O ja feilloos en mensen goede moslims liegen nooit....quote:Op maandag 10 mei 2010 13:07 schreef Khalifa het volgende:
[..]
Niet helemaal. Moslims moeten ten alle tijden genadig en vergevingsgezind zijn. De verantwoordelijkheden van islamitisch straffen vervallen bij gebrek aan een islamitisch kalifaat. Genadigheid en vergevingsgezindheid is een waarde waaraan alle moslims zich moeten houden. Stenigen is een maatregel wat alleen door de staat mag uitgevoerd worden en dat onder zware voorwaarden zoals bekennen of 4 feilloze getuigenisen van mensen die betrouwbaar bekend staan waarna de gedadigde erkent.
Alsof sjiieten tegen stenigen zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef Martin73 het volgende:
[..]
De TS citeert het boek "Bukhari", maar ik lees hieronder dat de sjiieten dat boek niet volgen. Dus schrap alvast 300+ miljoen moslims van je lijstje TS want die volgen dit boek niet eens terwijl jij claimde dat alle moslims dit boek als tijdloos beschouwen.
[..]
quote:NIEUWS.NL (Novum/AP) - Het Iraanse hooggerechtshof heeft het vonnis bevestigd van een vrouw die is veroordeeld tot dood door steniging. Dat heeft een Iraanse krant zaterdag gemeld.
De vrouw krijgt de straf omdat zij schuldig is bevonden aan overspel. Omdat zij bovendien haar echtgenoot heeft vermoord, moet ze niet alleen worden gestenigd, maar ook worden opgehangen, oordeelde het hof.
De man met wie de vrouw haar echtgenoot bedroog en die schuldig is bevonden aan medeplichtigheid aan de moord, kreeg een straf opgelegd van vijftien jaar cel. Ook krijgt hij honderd zweepslagen. De doodstraf kon in zijn geval niet worden opgelegd, omdat de man getrouwd is en de Iraanse islamitische wetgeving in zulke gevallen niet voorziet in de doodstraf.
Er was geen Iraanse aanklager of voorlichter van de rechtbank bereikbaar voor commentaar.
Oh, wat gruwelijk om te zienquote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Alsof sjiieten tegen stenigen zijn.
Het overwegend Sjiietische Iran voert zelf ook stenigingen uit. De bukhari is slechts 1 van de bronnen die over steniging gaat. Dus dat 300+ miljoen moslims schrappen gaat niet door.
Daarnaast worden soenieten door de sjiieten erkend als onderdeel van de islam.
Steniging door de Sjiietische regering van Iran:
[..]
dus wel, het wordt gewoon erkend, alleen zit het me niet mee dat er weinig moslims reagerenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als de Holocaust bij Duitsland hoort, ja.
Maar zo bedoelt die man het natuurlijk niet.
zo kan ik je meerdere voorbeelden gevenquote:Dat is zeker waar, steniging van mannen en vrouwen bij overspel is van de shariah. Helaas zijn er moslims die de niet-moslims graag naar de mond willen praten.
Echter is het wel zo, dat als de overspelige vrouw/man berouw toont, je haar/hem niet mag stenigen.
Stenigen gaat niet zo makkelijk. De shariah wordt helalas misbruikt.
Er zijn strikte voorwaarden, zoals het hebben van 4 getuigen, die met eigen ogen gezien hebben, dat er geslachtsgemeenschap is geweest en zo zijn er nog meer voorwaarden. Dus stenigen gaat niet zo makkelijk, maar helalas wel in sommige moslimlanden. Zij misbruiken de shariah.
Ik ga niemand hier naar de mond praten. Ik schaam me absoluut niet voor de shariah en zal altijd de waarheid hierover verkondigen, hoe groot de haat van ongelovigen ook zal zijn. Ik ben op aarde gekomen om mijn Heer te aanbidden en de waarheid te zeggen over onze volmaakte godsdienst en niet om ongelovigen naar de mond te praten, sorry maar ik ben geen Ahmed Marcouh.
quote:Ook het stenigen van mannen behoort tot de Islam.
quote:Waar.Stenigen van vrouwen EN mannen is van de shariah,oftewel wet van Allah soubhana wa taala,Alhamdulillah!!!
quote:Veel weten niet eens hoe en wanneer een steniging plaats vindt.
In de sharia met betrekking tot zina (overspel, ontucht e.d.). Om de straf te voltrekken, moet aan een aantal voorwaarden voldaan worden.
Ten eerste moeten vier ooggetuigen de zina bevestigen. Ten tweede moeten deze ooggetuigen betrouwbaar zijn, d.w.z. er is nooit bewezen dat zij een valse getuigenis hebben afgelegd en zij mogen geen wrok koesteren tegen de beschuldigden. Ten derde moeten de vier getuigen de beschuldigden op heterdaad betrappen ze moeten de geslachtsdeel (penis) van de man in de geslachtsdeel van de vrouw (vagina) inzien gaan. Dus niet alleen zoenen en dan steningen, nee, Ten vierde moeten de afgelegde verklaring gelijkluidens zijn wat betreft tijd, plaats en personen die de zina pleegden. Wanneer niet aan een van de voorwaarden wordt voldaan, zal geen steniging plaats vinden. Twee ahadith geven een vijfde mogelijkheid: een zondaar bekent de zonde vier keer.
quote:ik zou seggen: 1 jaar in de bak, kan die lekker gepakt worden door medegevangen en daarna een steniging...
quote:5 doden en steniging lijkt mij een goede straf, maar jah dat hebbe se hier niet (helaas)
quote:Zaken als ophanging, steniging etc. hoort in het Islamitisch strafrecht, het geknuffel van misdadigers zoals hier is niet onze stijl.
quote:eerst hun benen en armen breken, en daarna stenigen die handel :hehe:
quote:stenigen die mensen :angry:
quote:Hopelijk staan die Pakistanen daar klaar met verotte eieren en tomaten. Owja stenigen mag ook (A)
quote:Gewoon stenigen die handel. Overspel moet gewoon keihard bestraft worden.
...Aldus enkele Nederlandse jongeren, de toekomst van Nederland.quote:CD winkels in brand steken vonden ze normaal, waarom stenigen ze deze man dan niet?
Typisch. Als Wilders iets roept wat tegen grondwetten ingaat is het allemaal prima onder het mom van vrijheid van meningsuiting, maar als een moslim zijn mening verntileert moet de hele islam maar verboden worden, omdat ze het mogelijk ooit als wet in willen voeren. Ja, de SGP wil ook mogelijk dingen invoeren waar ik het niet mee eens ben, ook maar het christendom verbieden?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Als dat bij de Islam hoort, kunnen we er dus vanuit gaan dat moslimpartijen dit als één van de wetten in zou willen voeren, zouden ze ooit mogen regeren. Lijkt me voldoende reden om een moslimpartij te verbieden.
Klopt, maar dit land kent wel meer barbaarse ideeën.quote:
Mag die persoon toch vinden, als er maar niet naar gehandeld wordt? Want dan is het strafbaar inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: "ALS dit bij de Islam hoort".
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef 0013379 het volgende:
[..]
Het overwegend Sjiietische Iran voert zelf ook stenigingen uit.
Het komt iig niet meer voor.quote:The Iranian judiciary officially placed a moratorium on stoning in 2002
Iran's judiciary decided in 2008 to fully scrap the punishment from the books in a legislation submitted to parliament for approval. As of June 2009, Iran's parliament has been reviewing and revising the Islamic penal code to omit stoning as a form of punishment.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:07 schreef 0013379 het volgende:
Ik citeer enkele members van marokko.nl, pakistaan.nl:
[..]
...Aldus enkele Nederlandse jongeren, de toekomst van Nederland.
en nog teveel om te plaatsen...
Ik kan ook de Nederlandse jongeren op de FP, op Geenstijl of de Telegraaf voor je quoten. Daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:07 schreef 0013379 het volgende:
...Aldus enkele Nederlandse jongeren, de toekomst van Nederland.
en nog teveel om te plaatsen...
Dat zijn pubers die stoer praten over hun geloof over elkaar.quote:
Of een quote van de TS op dit forum:quote:Op maandag 10 mei 2010 14:32 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Ik kan ook de Nederlandse jongeren op de FP, op Geenstijl of de Telegraaf voor je quoten. Daar word je ook niet vrolijk van.
Een vrouw stenigen is barbaars. Daarom wil de TS liever heel het land platgooien. In het geval van Pakistan wil hij dus 85 miljoen vrouwen doden.quote:Op maandag 10 mei 2010 05:26 schreef 0013379 het volgende:
Het Westen zit in Irak en Afghanistan, terwijl de grootste trainingskampen in Pakistan zijn. Ze moeten dat land gewoon platgooien
Inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:32 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Ik kan ook de Nederlandse jongeren op de FP, op Geenstijl of de Telegraaf voor je quoten. Daar word je ook niet vrolijk van.
een internetforum, nee, dat is een goede afspiegeling van de maatschappijquote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef 0013379 het volgende:
[..]
dus wel, het wordt gewoon erkend, alleen zit het me niet mee dat er weinig moslims reageren
ik heb dit stuk van marokko.nl geplukt:
[..]
zo kan ik je meerdere voorbeelden geven
Da's niet echt he, da's een protesterende vrouw in Brussel.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, wat gruwelijk om te zien.
En wat barbaars
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
een internetforum, nee, dat is een goede afspiegeling van de maatschappij
je moet eens kijken wat er op fok allemaal gepost wordt in een topic over een seriemoordenaar en/of kinderverkrachter
Ik mag toch hopen dat 4chan bijvoorbeeld geen correcte afspiegeling is van de mensheid.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
een internetforum, nee, dat is een goede afspiegeling van de maatschappij
je moet eens kijken wat er op fok allemaal gepost wordt in een topic over een seriemoordenaar en/of kinderverkrachter
Ik mag toch hopen dat Henk-B bijvoorbeeld geen correcte afspiegeling is van de mensheidquote:Op maandag 10 mei 2010 14:47 schreef Henk-B het volgende:
Ik mag toch hopen dat -Strawberry- bijvoorbeeld geen correcte afspiegeling is van de mensheid.![]()
Ik mag toch hopen dat Killaht bijvoorbeeld geen correcte afspiegeling is van de mensheidquote:Op maandag 10 mei 2010 14:48 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Henk-B bijvoorbeeld geen correcte afspiegeling is van de mensheid
Een verhaal dat de media heeft behaald gaat over een dertienjarig meisje in Somalië, die aangaf verkracht te zijn en daarvoor werd veroordeeld wegens overspel (Bron).quote:Op maandag 10 mei 2010 14:41 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Om het even extreem door te trekken. Die vrouwen worden gestenigd omdat ze vreemd zijn gegaan.
Dat is wel een verschil met verkrachting/moord
Op basis van specifieke inzichten over de fiqh vindt steniging plaats in landen zoals Afghanistan, Saoedie-Arabië en Somalië.quote:Steniging wordt niet genoemd in de Koran. Wel komt de straf tweemaal voor in een hadith en door bepaalde fiqh is het opgenomen in de sharia met betrekking tot zina (overspel, ontucht e.d.).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |