quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
GET ON THE FLOOR! GET ON THE FLOOR! GET ON THE FLOOR!
13 is kind. Of dat nu is pre-puberteit geilen of pedofilie, gezond is het niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kinderlokker/pedofiel is niet geilen op 13 jaar, leer het nou eens
En welke man van 30 gelooft no dat er een meisje van 13 opeens met hem af wil spreken voor seksquote:Op zondag 9 mei 2010 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welk meisje van 13 spreekt nou met een oudere man af voor sex trouwens
Sletjes genoeg die er voor in zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Undercover meisjesquote:Op zondag 9 mei 2010 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vind het bijna sneu voor die pedoquote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Je spreekt met een meisje van 13 af, vreest al dat het een sting is, en dan alsnog gaan?
Dan ben je ook wel een beetje wanhopig
Het chatten is een licht vergrijp en het afspreken met een minderjarige is een misdrijfquote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef capricia het volgende:
En wat heeft die man nu precies fout gedaan? Behalve chatten?
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huh is die verdachte zelf een cop?
Solliciting, het praten met een minderjarig meisje om haar het bed in te krijgen, is al verboden in meest staten van US. Heb je gelijk een sex-offense op je strafblad.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef capricia het volgende:
En wat heeft die man nu precies fout gedaan? Behalve chatten?
Zo, das heftig. Gewoon het afspreken al is misdadig. Poeh.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Solliciting, het praten met een minderjarig meisje om haar het bed in te krijgen, is al verboden in meest staten van US. Heb je gelijk een sex-offense op je strafblad.
Van Chris geleerd
Nou ja, vind het wel terecht eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo, das heftig. Gewoon het afspreken al is misdadig. Poeh.
meneer wil een dertienjarige neuken. respect man.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, en de walging uiten tegen die 'predator' hoeft dan ook weer niet.. Zelfs hij verdient enig respect
Afspreken met sex als doel wel ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo, das heftig. Gewoon het afspreken al is misdadig. Poeh.
Een misdrijf zelfs, dus niet eens een overtreding maar een misdrijf. Zal wel extreme statistieken geven.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het chatten is een licht vergrijp en het afspreken met een minderjarige is een misdrijf
huh? ik ben niet op tv volgende week hoor?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:11 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik ga slapen![]()
Zie jullie volgende week, wanneer mijn vriendje () weer op tv is .. tot dan
Ach, ik wil ook wel eens wat zonder dat ik het meteen doe.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
meneer wil een dertienjarige neuken. respect man.
Eens. Ik vind haar ook erg ver gaan in het vragen om seks.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Gravereaper het volgende:
Don't get me wrong maar dat ''lokmeisje'' liep het wel heel erg uit te lokken dat ze het graag wil via de telefoon
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben jarig
Ik denk ik zeg het even
Goedenavond trouwens
ik vind het gewoon respectloos om in zijn gezicht te zeggen hoe waardeloos hij is. Het voegt helemaal niks toequote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
meneer wil een dertienjarige neuken. respect man.
22 jaarquote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben jarig
Ik denk ik zeg het even
Goedenavond trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |