quote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef Trollface. het volgende:
Ik ben eens ontvoerd door Yvonne en 57 uur in een donker keldertje vastgehouden
ja en die maakt een heel hoog geluid waardoor ik nooit kan slapen en ik ben bang voor halogeenlampen en harige truien sindsdienquote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef CindyScheur het volgende:
hepen se bij jouw ook een sender ingeplant dan
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef Trollface. het volgende:
Ik ben eens ontvoerd door Yvonne en 57 uur in een donker keldertje vastgehouden
Als slachtoffers moeten we ervaringen uitwisselen, wat heeft ze bij jou gedaan?quote:
Ik heb het tot nu verdrongen! Maar het zijn dingen die zelfs Hitler of Stalin hun ergste vijanden niet aandeden. En toen ik kritiek had, kreeg ik slaag en werd ik bedreigd met een ban!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Als slachtoffers moeten we ervaringen uitwisselen, wat heeft ze bij jou gedaan?
We moeten meer slachtoffers zoeken en een hulpgroep opzetten. Ik zag dat Fortitude zich net ook meldde, misschien wil hij ons helpen?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu verdrongen! Maar het zijn dingen die zelfs Hitler of Stalin hun ergste vijanden niet aandeden. En toen ik kritiek had, kreeg ik slaag en werd ik bedreigd met een ban!![]()
bij elke wisseling van de maand komen ze (behalve tussen maart en april ivm hun feestdag dan) en downloaden ze data van de chips die in me zittenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:16 schreef CindyScheur het volgende:
se kunne aleen met mij kontct nemen. Ik vole de sender dan branden en weet da ze dan in de buurt sijn. Ze sijn sints die tijd al 6 keer bij me gewees. En jij
Ik wil een schadeclaim in gaan dienen. Dit gaat nog dieper dan het misbruik door de katholieke kerk. Ik liep over straat, rijdt er opeens een bestelbus naast me met een lelijke blonde vrouw, die pepperspray in mijn ogen spuit en me in een busje trekt.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Trollface. het volgende:
[..]
We moeten meer slachtoffers zoeken en een hulpgroep opzetten. Ik zag dat Fortitude zich net ook meldde, misschien wil hij ons helpen?
Ligt er aan wat ze bij jullie gedaan heeft. Ze heeft mij eigenlijk alleen maar verkracht, het duurde wel heel erg lang. Het moeilijkste was nog het onbegrip van de politie. Een man die door een vrouw verkracht wordt, dat gebeurd nooit. Het enige wat ze heel de tijd zeiden was "NICE". WTF IS DAT NOU WEER VOOR ONZIN.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Trollface. het volgende:
[..]
We moeten meer slachtoffers zoeken en een hulpgroep opzetten. Ik zag dat Fortitude zich net ook meldde, misschien wil hij ons helpen?
We zijn er voor je broeder, we zijn er voor je. Rustig maar, diep inademen. Dit is gauw allemaal voorbij.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze bij jullie gedaan heeft. Ze heeft mij eigenlijk alleen maar verkracht, het duurde wel heel erg lang. Het moeilijkste was nog het onbegrip van de politie. Een man die door een vrouw verkracht wordt, dat gebeurd nooit. Het enige wat ze heel de tijd zeiden was "NICE". WTF IS DAT NOU WEER VOOR ONZIN.![]()
Op een gegeven moment ging het zo pijn doen.Maarja het is Yvonne dus ik bleef maar stijgeren.
het is nooit voorbij en dat is ergste van allesquote:Op maandag 10 mei 2010 01:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
We zijn er voor je broeder, we zijn er voor je. Rustig maar, diep inademen. Dit is gauw allemaal voorbij.
Eens, we zullen niet de eerste zijn die er trauma's en een incompetentie om te functioneren in de samenleving eraan overhouden.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik wil een schadeclaim in gaan dienen. Dit gaat nog dieper dan het misbruik door de katholieke kerk. Ik liep over straat, rijdt er opeens een bestelbus naast me met een lelijke blonde vrouw, die pepperspray in mijn ogen spuit en me in een busje trekt.![]()
Idd. Laatst ging ik met wat mensen The Accused kijken (die ene film waarin Jodie Foster wordt verkracht op een flipperkast) Ik kreeg flashbacks, het zweet brak me uit en ik moest even naar buiten om uit te huilen en op krachten te komen!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is nooit voorbij en dat is ergste van alles
je beleeft het keer op keer opnieuw
Notitiepunt 1: Regel groepstherapie.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is nooit voorbij en dat is ergste van alles
je beleeft het keer op keer opnieuw
ja die triggerpointsquote:Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Laatst ging ik met wat mensen The Accused kijken (die ene film waarin Jodie Foster wordt verkracht op een flipperkast) Ik kreeg flashbacks, het zweet brak me uit en ik moest even naar buiten om uit te huilen en op krachten te komen!
waarom is het leven zo oneerlijk voor ons eerlijke en lieve mensenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:27 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Notitiepunt 1: Regel groepstherapie.
Ik voel je pijn broeder, elke 3e dinsdag van de maand wordt ik zwetend en schreeuwend wakker, mijn penis halfstijf en mijn anus open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |