dit verhaal belachelijk maken sluit het geloven in andere levensvormen niet uit hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 00:59 schreef Fortitude het volgende:
Sorry hoor maar wat doen jullie nou weer dom. Hebben jullie wel enige idee hoe groot het universum is? Je bent wel erg naïef als je denkt dat onze planeet de enige is waar leven mogelijk is. Grote kans dat we niet alleen zijn. Iedereen weet dat wij nog lang niet klaar zijn voor first contact, dus buitenaardse wezens zullen niet zomaar zichzelf tonen aan heel de planeet.
Overigens weten we ook niet wat de intenties zijn van mogelijke buitenaardse wezens, misschien willen ze van ons wel slaven maken. Of cupcakes... Beter luisteren we naar de ervaringen van Cindy Scheur zodat we er van kunnen leren.
hij was ook dichtquote:Op maandag 10 mei 2010 01:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Meestal zie ik een slot na zo'n post van jou. Nu niet, dat brengt mij in paniek.
aliens ik zeg 't jequote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
Hij was dicht, maar nu niet meer. WAT GEBEURT HIER
BUITENAARDSE WEZENSquote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
buitenaardse wesensquote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
het slotje is ontvoertquote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
IATLquote:
Een wit licht kwm swefe en heeft de slto draf gehaalt want de ouders ware bungizjumpequote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Trollface. het volgende:
Het verhaal komt inderdaad wel debiel over, maar dat kan ook het gevolg zijn van haar ontvoering.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit verhaal belachelijk maken sluit het geloven in andere levensvormen niet uit hoor_!
Kom bij mij langsquote:Op maandag 10 mei 2010 01:05 schreef CindyScheur het volgende:
ik werknu bij een supermarkt en mijn friend bij een begraafplaats met hem kan ik er ook niet over praten. mn ouders zijn nu alweer voor 2 weken met vakantcie met de kano naar de ardenen om te kamperen en ook naar een kountry feest dus ik heb t weer wat moelijk
wat dan hebben ze de helft van de hersens verwijderd|?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het verhaal komt inderdaad wel debiel over, maar dat kan ook het gevolg zijn van haar ontvoering.
DE DADER, FORTITUDE = ALIENquote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Fortitude het volgende:
buiteaarde wesens bestaan maar menzen geloven t niet
Neeeeeeeeeeeeeeeee, ik had grote plannen.
Mogelijk, of ze kan juist meer van haar hersenen gebruiken. Mensen met een heel hoog IQ zijn ook praktisch gestoord.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan hebben ze de helft van de hersens verwijderd|?
Dit dus, ik begin het verhaal van TS nu ook wel te geloven eigenlijk. Het lijkt allemaal te kloppen en als ik diep graag in mijn herinneringen komen sommige dingen mij zelf bekend voor.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het verhaal komt inderdaad wel debiel over, maar dat kan ook het gevolg zijn van haar ontvoering.
ja ikquote:Op maandag 10 mei 2010 01:11 schreef CindyScheur het volgende:
ik heb 1 arm dus als ik snel wil tieppen maak ik veel vouten dat is 2 jaar geleden gebeurt. Mar is iemand ook ontvoert ofso
Freddy Heineken dacht ik, maar was iets met een pink eraf.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:11 schreef CindyScheur het volgende:
ik heb 1 arm dus als ik snel wil tieppen maak ik veel vouten dat is 2 jaar geleden gebeurt. Mar is iemand ook ontvoert ofso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |