quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Maar jij kunt wel gitaarspelenquote:
Ik vind het zo ook niet fijnquote:Op maandag 10 mei 2010 10:37 schreef MrChill007 het volgende:
YT is uit de mode. ze hebben de site verneukt.
Ze hebben me account verwijderd toen ik een nieuwe e-mail toevoegde aan het account. maar zij bannen op e-mail en niet op IP. meteen verwijderd + 216 video'squote:
Dat is wel balen ja! En ik dacht dat YT in de handen was van Chinaquote:Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ze hebben me account verwijderd toen ik een nieuwe e-mail toevoegde aan het account. maar zij bannen op e-mail en niet op IP. meteen verwijderd + 216 video's![]()
enige contact optie is:
Ons adres
Je kunt contact opnemen met YouTube via het onderstaande adres.
YouTube, LLC
901 Cherry Ave.
San Bruno, CA 94066
USA
Phone: +1 650-253-0000
Fax: +1 650-253-0001
komik ofniet.
Haha, YT is wel groot hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef MrChill007 het volgende:
nu haat ik ze. en maak ik ze zwart door tegen mensen te zeggen dat het bad guys zijn die admins.
Ik hoop dat hun server op een dag crasht, dat gaat hun ondergang wordenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, YT is wel groot hoor. Ik weet niet hoeveel mensen je kunt overhalen dat YT 'slecht' is.
Ja, ze zijn wel gevestigd in meerdere landen dan alleen in Chinaquote:
*Click*quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel gevestigd in meerdere landen dan alleen in China. Maar ik meende mij te herinneren dat China veel invloed had op YT. Ik bedoelde het op zo'n manier
.
Zo proberen de Chinezen YT toch te manipulerenquote:
De rechtbank had dat besloten. Er waren beledigende filmpjes over Atatüturk te vinden. Zelfs de premier, Erdogan, gebruikt Youtubequote:Op maandag 10 mei 2010 11:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Turkije, politiestaat. 1984 komt eraan, jongens.
quote:Turkish PM Erdogan appears on banned Youtube
[...]
Turkish court banned Youtube in response to videos that it deemed insulting to Mustafa Kemal Ataturk and Under Turkish law, it is a crime to insult Ataturk.
http://www.youtube.com/xlquote:Op maandag 10 mei 2010 10:37 schreef MrChill007 het volgende:
YT is uit de mode. ze hebben de site verneukt.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 10 mei 2010 02:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Wtf zijn alle Fenerbahceliler hier de enige turken op fok..?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Julis het volgende:
En ik dacht dat YT in de handen was van China.
Wij hadden bosexcursie en de cursusleider was zo chill om ons erheen te brengen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:52 schreef Rookert het volgende:
Vandaag nog een keer de Giro gezien, nu in Leiden, was nog best wel druk voor een werkdag
Ze doen het niet voor de lol.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Wielrennen'Mannen' die hun benen scheren
_!_!_!
Ze zijn gewoon verhuisd naar Hong Kongquote:Op maandag 10 mei 2010 15:38 schreef IHVK het volgende:
Google heeft zelfs de Chinese zoekactiviteiten gestopt omdat ze zoveel moesten censureren daar.
Ze waren daar allang..quote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon verhuisd naar Hong Kong
Nee. Maar ik vind het verder een goede actie.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga je hem elke dag dragen?
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef Ayca het volgende:
oh lol ik heb hem al, hij lag vlak voor mn neus_!
Lang betekent niet automatisch slecht.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:41 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht laat ik die cd maar downloaden en beluisteren, duurt het 1e lied al 10 min.
Weet ik, maar ik kan het nu niet opbrengen om daar naar te luisterenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lang betekent niet automatisch slecht.
Lol, je gelooft alles wat Wilders zegt.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:02 schreef msnk het volgende:
Dat filmpje
Meer dan 60% van de Turken vinden dat Nederlandse vrouwen teveel rechten en vrijheden hebben.
De helft van de Nederlandse moslims heeft begrip voor de aanslagen van 11 september.
En dan zeiken jullie hier dat ik te weinig kennis van zaken zou hebben
over Turken/moslims
Hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
Waarom noem jij eigenlijk IkHouVanKoerden Kippie?
Echt, hè. Niet te geleuven dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
Kan IHVK ook niets aan doen, Turken hebben moeite met begrijpend lezen
Omfgquote:Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaik dacht eerst dat hij jou met kippie bedoelde
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Omfg
Jullie twee zijn toch niet blond, of wel?
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Omfg
Jullie twee zijn toch niet blond, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |