abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:38:37 #201
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81305104
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Geef je adres ff kom ik een keer onaangekondigd bij jou in je hal staan
Ik doe mee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81305202
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Geef je adres ff kom ik een keer onaangekondigd bij jou in je hal staan
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik doe mee.
alternatieve fokmeet
~Si vis amari, ama~
pi_81306738

Jullie pikken dat Na twee keer shoarma tegen mn raam, word een camera opgehangen. De volgende keer dat ik hem of haar zie ga ik tekeer met een stuk hout
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81306775
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef FedExpress het volgende:

[..]

[..]

alternatieve fokmeet
Alternatief? Fokmeet op het Kerkpleintje
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:22:31 #205
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81306781
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:

Jullie pikken dat Na twee keer shoarma tegen mn raam, word een camera opgehangen. De volgende keer dat ik hem of haar zie ga ik tekeer met een stuk hout
Wat een fantasie weer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_81306848
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat een fantasie weer.
Hoezo fantasie? Kom op zeg een beetje je huis laten terroriseren.. Vooral laten zien dat je bang bent
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:27:38 #207
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_81306970
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hoezo fantasie? Kom op zeg een beetje je huis laten terroriseren.. Vooral laten zien dat je bang bent
Heeft niks met bang te maken, er staan al 3 camera's op de deur gericht en dat helpt al geen ene f*ck. Om zelf een camera op te gaan hangen, die in de gaten te houden en dan eens een keer te gaan wachten tot ik ze eens zie heb ik er ook niet voor over en dat is nog afgezie van het feit dat ik gewoon aan het werk ben overdag.
Heb wel het idee dat het af is genomen sinds die straatcoaches rondrijden.
En mocht ik ze onverhoopt eens zien als ze met m'n portiek bezig zijn dan krijgen ze het ook te horen, dat is echt het probleem niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:34:11 #208
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81307251
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou weer met bang te maken.
pi_81308931
Oke oke

Wel fijn dat die straatchoaches toch schijnen te helpen
pi_81314341
quote:
DEN BOSCH - Bij de 48-jarige Bosschenaar en zijn 47-jarige vrouw die vrijdag zwaar gewond zijn aangetroffen in hun woning aan de Bossche Brussellaan is mogelijk sprake van een poging tot zelfdoding. "Het is een van de scenario's die wij nader onderzoeken", aldus een woordvoerder van de politie.
Hij wenste niet te vertellen waarom juist rekening wordt gehouden met een poging tot zelfdoding.
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:33:50 #211
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_81315236
Lalala
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_81318031
Tralalalie
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:41:29 #213
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81319305
Kwam nat en verkleumd uit de Efteling Maar het was wel top
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81319402
hahaha, je hebt wel een dag uitgekozen ja
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:44:02 #215
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_81319479
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Tralalalie
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:46:33 #216
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81319655
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef FedExpress het volgende:
hahaha, je hebt wel een dag uitgekozen ja
Echt wat een hoerenweer. Het is MEI!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81320094
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Echt wat een hoerenweer. Het is MEI!
inderdaad... in de loop van de week loopt de temperatuur weer op, maar erg hoog gaat het nog niet worden vrees ik.

[/pietpaulusma mode]
~Si vis amari, ama~
pi_81320114
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
Kwam nat en verkleumd uit de Efteling Maar het was wel top
Ahh jammer van het weer.. Gelukkig heb je je toch vermaakt
pi_81320155
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef FedExpress het volgende:

[..]

inderdaad... in de loop van de week loopt de temperatuur weer op, maar erg hoog gaat het nog niet worden vrees ik.

[/pietpaulusma mode]
Hoi Piet Paulusma, ik hoop dat u gelijk hebt.

Bijna weeeekend!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:58:09 #220
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_81320373
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jij komt nooit op de Kruiskamp? Orthen? West 1en West 2? En de rest van 's-Hertogenbosch. Daar is het verpauperd ja. Dus dan is het niks raar dat daar de Maaspoort bij komt. Want iedereen die het daar niet meer naar zn zin heeft, iedereen die het daar een pauperbuurt gaat wonen komt dan naar de plekken waar het, het minste is/was. Verder vind ik de Maaspoort echt wel meevallen. Na 12 jaar Kruiskamp is het hier bij wijze van spreken de hemel. Ook het aantal medelanders valt aardig mee al kan dat ook liggen aan welke buurt je woont. Sowieso is het tegenover de winkels en andere straten waar huur huizen staan ''erger'' dan dat je in een straat bent met allemaal koophuizen. Dat heb je in Den Bosch en ook in de rest van Nederland. Verder erger ik me tegenwoordig meer aan die kutkakkers die denken dat ze God zijn i.p.v. die andere Tokkies.

Mag ik vragen waar je dan ongeveer woont in de Maaspoort want blijkbaar zit het je wel erg dwars.
Ik woon in het Maasdal, zeg maar bij de Hofstedelaan in de buurt. Mijn exacte straat wil ik niet prijsgeven .

Overigens 'medelanders'. Wat een kutwoord. Echt iets om allochtonen als minderwaardig weg te zetten (dat doet men als men er een ander 'netter' woord voor nodig acht). Het aantal allochtonen zegt overigens vrij weinig. Het type allochtoon is een ander verhaal. Maar ook dat zegt tegenwoordig niet veel. De Rijt, Donk wonen relatief weinig allochtonen. Daar zijn het vooral de volksmensen (=blank) die de overlast veroorzaken, of iig minderwaardig gedrag vertonen. De mensen waar ik me hier aan erger zijn overigens ook allen blank. Dit terwijl je in een Den Haag bijv. Ypenburg hebt, wat een vrij nette nieuwbouwijk is met veel allochtonen.

En tjsa, met de Kruiskamp hoef je de Maaspoort inderdaad niet te vergelijken. Dat is altijd een grote pauperbende geweest (met hier en daar een stukje uitgezonderd, maar die zijn wel afhankelijk van dezelfde voorzieningen). Zo is het ook ontworpen, met al dat beton daar, goedkope huizen. De Maaspoort is nooit ontworpen als volkswijk.

Overigens zegt het aantal huurhuizen ook niet zo veel hoor. Zat wijken met huurhuizen die te duur zijn voor Jantje Modaal. En de huurhuizen op de Hofstedelaan weet ik toevallig van dat zodra ze leeggaan allemaal verkocht. En zoals ik al stelde dat is toch echt een verpauperend gedeelte.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:59:00 #221
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_81320439
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hoi Piet Paulusma, ik hoop dat u gelijk hebt.

Bijna weeeekend!
Ik hoop het ook, de kap van mijn auto is weer gemaakt, dus die moet weer open!
pi_81320561
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, de kap van mijn auto is weer gemaakt, dus die moet weer open!
Oh ik doelde dus op geen zomers weer
pi_81320668
Poeh lig gewoon te draaien in mn bed net alsof je teveel gezopen hebt zegmaar.. Wil me bijna gaan vasthouden maar dan kan ik niet meer fokken
Ik heb net 2keer kei hard met mn hoofd tegen een punt gestoten kan dat een verband zijn?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:02:36 #224
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81320671
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ahh jammer van het weer.. Gelukkig heb je je toch vermaakt
Ja. Maar om 3 uur hadden we alles gehad en gingen we om te schuilen, en uit verveling, in die witte slome bootjes, 2,5 uur
pi_81320899
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh lig gewoon te draaien in mn bed net alsof je teveel gezopen hebt zegmaar.. Wil me bijna gaan vasthouden maar dan kan ik niet meer fokken
Ik heb net 2keer kei hard met mn hoofd tegen een punt gestoten kan dat een verband zijn?
aaaah
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')