Heb hem niet meer gesproken sinds die ene keerquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heb je met alberto erover gepraat?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb hem niet meer gesproken sinds die ene keer
Stel je voor als Alberto stegeman zou stoppen en aan jou zou vragen, zou je Mevrouw undercover in Nederland worden?quote:
Dan kunnen wij elke zondag MARACAAA!!! roepenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stel je voor als Alberto stegeman zou stoppen en aan jou zou vragen, zou je Mevrouw undercover in Nederland worden?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:48 schreef Maraca het volgende:
Ja, dat zou ik echt doennu hopen dat het dan echt zijn nummer was anders sta ik nog meer voor lul
Misschien zondagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maraca, heb je alberto al gesmst over de zaak?
kan ik jou gaan stalkenquote:
Over iets met paarden.quote:
Paardenaflevering gaat niet door. Daarvoor gaan ze in hoger beroepquote:Op zondag 16 mei 2010 12:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Over iets met paarden.
En om terug te komen op dat gedoe of Maraca misschien mevrouw Alberto wordt: dan kunnen we haar eindelijk zien! Want die pics schieten maar niet op
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Paardenaflevering gaat niet door. Daarvoor gaan ze in hoger beroepEn over de vriendin van Alberto hoef ik me geen zorgen meer te maken.
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Paardenaflevering gaat niet door. Daarvoor gaan ze in hoger beroepEn over de vriendin van Alberto hoef ik me geen zorgen meer te maken.
Het is een nieuwe wegmisbruikers en een nieuwe undercover in Nederland, dan gaat het altijd hardquote:Op zondag 16 mei 2010 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het over gaat natuurlijk
Vorige keren met die combinatie waren er 12, 16, 22 en 13 delenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het is een nieuwe wegmisbruikers en een nieuwe undercover in Nederland, dan gaat het altijd hard
Dat is waar ja. Ach, we zien het wel. Ik ben er iig bijquote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het is een nieuwe wegmisbruikers en een nieuwe undercover in Nederland, dan gaat het altijd hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |