Alweer bestialiteitquote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Zooo ik weet waar Alberto over gaat zondag, het is iets met paarden
Paardehaar zeker?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Zooo ik weet waar Alberto over gaat zondag, het is iets met paarden
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Stephan1237 het volgende:
In de uitzending laat Stegeman met behulp van verborgen camera-beelden zien hoe de vrouw slachtpaarden en zieke paarden als gezonde rijpaarden verkoopt. Ook is te zien hoe respectloos de vrouw omgaat met haar paarden.
Een hele grote van Albertoquote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef henrydg het volgende:
Ik maak in deze week nog een nieuwe header ( zodat ie weer klopt )
Kom er vooral bij, we welkomen je met een lachquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik volg het ook altijd, alleen aangezien ik kijk, post ik niet. Maar angezien ik wel altijd kijk. En ook in dit topic.
Wil ik mijzelf de volgende keer terug zien in de OP:D
Das je goed rechtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen..![]()
Maar dit is geen herhaling toch?
Deze setting (zieke paarden als goede paarden verkopen) klinkt me heel bekend in de oren. Maar het kan ook een ander programma zijn geweest..
Don't hit me!
Pepijnquote:
Goedemorgenquote:
Oh, goeiemorgen... 't is nog vroeg, zullen we maar denken. Desalniettemin, Pepijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
PepijnNee, die is van reportage. Das je goed recht is met John vd Heuvel
Ja leuk hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
GoedemorgenHoe was je verjaardag gisteren?
Goedemorgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, goeiemorgen... 't is nog vroeg, zullen we maar denken. Desalniettemin, Pepijn!en goedemorgen natuurlijk!
Ohjaquote:
Heb hem niet meer gesproken sinds die ene keerquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heb je met alberto erover gepraat?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb hem niet meer gesproken sinds die ene keer
Stel je voor als Alberto stegeman zou stoppen en aan jou zou vragen, zou je Mevrouw undercover in Nederland worden?quote:
Dan kunnen wij elke zondag MARACAAA!!! roepenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stel je voor als Alberto stegeman zou stoppen en aan jou zou vragen, zou je Mevrouw undercover in Nederland worden?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:48 schreef Maraca het volgende:
Ja, dat zou ik echt doennu hopen dat het dan echt zijn nummer was anders sta ik nog meer voor lul
Misschien zondagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maraca, heb je alberto al gesmst over de zaak?
kan ik jou gaan stalkenquote:
Over iets met paarden.quote:
Paardenaflevering gaat niet door. Daarvoor gaan ze in hoger beroepquote:Op zondag 16 mei 2010 12:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Over iets met paarden.
En om terug te komen op dat gedoe of Maraca misschien mevrouw Alberto wordt: dan kunnen we haar eindelijk zien! Want die pics schieten maar niet op
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Paardenaflevering gaat niet door. Daarvoor gaan ze in hoger beroepEn over de vriendin van Alberto hoef ik me geen zorgen meer te maken.
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Paardenaflevering gaat niet door. Daarvoor gaan ze in hoger beroepEn over de vriendin van Alberto hoef ik me geen zorgen meer te maken.
Het is een nieuwe wegmisbruikers en een nieuwe undercover in Nederland, dan gaat het altijd hardquote:Op zondag 16 mei 2010 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het over gaat natuurlijk
Vorige keren met die combinatie waren er 12, 16, 22 en 13 delenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het is een nieuwe wegmisbruikers en een nieuwe undercover in Nederland, dan gaat het altijd hard
Dat is waar ja. Ach, we zien het wel. Ik ben er iig bijquote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het is een nieuwe wegmisbruikers en een nieuwe undercover in Nederland, dan gaat het altijd hard
Nicequote:Op zondag 16 mei 2010 12:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vorige keren met die combinatie waren er 12, 16, 22 en 13 delen![]()
Statistieken ftwquote:Op zondag 16 mei 2010 12:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vorige keren met die combinatie waren er 12, 16, 22 en 13 delen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewel ik Alberto's vriendin nu dus absoluut niet meer zou willen zijn
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maraca, heb je alberto al gesmst over de zaak?
En wat stond er in?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hij stuurde vannacht een smsje terug![]()
![]()
Wtf 8 jaar voor doodsteken vriendinquote:Op zondag 16 mei 2010 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet spannend & Alberto?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:41 schreef Maraca het volgende:
Niks spannends hoorIets in de trant van dat ze alle steun kunnen gebruiken en een bedankje
Eeeh.. ik bedoelde dat Alberto dat moet gaan onderzoekenquote:
Voor een nacht-smsje was het niet spannend, laat ik het zo zeggenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Niet spannend & Alberto?
Schei nou toch ff heel gauw uit
Waar is de tijd van Homoparkeerplaats en wapensquote:Op zondag 16 mei 2010 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh.. ik bedoelde dat Alberto dat moet gaan onderzoekenBoekhoudfraude zelf is zeker geen duim
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ALBERTO] Wegmisbruikers & UNDERCOVER IN NL 16 mei #1
Met deze titel krijgen we sowieso veel kijkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |