Alweer bestialiteitquote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Zooo ik weet waar Alberto over gaat zondag, het is iets met paarden
Paardehaar zeker?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Zooo ik weet waar Alberto over gaat zondag, het is iets met paarden
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Stephan1237 het volgende:
In de uitzending laat Stegeman met behulp van verborgen camera-beelden zien hoe de vrouw slachtpaarden en zieke paarden als gezonde rijpaarden verkoopt. Ook is te zien hoe respectloos de vrouw omgaat met haar paarden.
Een hele grote van Albertoquote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef henrydg het volgende:
Ik maak in deze week nog een nieuwe header ( zodat ie weer klopt )
Kom er vooral bij, we welkomen je met een lachquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik volg het ook altijd, alleen aangezien ik kijk, post ik niet. Maar angezien ik wel altijd kijk. En ook in dit topic.
Wil ik mijzelf de volgende keer terug zien in de OP:D
Das je goed rechtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen..![]()
Maar dit is geen herhaling toch?
Deze setting (zieke paarden als goede paarden verkopen) klinkt me heel bekend in de oren. Maar het kan ook een ander programma zijn geweest..
Don't hit me!
Pepijnquote:
Goedemorgenquote:
Oh, goeiemorgen... 't is nog vroeg, zullen we maar denken. Desalniettemin, Pepijn!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
PepijnNee, die is van reportage. Das je goed recht is met John vd Heuvel
Ja leuk hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
GoedemorgenHoe was je verjaardag gisteren?
Goedemorgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, goeiemorgen... 't is nog vroeg, zullen we maar denken. Desalniettemin, Pepijn!en goedemorgen natuurlijk!
Ohjaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |