Jezus, pleur op man.quote:
Ik ben 24 en wat is dit?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:47 schreef CindyScheur het volgende:
nou eigelijk hebben ze me toen thuis gegijzeld enso. Mijn ouders waren toen et vakantie naar drenthe bij de hunnebedden en ik was allleen thuis en toen kwamen ze binen en het was best eng
Wat hebben ze met je gedaan?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:47 schreef CindyScheur het volgende:
nou eigelijk hebben ze me toen thuis gegijzeld enso. Mijn ouders waren toen et vakantie naar drenthe bij de hunnebedden en ik was allleen thuis en toen kwamen ze binen en het was best eng
toepasselijke nickquote:Op maandag 10 mei 2010 00:48 schreef Ripley het volgende:
Je zou toch verwachten dat buitenlandse wezens iets kieskeuriger zouden zijn he
terechte klachtquote:Op maandag 10 mei 2010 00:50 schreef CindyScheur het volgende:
me ouders waren met een huifkaretocht mee dus ik was aleen
Hilarischquote:Op maandag 10 mei 2010 00:50 schreef CindyScheur het volgende:
ik zag een witligt voor t raam en toen ging ie open en kwamen er 2 wesens binnen zwefen ik was echt heel bang en me ouders waren met een huifkaretocht mee dus ik was aleen
Je bedoelt dat je ouders aan het handkarren waren?quote:
Dat dat allemaal zo maar kan tegenwoordig, en dat nog wel in Nederland.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:50 schreef CindyScheur het volgende:
ik zag een witligt voor t raam en toen ging ie open en kwamen er 2 wesens binnen zwefen ik was echt heel bang en me ouders waren met een huifkaretocht mee dus ik was aleen
Hoe diep?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef CindyScheur het volgende:
ik kon me nie meer bewgen en toen heeft er 1 me mee genomen naar een hotel en toen moest dat wezen betaken met een kreditkard en toen op de kamer ging hij een sender in me planten. De sender heb ik nog steets hoor want so kannen ze kontkt houden met me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |