik 1000 euro voor af..
maar waar woon je eigenlijk ergens? Ik heb mijn fiets nog maar net, dus zoek eigenlijk mooie paadjes..
Hier in Delfzijl heb je niks wat geschikt is..![]()
ah, das wel helemaal aan de andere kant van het land helaas.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Brabant, ga altijd fietsen op de Maashorst, mooi natuurgebied met veel zandverstuivingen, die wel vastliggen overigens, niet dat er overal los zand ligt
ga daar altijd rondcrossen, heuvels langs. Dat is daar een aaneensluiting van een soort wal zegmaar, waar je overheen kan fietsen
Ah ok, ja, idd, bij Delfzijl heb je ook niet echt veel bos of wel? met de mountainbike waar ik nu mee rijd (is eigenlijk van mijn moederquote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah, das wel helemaal aan de andere kant van het land helaas.
Naah, ik heb ook alleen maar front suspension, dus het frame helemaal in laten veren gaat mij sowieso niet lukken.
Trage kudt ben je ook!quote:
Ik was me dood aan het ergeren aan iemand van Met De Deur In Huis! Moest toch blijven kijken jwtz.quote:
Elektro. Kardiogramm.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Bliep bliep bliep, press start, bliep bliep!
Ja.quote:
Geil!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart, vind producten met de Productvinder!
quote:
Lekker met Noor smsen he. Jij jailbaiter.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb geen zin om je terug te smsen Noor, want ik ben aan het koken, kusje!
Zie ondertitel.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lekker met Noor smsen he. Jij jailbaiter.
je hebt geen tijd om te sms en maar wel tijd om te FOK!ken?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb geen zin om je terug te smsen Noor, want ik ben aan het koken, kusje!
Sherlockquote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
je hebt geen tijd om te sms en maar wel tijd om te FOK!ken?
ik ben jou al bijna voorbij met mijn postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Pwnage!quote:
Mijn gemiddelde ligt way boven jou kunnen.quote:
Huhquote:
En mijn beheersing van de Nederlandse taal boven die van jou.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde ligt way boven jou kunnen.
Dansmariekesquote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ging bij de training van m'n zusje kijken en mocht ook ff meedoen.
Denk het nietquote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En mijn beheersing van de Nederlandse taal boven die van jou.
Wat voor sport doet zequote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ging bij de training van m'n zusje kijken en mocht ook ff meedoen.
een van de beste inquote:
Wat een kutje.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Zeroku het volgende:
Ohja Do, ze wilde niet dat ik het zei.
ik ga maar gewoon lacherig met hem om
dan komt t wel goed
Voetbal.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
Wat voor sport doet ze.
Ja, ze vond het blijkbaar zo erg allemaal nietquote:
Ooh danquote:
Ga er dan ook niet over zeuren.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ze vond het blijkbaar zo erg allemaal niet
Niet?quote:
Ja, dat dacht ik dus ook alquote:
Lekker kotsen op het veldquote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, had alleen net daarvoor gegeven en warme chocomel op. Vond m'n lichaam toch niet zo leuk.
Spellingstest doen?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet?
Oh, hahahaha, ik trapte er bijna in
Typisch vrouwengedrag.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook al. Maarja, als er 'echt' iets gebeurd dan heeft hij wel een probleem.
[..]
Lekker kotsen op het veld. Herinneringen
Meen je dit?quote:
Hehe. Wij zijn een keer voor het voetballen gaan drinken met het team. In de rust stond iedereen vol te kostenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Typisch vrouwengedrag.
Haha, nee. Maar moest wel even stoppen en even voorover buigen
Dat is ook niet handig.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe. Wij zijn een keer voor het voetballen gaan drinken met het team. In de rust stond iedereen vol te kosten.
Ben je bang ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Hmm, da's kut. Je moet ook een warming up doenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig.
Volgens mij heb ik wel iets verrekt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je bang ofzo?
Je kijkt blijkbaar ook niet naar mijn PISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Weet ik. Maar ik zette gewoon een stap, dat is het kutte.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, da's kut. Je moet ook een warming up doen
en cooling downquote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, da's kut. Je moet ook een warming up doen
Nee, waarom zou ik?!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kijkt blijkbaar ook niet naar mijn PI
Neuh, dat is overrated.quote:
Hmm. Heb je ijs erop gepleurd?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik zette gewoon een stap, dat is het kutte.
Omdatquote:
Nee, maar nu voel ik het ook niet meer. Ik heb nu alleen nog last van een hoestbui (hooikoorts).quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh, dat is overrated.
[..]
Hmm. Heb je ijs erop gepleurd?
quote:
Bos in Delfzijl?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ah ok, ja, idd, bij Delfzijl heb je ook niet echt veel bos of wel? met de mountainbike waar ik nu mee rijd (is eigenlijk van mijn moeder), kan ik ook wel redelijke sprongen maken, 50 cm hoog ofzo, maar dan moet ik ook niet hoger gaan, anders begeeft de ketting het denk ik
![]()
Zwarte Woud zijn dacht ik toch ook wel wat Downhill tracks?
De oldschool versiequote:
Ik ben echt blij, dat ik dat niet heb.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar nu voel ik het ook niet meer. Ik heb nu alleen nog last van een hoestbui (hooikoorts).
quote:
Wees maar heel blij ermee.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben echt blij, dat ik dat niet heb.
[..]
Oiquote:
Hop, duik erinquote:
quote:
Dat is nep, neem ik aan?quote:
Ik had je vader kunnen wezen gap.quote:
Geen idee, zo vaak kom ik er niet?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had je vader kunnen wezen gap.
[..]
Geen idee, zo vaak kom ik er niet?
quote:
Ik moest hardop huilenquote:
HUH?!quote:
Ik wil je schouder om op te huilenquote:
Je huis om in te schuilenquote:
Oja!quote:
Laffing out loud!quote:
LALALALALALALALAAALAAA LALALALALALALAL LAALLALALALAAAAA LALALALALALAALAAAA!quote:
Nee, dan de tekst van deze:quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
LALALALALALALALAAALAAA LALALALALALALAL LAALLALALALAAAAA LALALALALALAALAAAA!
Ik vraag me altijd af of de tekst op is.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
LALALALALALALALAAALAAA LALALALALALALAL LAALLALALALAAAAA LALALALALALAALAAAA!
Daar zit in ieder geval nog enige flow in.quote:
Als je geen robot move maakt op dat nummer moeten ze je ter plekke executeren.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar zit in ieder geval nog enige flow in.
Hé, niet fucken met DPquote:
hihi, die gast met dat EO internetfilter kan nu niet meelezen omdat je FUCK en DP schreef.quote:
ik heb het dan ook over de tekstquote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar zit in ieder geval nog enige flow in.
Wie was dat ook alweer, Blaxje toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
hihi, die gast met dat EO internetfilter kan nu niet meelezen omdat je FUCK en DP schreef.
jotcha volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer, Blaxje toch?
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
hihi, die gast met dat EO internetfilter kan nu niet meelezen omdat je FUCK en DP schreef.
Oja!quote:
Wat, de mensen, het bier, de wegen? of alles?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:33 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben in Limboland en bij Spa Francorchamps geweest dit weekend.
Wat een belevenis!
The whole package.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat, de mensen, het bier, de wegen? of alles?
Waarom typ je met sterretjes?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef mstr het volgende:
N*uken, an**l, s*ks, vibrat*r, d*ldo, k*nthaar, v*ngeren, p**pen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
The whole package.
Sta ik daar in Frans België tegen m'n auto aan.
Zeg ik zo heul netjes op m'n beste frans: Bonjour!
Zegt die vent zo van: Heuje, waor komme gij vandaon dan?!
En Limburg wonen de mooiste chicks van Nederland.quote:
Er wonen zeker mooie dames.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En Limburg wonen de mooiste chicks van Nederland.
geen twijfel.
Alleen het taaltje is zo kut, maar dat hoor je toch niet wanneer je ze in hun mond penetreert.
Pics!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En Limburg wonen de mooiste chicks van Nederland.
geen twijfel.
Alleen het taaltje is zo kut, maar dat hoor je toch niet wanneer je ze in hun mond penetreert.
Die hou ik lekker voor mezelf om op te masturberen gek.quote:
quote:
Maar ik zou er mee stoppe!quote:
Naatje, jouw posts hebben nooit enig niveau.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
erg heh, niveau daalt, ook al kon het niet meer dalen
Dat wist ik al, maar dat niveau daalt zelfs met die post, dat wilde ik zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Naatje, jouw posts hebben nooit enig niveau.
Nog lager?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar dat niveau daalt zelfs met die post, dat wilde ik zeggen
Dat lijkt me wel, het lijkt me sterk dat iets omhoog daalt.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, het lijkt me sterk dat iets omhoog daalt.
Sint en Piet zaten te bedenkenquote:
Een appel of een beer,quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sint en Piet zaten te bedenken
Wat ze mstr zouden schenken.
quote:
Een peer.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Een appel of een beer,
Sint en Piet wisten het niet meer.
Ik werd er stil van! Als jij nou niet zo'n lastige naam hadquote:
Een beer voor jouuuuquote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Een appel of een beer,
Sint en Piet wisten het niet meer.
Ik ben de ideale.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werd er stil van! Als jij nou niet zo'n lastige naam had
Ja gvd, ik zal er nog eens 20 seconde aan besteden.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gvd, ik zal er nog eens 20 seconde aan besteden.
Wat heb jij gebruikt?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]!!
![]()
![]()
Ik houd van jullie, allemaal.
Gigedi!quote:
Zelfs mij?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]!!
![]()
![]()
Ik houd van jullie, allemaal.
Een onsje wiskunde B, vervolgens een theelepel natuurkunde, goed roeren en daarna nog een scheutje Grieks toevoegen. Tien minuten in de oven en hapklaar!quote:
Dat klinkt als liefde.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een onsje wiskunde B, vervolgens een theelepel natuurkunde, goed roeren en daarna nog een scheutje Grieks toevoegen. Tien minuten in de oven en hapklaar!
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Onee sorry.
Correctie:!!
![]()
![]()
Ik houd van jullie, allemaal. Behalve Jotcha.
Fobowaardigquote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Onee sorry.
Correctie:!!
![]()
![]()
Ik houd van jullie, allemaal. Behalve Jotcha.
Wiequote:
Hé lullo!quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sjonge die heb ik nog niet vaker gehoord ofzo.
Met jouw vrouwenkennis weet ik 100% zeker dat Noortje het niet is als jij het zegt.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Jotcha het volgende:
Ik krijg het idee dat noortje in een geile bui is jungs.
WTF. In je dromen misschien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Jotcha het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sjonge die heb ik nog niet vaker gehoord ofzo.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Jotcha het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Met jouw vrouwenkennis weet ik 100% zeker dat Noortje het niet is als jij het zegt.
Met al die piemelsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:Grapje Rik ik voel me niet aangevallen.
Maar een gare opmerking was het wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Grapje Rik ik voel me niet aangevallen.
Jezelf quoten.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar een gare opmerking was het wel.
Truequote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar een gare opmerking was het wel.
Je glijdt niet van je stoel door wiskunde te doen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]!
Ik word niet heel opgewonden van wiskunde ofzo. Nee. En ook niet van Oidipous die met z'n moeder neukt.
Jawel, vanwege het zweet wat uit mijn lijf gutst door de inspanning die mijn hersenen moeten verrichten.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Je glijdt niet van je stoel door wiskunde te doen?
Kijk, dat ziet Rik aan voor geil zijn. Iets met gebrek aan kennis.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, vanwege het zweet wat uit mijn lijf gutst door de inspanning die mijn hersenen moeten verrichten.
quote:
Rik wist dat niet! Webcam staat voor de verandering uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet Rik aan voor geil zijn. Iets met gebrek aan kennis.
Ja het is waar, boehooooquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geilen op iPod in de auto aansluiten.Je kunt wel zien wie hier seksgebrek heeft (ik ben het niet!!!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |