En negerfriendlyheid. En drugsfriendlyheid. Etcquote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
En Nederland om zijn gayfriendlyheid.
Ik ken verder bondi beach en opera house en harbour bridge en australia zoo(Steve Erwin) en dat rare rots ergens waar de aboriginals wonen, nu goed?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:51 schreef Zeroku het volgende:
Australie: om zijn rare dieren.
Wat een onzin.
quote:Azie: om slimme breinen en terrorisme.
Europa staat ook bekend om zijn slechte taalvaardigheid.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik ken verder bondi beach en opera house en harbour bridge en australia zoo(Steve Erwin) en dat rare rots ergens waar de aboriginals wonen, nu goed?
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef Biogarde het volgende:
Deze: Azie: om slimme breinen en terrorisme.
veet ik, maar nu iets positievs aub.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef Twizu het volgende:
[..]
Europa staat ook bekend om zijn slechte taalvaardigheid.
De rest van de wereld staat bekend om een betere taalvaardigheid dan Europa.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
veet ik, maar nu iets positiefs aub.
Eiffeltoren! En de Deltawerken in nederland! En de bergen in zwitserrijkoslowakije enzulksquote:Op maandag 10 mei 2010 14:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
veet ik, maar nu iets positiefs aub.
tja waar staat azie bekend om? siberie? Tokyo grootste stad ter wereld? afghanistan? tsunami? Dubai? Zuid Korea(Guusje)quote:
Vroeger schopte we deze mensen gewoon de Atlantische oceaan over en werden het Amerikanen...quote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef RM-rf het volgende:
Europa staat ook bekend om het groot aantal oerdomme mensen, waarvoor men dan uitkeringstelsel bedacht heeft om hen in stand te houden en kinderbijslag om ervoor te zorgen dat ze goed blijven doorfokken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik ken verder bondi beach en opera house en harbour bridge en australia zoo(Steve Erwin) en dat rare rots ergens waar de aboriginals wonen, nu goed?
Gibraltar?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
en dat rare rots ergens waar de aboriginals wonen, nu goed?
Nah lijkt me niet, meer dan de helft in afrika is analfabeet, en iedereen in amerika is zogenaamd dom. Azie heeft veels te moeilijke talen, logisch dat ze zo slecht zijn in taalvaardigheid, maar nu ontopic.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
De rest van de wereld staat bekend om een betere taalvaardigheid dan Europa.
Dat klinkt positief!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |