Mja, die man was waarschijnlijk nooit gekomen als ze hem niet zo op hadden gegeilt. Dat dit kan in amerika!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Gravereaper het volgende:
Don't get me wrong maar dat ''lokmeisje'' liep het wel heel erg uit te lokken dat ze het graag wil via de telefoon
Nee, dan was de volgende pre-puber of die daarna aan de beurt geweest. Dat was een stuk beter geweestquote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mja, die man was waarschijnlijk nooit gekomen als ze hem niet zo op hadden gegeilt.
Dat is jouw veronderstelling. Is niet te bewijzen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan was de volgende pre-puber of die daarna aan de beurt geweest. Dat was een stuk beter geweest
volgens mij wilde die pedo zelf niet eens sex, maar ging hij na lang aandringen pas overstagquote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Ik vind haar ook erg ver gaan in het vragen om seks.
Dit was de derde keer zie ik. Toch niet zo'n rare veronderstellingquote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is jouw veronderstelling. Is niet te bewijzen.
Van die agent?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit was de derde keer zie ik. Toch niet zo'n rare veronderstelling
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:22 schreef capricia het volgende:
Zou je vinden dat dit in NL ook zo zou moeten kunnen?
Pedofielen zijn om ziek van te worden maar dit soort praktijken waarbij die lokkers het initiatief nemen en constant aandringen om iets af te spreken vind ik ook misselijk. Natuurlijk zitten er mannen bij die puur voor minderjarig gaan maar vast en zeker ook mannen die alleen wat ass proberen te vinden via het internet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mja, die man was waarschijnlijk nooit gekomen als ze hem niet zo op hadden gegeilt. Dat dit kan in amerika!
Oppakken!quote:
Oh dat is leuk! Thx.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:29 schreef capricia het volgende:
Trouwens, ik ga nu verder op NG.
America's hardest prisons!!
Zondagavond crime night!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oh dat is leuk! Thx.
Heb namelijk eigenlijk nog absoluut geen zin om te slapen
Me neither en op 20 ben je ook al moeilijk volwassen te noemen. Volgens de formule age/2+7 zou ik het eerder vies noemen dan een predator.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja nogmaals, bij To Catch a Predator is het nog erger dan dit. Daar komen soms ook gewoon gasten van 20 op afspraakje met iemand van 15... Tja, dan zie ik eigenlijk het probleem niet echt.
QFTquote:Op maandag 10 mei 2010 00:26 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Pedofielen zijn om ziek van te worden maar dit soort praktijken waarbij die lokkers het initiatief nemen en constant aandringen om iets af te spreken vind ik ook misselijk. Natuurlijk zitten er mannen bij die puur voor minderjarig gaan maar vast en zeker ook mannen die alleen wat ass proberen te vinden via het internet.
Dat is sowieso bullshit, want deze mannen zijn volgens mij niet uit op verkrachten en vermoorden, maar willen gewoon vrijwillige seks. Meisje is dan wel te jong en is niet goed te praten, maar het is van hele andere orde dan wat zij ervan maakt.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:29 schreef pisnicht het volgende:
Wat een tenenkrommend slecht programma zegNouja, het programma wellicht niet maar wel hoe ze aan het uitlokken zijn. EN dat achterlijke wijf te janken dat het wellicht wel eens zo kon zijn dat als het echt was, dat meisje nooit meer thuis zou zijn gekomen... Ja en wellicht had die vent ook wel gezegd dat je te lelijk bent om te neuken, hoer
Vrijwillige seks met een kind?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is sowieso bullshit, want deze mannen zijn volgens mij niet uit op verkrachten en vermoorden, maar willen gewoon vrijwillige seks. Meisje is dan wel te jong en is niet goed te praten, maar het is van hele andere orde dan wat zij ervan maakt.
Het is toch helemaal niet zeker of het wel tot seks gekomen zou zijn?quote:
Er is wat mij betreft een verschil tussen mannen die een 13jarige verkrachten, en mannen die seks hebben met een 13jarige die er zelf ook op uit is.quote:
Want een 13jarige kan de consequenties overzien? een volwassen man moet gewoon geen seks willen met een kind. Punt.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er is wat mij betreft een verschil tussen mannen die een 13jarige verkrachten, en mannen die seks hebben met een 13jarige die er zelf ook op uit is.
Als vrouw zijnde is het moeilijker om te weten hoe mannen precies denken maar ik begrijp waarom je zo denkt. En zoals al in voorgaande posts is gezegd is het natuurlijk niet goed te praten maar als het ''lokmeisje'' zo erg gaat aandringen dat ze het zelf wil dan zitten er heus wel gasten bij die niet zo succesvol bij de vrouwen zijn en een kans om te neuken echt niet voorbij zullen laten gaan ongeacht de leeftijd. Die aziaat die in beeld kwam was behoorlijk aan het twijfelen maar het initiatief lag absoluut niet bij hem en zonder dat aandringen had hij dit zeer waarschijnlijk nooit gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want een 13jarige kan de consequenties overzien? een volwassen man moet gewoon geen seks willen met een kind. Punt.
Verkrachting equals geweld en is daardoor heel misschien erger.
Ik begrijp wel wat je zegt en je hebt natuurlijk groot gelijk dat kinderen beschermd moeten worden, geen twijfel over mogelijk. Maar anderzijds, tegenwoordig (en misschien niet alleen tegenwoordig) zijn legio meisjes van 14 a 15 al sexueel actief. Vaak hebben dat soort meisjes ook oudere vriendjes van een jaar of 17, 18, 19. Ik vraag me af, even afgezien van de juridische kant van het verhaal, of het voor zo'n meisje nou zo heel veel uitmaakt of de man nou 19, 29 of 39 is? Natuurlijk, des te ouder de man, des te groter het verschil in levenservaring etc. en dientengevolge misschien ook een groter risico op oneigenlijke beinvloeding door zo'n kerel. Maar is dat risico voldoende om het bij jongens van 19 (oogluikend) toe te staan en bij mannen van 29 en 39 er alles aan te doen om ze in de val te lokken en ze vervolgens van een van de ergste stigma's te voorzien die onze maatschappij kent? Ik vind het allemaal zo extreem.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want een 13jarige kan de consequenties overzien? een volwassen man moet gewoon geen seks willen met een kind. Punt.
Verkrachting equals geweld en is daardoor heel misschien erger.
Ook goede morgen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |