quote:Op maandag 10 mei 2010 00:43 schreef Mike-The-Situation het volgende:
yo i know aliens exist and where they cum from, its called mexico
Zozo, en ben je wel netjes weer thuis afgezet met de ufo ?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:42 schreef CindyScheur het volgende:
Ik heb cotakt gehad met een buidteaardswezen die mij heef ontvoert 6 jaar gelede. Dit was een erg nare ervaring en mijn familie geloofd me niet. Eigenlijk maar weinig mensen waar ik hier mee over praat en dat vind ik moeilijk
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:44 schreef Fries het volgende:
Ze kwamen zo te zien niet van de planeet Spelling...
Jezus, pleur op man.quote:
Ik ben 24 en wat is dit?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:47 schreef CindyScheur het volgende:
nou eigelijk hebben ze me toen thuis gegijzeld enso. Mijn ouders waren toen et vakantie naar drenthe bij de hunnebedden en ik was allleen thuis en toen kwamen ze binen en het was best eng
Wat hebben ze met je gedaan?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:47 schreef CindyScheur het volgende:
nou eigelijk hebben ze me toen thuis gegijzeld enso. Mijn ouders waren toen et vakantie naar drenthe bij de hunnebedden en ik was allleen thuis en toen kwamen ze binen en het was best eng
toepasselijke nickquote:Op maandag 10 mei 2010 00:48 schreef Ripley het volgende:
Je zou toch verwachten dat buitenlandse wezens iets kieskeuriger zouden zijn he
terechte klachtquote:Op maandag 10 mei 2010 00:50 schreef CindyScheur het volgende:
me ouders waren met een huifkaretocht mee dus ik was aleen
Hilarischquote:Op maandag 10 mei 2010 00:50 schreef CindyScheur het volgende:
ik zag een witligt voor t raam en toen ging ie open en kwamen er 2 wesens binnen zwefen ik was echt heel bang en me ouders waren met een huifkaretocht mee dus ik was aleen
Je bedoelt dat je ouders aan het handkarren waren?quote:
Dat dat allemaal zo maar kan tegenwoordig, en dat nog wel in Nederland.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:50 schreef CindyScheur het volgende:
ik zag een witligt voor t raam en toen ging ie open en kwamen er 2 wesens binnen zwefen ik was echt heel bang en me ouders waren met een huifkaretocht mee dus ik was aleen
Hoe diep?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef CindyScheur het volgende:
ik kon me nie meer bewgen en toen heeft er 1 me mee genomen naar een hotel en toen moest dat wezen betaken met een kreditkard en toen op de kamer ging hij een sender in me planten. De sender heb ik nog steets hoor want so kannen ze kontkt houden met me
dit verhaal belachelijk maken sluit het geloven in andere levensvormen niet uit hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 00:59 schreef Fortitude het volgende:
Sorry hoor maar wat doen jullie nou weer dom. Hebben jullie wel enige idee hoe groot het universum is? Je bent wel erg naïef als je denkt dat onze planeet de enige is waar leven mogelijk is. Grote kans dat we niet alleen zijn. Iedereen weet dat wij nog lang niet klaar zijn voor first contact, dus buitenaardse wezens zullen niet zomaar zichzelf tonen aan heel de planeet.
Overigens weten we ook niet wat de intenties zijn van mogelijke buitenaardse wezens, misschien willen ze van ons wel slaven maken. Of cupcakes... Beter luisteren we naar de ervaringen van Cindy Scheur zodat we er van kunnen leren.
hij was ook dichtquote:Op maandag 10 mei 2010 01:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Meestal zie ik een slot na zo'n post van jou. Nu niet, dat brengt mij in paniek.
aliens ik zeg 't jequote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
Hij was dicht, maar nu niet meer. WAT GEBEURT HIER
BUITENAARDSE WEZENSquote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
buitenaardse wesensquote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
het slotje is ontvoertquote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
IATLquote:
Een wit licht kwm swefe en heeft de slto draf gehaalt want de ouders ware bungizjumpequote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
Het verhaal komt inderdaad wel debiel over, maar dat kan ook het gevolg zijn van haar ontvoering.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit verhaal belachelijk maken sluit het geloven in andere levensvormen niet uit hoor_!
Kom bij mij langsquote:Op maandag 10 mei 2010 01:05 schreef CindyScheur het volgende:
ik werknu bij een supermarkt en mijn friend bij een begraafplaats met hem kan ik er ook niet over praten. mn ouders zijn nu alweer voor 2 weken met vakantcie met de kano naar de ardenen om te kamperen en ook naar een kountry feest dus ik heb t weer wat moelijk
wat dan hebben ze de helft van de hersens verwijderd|?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het verhaal komt inderdaad wel debiel over, maar dat kan ook het gevolg zijn van haar ontvoering.
DE DADER, FORTITUDE = ALIENquote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Fortitude het volgende:
buiteaarde wesens bestaan maar menzen geloven t niet
Neeeeeeeeeeeeeeeee, ik had grote plannen.
Mogelijk, of ze kan juist meer van haar hersenen gebruiken. Mensen met een heel hoog IQ zijn ook praktisch gestoord.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan hebben ze de helft van de hersens verwijderd|?
Dit dus, ik begin het verhaal van TS nu ook wel te geloven eigenlijk. Het lijkt allemaal te kloppen en als ik diep graag in mijn herinneringen komen sommige dingen mij zelf bekend voor.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het verhaal komt inderdaad wel debiel over, maar dat kan ook het gevolg zijn van haar ontvoering.
ja ikquote:Op maandag 10 mei 2010 01:11 schreef CindyScheur het volgende:
ik heb 1 arm dus als ik snel wil tieppen maak ik veel vouten dat is 2 jaar geleden gebeurt. Mar is iemand ook ontvoert ofso
Freddy Heineken dacht ik, maar was iets met een pink eraf.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:11 schreef CindyScheur het volgende:
ik heb 1 arm dus als ik snel wil tieppen maak ik veel vouten dat is 2 jaar geleden gebeurt. Mar is iemand ook ontvoert ofso
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef Trollface. het volgende:
Ik ben eens ontvoerd door Yvonne en 57 uur in een donker keldertje vastgehouden
ja en die maakt een heel hoog geluid waardoor ik nooit kan slapen en ik ben bang voor halogeenlampen en harige truien sindsdienquote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef CindyScheur het volgende:
hepen se bij jouw ook een sender ingeplant dan
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef Trollface. het volgende:
Ik ben eens ontvoerd door Yvonne en 57 uur in een donker keldertje vastgehouden
Als slachtoffers moeten we ervaringen uitwisselen, wat heeft ze bij jou gedaan?quote:
Ik heb het tot nu verdrongen! Maar het zijn dingen die zelfs Hitler of Stalin hun ergste vijanden niet aandeden. En toen ik kritiek had, kreeg ik slaag en werd ik bedreigd met een ban!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Als slachtoffers moeten we ervaringen uitwisselen, wat heeft ze bij jou gedaan?
We moeten meer slachtoffers zoeken en een hulpgroep opzetten. Ik zag dat Fortitude zich net ook meldde, misschien wil hij ons helpen?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu verdrongen! Maar het zijn dingen die zelfs Hitler of Stalin hun ergste vijanden niet aandeden. En toen ik kritiek had, kreeg ik slaag en werd ik bedreigd met een ban!![]()
bij elke wisseling van de maand komen ze (behalve tussen maart en april ivm hun feestdag dan) en downloaden ze data van de chips die in me zittenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:16 schreef CindyScheur het volgende:
se kunne aleen met mij kontct nemen. Ik vole de sender dan branden en weet da ze dan in de buurt sijn. Ze sijn sints die tijd al 6 keer bij me gewees. En jij
Ik wil een schadeclaim in gaan dienen. Dit gaat nog dieper dan het misbruik door de katholieke kerk. Ik liep over straat, rijdt er opeens een bestelbus naast me met een lelijke blonde vrouw, die pepperspray in mijn ogen spuit en me in een busje trekt.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Trollface. het volgende:
[..]
We moeten meer slachtoffers zoeken en een hulpgroep opzetten. Ik zag dat Fortitude zich net ook meldde, misschien wil hij ons helpen?
Ligt er aan wat ze bij jullie gedaan heeft. Ze heeft mij eigenlijk alleen maar verkracht, het duurde wel heel erg lang. Het moeilijkste was nog het onbegrip van de politie. Een man die door een vrouw verkracht wordt, dat gebeurd nooit. Het enige wat ze heel de tijd zeiden was "NICE". WTF IS DAT NOU WEER VOOR ONZIN.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Trollface. het volgende:
[..]
We moeten meer slachtoffers zoeken en een hulpgroep opzetten. Ik zag dat Fortitude zich net ook meldde, misschien wil hij ons helpen?
We zijn er voor je broeder, we zijn er voor je. Rustig maar, diep inademen. Dit is gauw allemaal voorbij.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze bij jullie gedaan heeft. Ze heeft mij eigenlijk alleen maar verkracht, het duurde wel heel erg lang. Het moeilijkste was nog het onbegrip van de politie. Een man die door een vrouw verkracht wordt, dat gebeurd nooit. Het enige wat ze heel de tijd zeiden was "NICE". WTF IS DAT NOU WEER VOOR ONZIN.![]()
Op een gegeven moment ging het zo pijn doen.Maarja het is Yvonne dus ik bleef maar stijgeren.
het is nooit voorbij en dat is ergste van allesquote:Op maandag 10 mei 2010 01:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
We zijn er voor je broeder, we zijn er voor je. Rustig maar, diep inademen. Dit is gauw allemaal voorbij.
Eens, we zullen niet de eerste zijn die er trauma's en een incompetentie om te functioneren in de samenleving eraan overhouden.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik wil een schadeclaim in gaan dienen. Dit gaat nog dieper dan het misbruik door de katholieke kerk. Ik liep over straat, rijdt er opeens een bestelbus naast me met een lelijke blonde vrouw, die pepperspray in mijn ogen spuit en me in een busje trekt.![]()
Idd. Laatst ging ik met wat mensen The Accused kijken (die ene film waarin Jodie Foster wordt verkracht op een flipperkast) Ik kreeg flashbacks, het zweet brak me uit en ik moest even naar buiten om uit te huilen en op krachten te komen!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is nooit voorbij en dat is ergste van alles
je beleeft het keer op keer opnieuw
Notitiepunt 1: Regel groepstherapie.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is nooit voorbij en dat is ergste van alles
je beleeft het keer op keer opnieuw
ja die triggerpointsquote:Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Laatst ging ik met wat mensen The Accused kijken (die ene film waarin Jodie Foster wordt verkracht op een flipperkast) Ik kreeg flashbacks, het zweet brak me uit en ik moest even naar buiten om uit te huilen en op krachten te komen!
waarom is het leven zo oneerlijk voor ons eerlijke en lieve mensenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:27 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Notitiepunt 1: Regel groepstherapie.
Ik voel je pijn broeder, elke 3e dinsdag van de maand wordt ik zwetend en schreeuwend wakker, mijn penis halfstijf en mijn anus open.
Het leven is oneerlijk, de goede burger moet het altijd ontgelden, kijk maar naar Griekenland. Daarom stem ik ook op Geert Wilders, op hem kun je tenminste aan.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die triggerpoints![]()
[..]
waarom is het leven zo oneerlijk voor ons eerlijke en lieve mensen
vergeet TS niet, ze is erelid anders hadden we elkaar nooit gevondenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk, de goede burger moet het altijd ontgelden, kijk maar naar Griekenland. Daarom stem ik ook op Geert Wilders, op hem kun je tenminste aan.
Notitiepunt 2: Zoek slachtoffers.
Lijst:
Trollface.
Sigmund666
Fortitude
PeZu
Administratieve macht!quote:Sigmund666, liegen dat ik een nymphomane succubus ben terwijl dat niet zo is. Mail over 3 maanden nog maar een keertje.
Goed punt, genoteerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
vergeet TS niet, ze is erelid anders hadden we elkaar nooit gevonden
je bent er wel verdacht snel bij zodra je naam wordt genoemdquote:Op maandag 10 mei 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kloon niet en zal dat ook nooit doen, verdomme.
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent er wel verdacht snel bij zodra je naam wordt genoemd_!
Ik vind het wel verdacht. De laatste dagen poste je ook al met "misvormde" taal.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kloon niet en zal dat ook nooit doen, verdomme.
Heb je je rijbewijs alquote:
Mijn "misvormde" taal is heel anders en heeft zelfs vaste "misvormde" spellingsregels die heel anders zijn dan wat TS uitschijt.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdacht. De laatste dagen poste je ook al met "misvormde" taal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |