quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Maar jij kunt wel gitaarspelenquote:
Ik vind het zo ook niet fijnquote:Op maandag 10 mei 2010 10:37 schreef MrChill007 het volgende:
YT is uit de mode. ze hebben de site verneukt.
Ze hebben me account verwijderd toen ik een nieuwe e-mail toevoegde aan het account. maar zij bannen op e-mail en niet op IP. meteen verwijderd + 216 video'squote:
Dat is wel balen ja! En ik dacht dat YT in de handen was van Chinaquote:Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ze hebben me account verwijderd toen ik een nieuwe e-mail toevoegde aan het account. maar zij bannen op e-mail en niet op IP. meteen verwijderd + 216 video's![]()
enige contact optie is:
Ons adres
Je kunt contact opnemen met YouTube via het onderstaande adres.
YouTube, LLC
901 Cherry Ave.
San Bruno, CA 94066
USA
Phone: +1 650-253-0000
Fax: +1 650-253-0001
komik ofniet.
Haha, YT is wel groot hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef MrChill007 het volgende:
nu haat ik ze. en maak ik ze zwart door tegen mensen te zeggen dat het bad guys zijn die admins.
Ik hoop dat hun server op een dag crasht, dat gaat hun ondergang wordenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, YT is wel groot hoor. Ik weet niet hoeveel mensen je kunt overhalen dat YT 'slecht' is.
Ja, ze zijn wel gevestigd in meerdere landen dan alleen in Chinaquote:
*Click*quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel gevestigd in meerdere landen dan alleen in China. Maar ik meende mij te herinneren dat China veel invloed had op YT. Ik bedoelde het op zo'n manier
.
Zo proberen de Chinezen YT toch te manipulerenquote:
De rechtbank had dat besloten. Er waren beledigende filmpjes over Atatüturk te vinden. Zelfs de premier, Erdogan, gebruikt Youtubequote:Op maandag 10 mei 2010 11:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Turkije, politiestaat. 1984 komt eraan, jongens.
quote:Turkish PM Erdogan appears on banned Youtube
[...]
Turkish court banned Youtube in response to videos that it deemed insulting to Mustafa Kemal Ataturk and Under Turkish law, it is a crime to insult Ataturk.
http://www.youtube.com/xlquote:Op maandag 10 mei 2010 10:37 schreef MrChill007 het volgende:
YT is uit de mode. ze hebben de site verneukt.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 10 mei 2010 02:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Wtf zijn alle Fenerbahceliler hier de enige turken op fok..?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Julis het volgende:
En ik dacht dat YT in de handen was van China.
Wij hadden bosexcursie en de cursusleider was zo chill om ons erheen te brengen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:52 schreef Rookert het volgende:
Vandaag nog een keer de Giro gezien, nu in Leiden, was nog best wel druk voor een werkdag
Ze doen het niet voor de lol.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Wielrennen'Mannen' die hun benen scheren
_!_!_!
Ze zijn gewoon verhuisd naar Hong Kongquote:Op maandag 10 mei 2010 15:38 schreef IHVK het volgende:
Google heeft zelfs de Chinese zoekactiviteiten gestopt omdat ze zoveel moesten censureren daar.
Ze waren daar allang..quote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon verhuisd naar Hong Kong
Nee. Maar ik vind het verder een goede actie.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga je hem elke dag dragen?
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef Ayca het volgende:
oh lol ik heb hem al, hij lag vlak voor mn neus_!
Lang betekent niet automatisch slecht.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht laat ik die cd maar downloaden en beluisteren, duurt het 1e lied al 10 min.
Weet ik, maar ik kan het nu niet opbrengen om daar naar te luisterenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lang betekent niet automatisch slecht.
Lol, je gelooft alles wat Wilders zegt.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:02 schreef msnk het volgende:
Dat filmpje
Meer dan 60% van de Turken vinden dat Nederlandse vrouwen teveel rechten en vrijheden hebben.
De helft van de Nederlandse moslims heeft begrip voor de aanslagen van 11 september.
En dan zeiken jullie hier dat ik te weinig kennis van zaken zou hebben
over Turken/moslims
Hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
Waarom noem jij eigenlijk IkHouVanKoerden Kippie?
Echt, hè. Niet te geleuven dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
Kan IHVK ook niets aan doen, Turken hebben moeite met begrijpend lezen
Omfgquote:Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaik dacht eerst dat hij jou met kippie bedoelde
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Omfg
Jullie twee zijn toch niet blond, of wel?
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Omfg
Jullie twee zijn toch niet blond, of wel?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)af-om-sekstape.dhtmlquote:Turkse oppositieleider treedt af om sekstape
ANKARA - Deniz Baykal, de leider van de belangrijkste oppositiepartij in het Turkse parlement, is afgetreden. De CHP-lijstrekker is in opspraak gekomen door een video op internet, waarop hij met een vrouw in een slaapkamer te zien zou zijn.
De vrouw is Nesrin Baytok (50), een van CHP's afgevaardigden uit de hoofdstad Ankara. Zowel Baykal als Baytok zijn getrouwd en hebben kinderen. Op de video is te zien hoe de beide politici zich omkleden. Andere beelden, die bevestigen dat de Turkse oppositieleider seksuele gemeenschap heeft met Nesrin Baytok, zouden met opzet uit de videoclip gelaten zijn.
De video was te zien op de site van de Turkse krant Vakit, maar die haalde de beelden er al binnen een uur af.
Baykal voelt zich slachtoffer van een tegen hem gericht complot. De voormalig oppositieleider zei dat de regerende AK-Partij, die haar wortels in de politieke islam heeft, kennis van de video moet hebben gehad. ,,Mijn ontslag betekent niet dat ik wegloop of toegeef'', zei Baykal tijdens een persconferentie die de televisie uitzond.
Baykal (71) was leider van de seculiere Republikeinse Volkspartij (CHP), die heeft gedreigd de komende voorstellen van de AK-partij om de grondwet te wijzigen te blokkeren. Hij was sinds 1992 leider van de CHP, die met 112 zetels de grootste oppositiepartij in het Turkse parlement is.
Premier Tayyip Erdogans hervormingsgezinde partij AK-Partij heeft een voorstel voor grondwetswijziging ingediend. Het voorstel voorziet onder meer in het ter discussie stellen van de rol van het leger en de rechterlijke macht in Turkije. Die beschouwen zich als hoeder van het seculiere karakter van Turkije en bekijken de AK-Partij met argusogen.
De huidige grondwet is kort na de militaire staatsgreep in 1980 opgesteld en is een heet hangijzer in de Turkse politiek. (ANP/RTR/BVDL)
WTF.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:22 schreef Julis het volgende:
Baykal heeft ontslag genomen. Het heeft iets te maken met een tape. Baykal zegt dat het een complot is. Hij beschuldigt AKP ervan. Maar ik lees ook dat veel aanhangers van CHP blij zijn dat hij weg is. Mja, vreemde zaak dit.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)af-om-sekstape.dhtml
Ah relaxed, blijft toch wel leuk om even te zien, langer dan een kwartiertje duurt het toch niet. Mensen die er 3 uur voor wachten snap ik echt niet, je kan gewoon 10 minuten voordat ze langskomen erbij gaan staan en dan zie je ook allesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wij hadden bosexcursie en de cursusleider was zo chill om ons erheen te brengen.![]()
Dus toch gezien!
Nederland is geen Turkije, waar eigenlijk drie partijen de dienst uitmaken.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een sterke oppositie bestaande uit de PVV zie je niet zitten?
Die busjes ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah relaxed, blijft toch wel leuk om even te zien, langer dan een kwartiertje duurt het toch niet. Mensen die er 3 uur voor wachten snap ik echt niet, je kan gewoon 10 minuten voordat ze langskomen erbij gaan staan en dan zie je ook alles
Maar ik ben 1.91
En weer die reclamebusjes, nu hoorde ik ook: "HET IS VERBAZINGWEKKEND, MAAR WAAR, SLECHTS 10 EURO, DE ORIGINELE TRUI VAN DE GIRO D'ITALIA!"
In het Italiaans klinkt het vast beter
Heb je niet gewacht op het peloton? :p Kwam iets van 7 minuten later dacht ik, stoet van 2 minuten lang met vooral de asociaal rijdende materiaalwagensquote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die busjes ja.![]()
![]()
Ik hoorde alleen *VERBAZINGWEKKEND* .....W...*10EURO* * GIRODITALIA*
En er kwamen eerst elke minuut 2 busjes voor de fietsers eindelijk kwamen. En dan zag je nog niks want ze de kopgroep had een enorme voorsprong.
Je hebt gekeken naar een filmpje waarin een 70-jarige een collega batst en bent teleurgesteld dat ze er dingen uit hebben geknipt?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hahaha stel die gast heeft gelijk met z'n religieuze partij praatjes, zouden bepaalde stukjes er daarom uit zijn geknipt ofzo?
Jawel, ik heb het peloton wel gezien.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je niet gewacht op het peloton? :p Kwam iets van 7 minuten later dacht ik, stoet van 2 minuten lang met vooral de asociaal rijdende materiaalwagens
Dat is niet zo fijn, maar dat krijgen mensen als ze spoorknorren zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Ik ben geïrriteerd omdat al mijn vrienden iets leuks gaan doen vandaag en ik morgenochtend 6.30 op moet.
Verplichte excursie.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Oplossing: vrij nemen. Als student kan dat gewoon in Nederland!
Het schandaal is dat mensen niet willen zien hoe een 70-jarige de liefde bedrijft. Of Turkse politici zijn gewoon lamzakken.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef msnk het volgende:
Wat is het schandaal precies? Heeft hij zijn vrouw bedrogen of is er een bepaalde wet dat je niet mag sechzen met mede-politici?
Vreemdgaan=not done in de Turkse politiek.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef msnk het volgende:
Wat is het schandaal precies? Heeft hij zijn vrouw bedrogen of is er een bepaalde wet dat je niet mag sechzen met mede-politici?
Ja we lopen van 9 tot 3 in het bos om bomen uit ons hoofd te leren. Zo leuk is het niet hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En vandaag ook al, nou nou wat heb je het zwaar!
Misschien vonden ze het opwindend om hun eigen sextapes op internet te verspreiden. Of hun camera is gejat, of hun pc is gehackt.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef msnk het volgende:
Vreemdgaan is sowieso not done, ook in mijn ogen, maar ik wist dus niet of één van die twee getrouwd waren.
Maar als dat zo is, vraag ik mij sowieso af hoe zo'n filmpje dan opgenomen wordt. Ik neem aan dat twee CHP minnaren het niet met elkaar gaan doen op onbekend gebied
Oh, dat klinkt inderdaad wat minderquote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja we lopen van 9 tot 3 in het bos om bomen uit ons hoofd te leren. Zo leuk is het niet hoor.
Alsof de Nederlandse media niet op z'n kop zou staan als er een filmpje opdook van Jan Peter waar hij neukt met zijn minnares.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vreemdgaan=not done in de Turkse politiek.
Vergelijkbaar met Amerikaanse politiek.
Ik denk dat ze iets slimmer zijn dat dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien vonden ze het opwindend om hun eigen sextapes op internet te verspreiden.
Of heeft iemand ze genaaid door ze stiekem op te nemen.
Waarschijnlijk wel, maar ik denk dat hij doelde op het Bill Clinton-schandaal. Ik ken verder geen vergelijkbare Nederlandse voorbeelden, dus wie weet.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof de Nederlandse media niet op z'n kop zou staan als er een filmpje opdook van Jan Peter waar hij neukt met zijn minnares.
Seksistquote:Op maandag 10 mei 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iets slimmer zijn dat dat.
Bij dit soort dingen zit de vrouw toch wel in het complot. Die heeft zeker geld gekregen.
CHP is srs business.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien vonden ze het opwindend om hun eigen sextapes op internet te verspreiden.
Ja dat is het meest aannemelijke, maar ik snap gewoon niet hoe. Als je een geheime affaire hebt doe je dat in je eigen huis lijkt mij. Ehm, hoe film je binnen het huis van een top-politicus, want dat is hij inmiddels geworden na 20 jaar partijleiderquote:Of heeft iemand ze genaaid door ze stiekem op te nemen.
Datquote:Op maandag 10 mei 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik denk dat hij doelde op het Bill Clinton-schandaal.
[..]
Seksist![]()
.
De vrouw was wel 20 jaar jonger, toch? Die kerel denkt gewoon van 'score, eindelijk een jonge vrouwquote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, hij is 70 jaar. Als je op je 70ste nog vreemd gaat.. djeez.
Met je ninja edit.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je een vrouwenhater bent?
Ze zijn allebei getrouwd en niet eens met elkaarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef msnk het volgende:
Vreemdgaan is sowieso not done, ook in mijn ogen, maar ik wist dus niet of één van die twee getrouwd waren.
Maar als dat zo is, vraag ik mij sowieso af hoe zo'n filmpje dan opgenomen wordt. Ik neem aan dat twee CHP minnaren het niet met elkaar gaan doen op onbekend gebied
Nee, ik heb het hele filmpje niet bekeken, maar heb begrepen dat de stukjes met geslachtsgemeenschap eruit zijn geknipt en aangezien Baykal zegt dat dit de schuld van AKP is, vond ik het wel leuk om te zeggen dat een religieuze partij het er natuurlijk uitknipt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt gekeken naar een filmpje waarin een 70-jarige een collega batst en bent teleurgesteld dat ze er dingen uit hebben geknipt?
Op je 70ste hoor je helemaal geen sex meer te hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De vrouw was wel 20 jaar jonger, toch? Die kerel denkt gewoon van 'score, eindelijk een jonge vrouw'
.
Ik ben benieuwd hoe je daar over een jaar of 50 over denkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op je 70ste hoor je helemaal geen sex meer te hebben.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
Wisten jullie dat ik echt zo kijk [ afbeelding ] bij het plaatsen van die PI.
LOL IK OOK HAHAHA.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
Wisten jullie dat ik echt zo kijk [ afbeelding ] bij het plaatsen van die PI.
Dude, mijn opa is 70.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je daar over een jaar of 50 over denkt.
De Berlusconi van Turkije?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
Baykal is best gezond voor zijn leeftijd hoor. Je ziet hem ook vaak lekker zwemmen op het strand met zijn vrouw.
Ik moet mij beheersen om niet de taalpurist uit te hangen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, mijn opa is 70.Hou op over opoe-sex.
Seks?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet mij beheersen om niet de taalpurist uit te hangen.
wie weet wat deze Turkse politicus nog meer verborgen heeft gehouden.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Berlusconi doet het met meisjes die minstens 55 jaar jonger zijn.
Iewh, shadap.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wie weet wat deze Turkse politicus nog meer verborgen heeft gehouden.
Als zogeheten keukenprinses is dat toch een mooie vaardigheid om te beheersen?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Anyway mensen. Raad eens wat ik vandaag voor werk heb gedaan? Asperges sorteren!
Jij bent grappig.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als zogeheten keukenprinses is dat toch een mooie vaardigheid om te beheersen?
Die smiley kijkt niet boosquote:Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie kijken echt boos als jullie posten? Wat een drama.
Ga in een callcenter werken.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent grappig.![]()
Het is echt saai werk, maar hey ik moet ergens geld vandaan halen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik huil wel elke keer een beetje als ik op invoeren druk.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier mag jij zelf mijn grappige opmerking bedenken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:25 schreef Rookert het volgende:
Whehe, NOS verslaggever zei daarnet "Één dame zullen we na de Giro in ieder geval niet missen: ONGELOOFLIJK, VOOR SLECHTS 10 EURO.. *beelden reclamebusje* "
Ze hebben het wel opgepikt![]()
7.8 is wel netjes genoeg om niet privé te houden.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nais. Wat voor cijfer (of ben jij er zo één die alles privé houdt!?)?
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee Baykal is een schoonheid wil je zeggen?
Ja idd, maar ik pakte gewoon het eerste plaatje op google.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit als 50 jaar op dit plaatje.
Hier staat ze beter op:
[ afbeelding ]
Euh.. Wie?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
Gaan ze het hier een beetje bejaardenseks hebben
Leuk dat dat dan nog kan toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die Turken natuurlijk. Over 2 bejaarde politiciiehhl nou heb ik een beeld in mijn hoofd
Hoe kan jij een beeld in je hoofd krijgen over twee seksende oudjes?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die Turken natuurlijk. Over 2 bejaarde politiciiehhl nou heb ik een beeld in mijn hoofd
Oh shit!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe kan jij een beeld in je hoofd krijgen over twee seksende oudjes?
Jij mag zulke gedachtes helemaal niet hebben, en als je écht kuis was geweest zou je niet eens weten hoe dat eruit zou zien!
Ik moest lachen!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Rookert het volgende:
Deja Vu kijken man, al heb ik hem al gezien.
Hihi wat een grap
Zal ik hem dan maar maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry maar dit is te toevalligquote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Precizionist het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er was eens een schaap en die heette henkert en da was een beetje een gekke jongert maar hij was wel lief want hij had Elise het eendje gered op de boerderij van Professor Honda Civic. daarom is henkert toch wel een goei jongert wel lief ja dat zeker een echte levensredder oef oef oef. wt een held als ik later opgroei wil ik net als henkert zijn.
![]()
![]()
Ik heb hier nog een IPHONE liggen voor je. is eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef IHVK het volgende:
Mijn internet is gestorven net.
Ik doe het ook maar sinds kort....Ik zal vandaag wel weer erg laat slapen...Ik moet echt weer op normale tijdstippen gaan slapenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:20 schreef Ayca het volgende:
Je moet snachts niet zoveel eten, is niet goed voor je
Je hebt nog een weekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Neuh, binnenkort examens en moet ook maar eens beginnen met leren![]()
Trusten![]()
Heb maar even een andere link opgezocht, want de link dat jij gaf heeft een beetje distorted geluidquote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef IHVK het volgende:
Mensen die het woord seksist verkeerd gebruiken
Uff, doe gewoon wat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:09 schreef MrChill007 het volgende:
Zoek eens een afbeelding. kan geen geschikte vinden.
'De video zal binnenkort beschikbaar zijn'quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef MrChill007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xd9kjf_somalia-rap-lol_music
check zo. ze zijn 'm aan t controleren ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'De video zal binnenkort beschikbaar zijn'
Hij doet het.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
check zo. ze zijn 'm aan t controleren ofzo.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef MrChill007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xd9kjf_somalia-rap-lol_music
Is goed voor je, word je sterk van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2010 15:42:27 ]
Genus?quote:
Jij bent toch ook Azeri? Dansen jullie zulke dansen ook vaak op bruiloften enzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef Ayca het volgende:
Misschien is het aryamehr iddhij heeft een ban dus....
Ja, ik kan het alleen niet zo goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Azeri? Dansen jullie zulke dansen ook vaak op bruiloften enzo?
Kom je uit Azerbeidzjan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik kan het alleen niet zo goedmijn moeder wel
Tof.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, ik kan het alleen niet zo goedmijn moeder wel
Ja, het komt van haar officiële youtubekanaalquote:
Volgens mij waren ze uit Azerbeidzjan gekomen maar weet het niet zekerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Azeri's in Turkije komen vooral uit Iran.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, het komt van haar officiële youtubekanaal. Toch niet te geloven dat ze zelf niet doorheeft hoe slecht het is
.
Dat einde![]()
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat Spielberg het geregisseerd heeft? Weet iemand of dit waar is?quote:
Oh, zou kunnen. Ik ken jouw familiegeschiedenis niet, dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze uit Azerbeidzjan gekomen maar weet het niet zekeriets met oorlog ofzo
ik moet het nog eens navragen
Maar Azeri's verhuizen toch niet zo vaak?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen. Ik ken jouw familiegeschiedenis niet, dus.Maar de meeste Azeri's in Turkije komen uit Iran. Hun taal lijkt ook veel meer op het Azeri in Iran dan het Azerbeidjzaans (veel Kipcak invloeden waardoor hardere uitspraken).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Spielberg het geregisseerd heeft? Weet iemand of dit waar is?
Ik ken de mijne ook niet dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen. Ik ken jouw familiegeschiedenis niet, dus.Maar de meeste Azeri's in Turkije komen uit Iran. Hun taal lijkt ook veel meer op het Azeri in Iran dan het Azerbeidjzaans (veel Kipcak invloeden waardoor hardere uitspraken).
Wanneer ze in het zwembad zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, het komt van haar officiële youtubekanaal. Toch niet te geloven dat ze zelf niet doorheeft hoe slecht het is
.
Dat einde![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
Maar Azeri's verhuizen toch niet zo vaak?
Ik begrijp echt niet dat ze niet doorheeft dat dit toch wel het slechtste reclamespotje ooit isquote:
De Azeri's in Turkije wonen vooral in Igdir, dat ligt in het oosten van Turkije op de grens met Iran.quote:
Ik bedoel dat er toch niet sprake is van enorme migratie van Azeri's naar Turkije?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Azeri's in Turkije wonen vooral in Igdir, dat ligt in het oosten van Turkije op de grens met Iran.
Het is niet zo dat Azeri's altijd precies binnen de huidige grenzen van Iran hebben geleefd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:22 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er toch niet sprake is van enorme migratie van Azeri's naar Turkije?
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat ze niet doorheeft dat dit toch wel het slechtste reclamespotje ooit is.
Als ze hun duimen opsteken
Maar ik bedoel van andere gebieden naar Turkije.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Azeri's altijd precies binnen de huidige grenzen van Iran hebben geleefd.Deze Azeri's hebben altijd al in Igdir gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |