Mja, die man was waarschijnlijk nooit gekomen als ze hem niet zo op hadden gegeilt. Dat dit kan in amerika!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Gravereaper het volgende:
Don't get me wrong maar dat ''lokmeisje'' liep het wel heel erg uit te lokken dat ze het graag wil via de telefoon
Nee, dan was de volgende pre-puber of die daarna aan de beurt geweest. Dat was een stuk beter geweestquote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mja, die man was waarschijnlijk nooit gekomen als ze hem niet zo op hadden gegeilt.
Dat is jouw veronderstelling. Is niet te bewijzen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan was de volgende pre-puber of die daarna aan de beurt geweest. Dat was een stuk beter geweest
volgens mij wilde die pedo zelf niet eens sex, maar ging hij na lang aandringen pas overstagquote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Ik vind haar ook erg ver gaan in het vragen om seks.
Dit was de derde keer zie ik. Toch niet zo'n rare veronderstellingquote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is jouw veronderstelling. Is niet te bewijzen.
Van die agent?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit was de derde keer zie ik. Toch niet zo'n rare veronderstelling
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:22 schreef capricia het volgende:
Zou je vinden dat dit in NL ook zo zou moeten kunnen?
Pedofielen zijn om ziek van te worden maar dit soort praktijken waarbij die lokkers het initiatief nemen en constant aandringen om iets af te spreken vind ik ook misselijk. Natuurlijk zitten er mannen bij die puur voor minderjarig gaan maar vast en zeker ook mannen die alleen wat ass proberen te vinden via het internet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mja, die man was waarschijnlijk nooit gekomen als ze hem niet zo op hadden gegeilt. Dat dit kan in amerika!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |