Die puntjes bouwen de spanning op. Ik ga straks namelijk zeggen wát ze gewonnen heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die 2e zin is onnodig. De winnaar wint meestal.
Ah ik denk nog een stripteasequote:Op zondag 9 mei 2010 18:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die puntjes bouwen de spanning op. Ik ga straks namelijk zeggen wát ze gewonnen heeft.
Hoe weet jij dat nou.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat zou fok niet aankunnen namelijk.
Mooi!!quote:
Al die hotness.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De eerste keer ging het al nauwelijks goed.
Oké.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
Zo. Ben je nu een tevreden winnaar?
Een gevoel van voldoening overvalt mij.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een squirtende tevreden winnaar zelfs
Ik ben uitgekotst door een herkauwende user, dus ik hoor hier eigenlijk niet thuisquote:
Eigenlijk niet hè, hier horen alleen de users die overal worden uitgekost...quote:Op zondag 9 mei 2010 18:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben uitgekotst door een herkauwende user, dus ik hoor hier eigenlijk niet thuis
Zo leuk waren die plaatjes niet hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 18:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Geld dat trouwens ook voor onz? Dat we geen leuke plaatjes meer mogen posten?
[KLB FB]
[KLB FB]
Gips ookquote:
Wacht maar tot het eraf gaat, dan stinkt ;t pas echtquote:
dan moet je ook beter schoonmakenquote:
Ik ga het niet volhouden tot de 27stequote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot het eraf gaat, dan stinkt ;t pas echt
Wees blij. Ik heb nog wel een mooie roze gipsarm hier liggen, wil je eraan ruiken?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen ervaring mee gelukkig! Maar kan het me zo voorstellen
ja ik sliep nog halfquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het niet volhouden tot de 27ste
ik haal mijn hechtingen er ook altijd zelf eerder uit, gips idem kan je best zelf en dat lucht op heequote:
Doe liever je slipjequote:Op zondag 9 mei 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb nog wel een mooie roze gipsarm hier liggen, wil je eraan ruiken?
Je mag ook aan de inhoud daarvan ruiken.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag ook aan de inhoud daarvan ruiken.
nee ik was in shin chan land, ik was op de bank gaan luieren met afl 1 van shin chan op, toen ben ik in slaap gevallen en bij aflevering 50 wakker gewordenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik was in shin chan land, ik was op de bank gaan luieren met afl 1 van shin chan op, toen ben ik in slaap gevallen en bij aflevering 50 wakker geworden_!
Of eraan zitten.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik was in shin chan land, ik was op de bank gaan luieren met afl 1 van shin chan op, toen ben ik in slaap gevallen en bij aflevering 50 wakker geworden_!
dus nu ben ik gebrainwashed en roep de hele tijd koelie joelie, kanonnen hee, en doe de hele tijd de blote billen boogiequote:
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus nu ben ik gebrainwashed en roep de hele tijd koelie joelie, kanonnen hee, en doe de hele tijd de blote billen boogie
Omdat ik het nu al zat benquote:
jij wil een blote mannen kont zien?quote:
Snap ikquote:
Alleen die van Ez zeker?quote:
Je wordt voorspelbaar schatjequote:
Ik heb een kutjequote:
Sinds het moment waarop mijn geslachtsdelen zich vormdenquote:
sinds de 16e week van de zwangerschapquote:
16e week? Dus ergens in december ;90quote:
ja vanaf de 16e week kun je het al zien als je expert benquote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
16e week? Dus ergens in december ;90
Nog niet erg erotischquote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
voor condor http://home.planet.nl/~gr(...)g_en_ontwikkelin.htm
Awesome.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
voor condor http://home.planet.nl/~gr(...)g_en_ontwikkelin.htm
dat was ook niet de bedoelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nou dan had ik vanaf december ;90 een doos.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vanaf de 16e week kun je het al zien als je expert ben
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoelingDas beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had toen hele zware voorhoofdsholte ontsteking en was heel ziekquote:Op zondag 9 mei 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou dan had ik vanaf december ;90 een doos.
En toen was je 178quote:Op zondag 9 mei 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had toen hele zware voorhoofdsholte ontsteking en was heel ziek
Dat zuigtquote:Op zondag 9 mei 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had toen hele zware voorhoofdsholte ontsteking en was heel ziek
Baantjes trekkenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zuigtIk zat teon nog in mijn mamma.
ja een broekie nogquote:
ja dat was wel minder ja maar jij zat lekker warmen veilig te chillen in je hottubquote:Op zondag 9 mei 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zuigtIk zat teon nog in mijn mamma.
ik december 1983quote:
quote:
broekkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2010 20:05:05 ]
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
broekkieToen ben ik verwekt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de trouwdag van m;n ouders, ongeveer
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
wat romantisch zegquote:Op zondag 9 mei 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen ben ik verwekt jaOp de trouwdag van m;n ouders, ongeveer
Met de meets ben ik het altijd.quote:
Dat dus. Je bent wel lekker.quote:
Nou.quote:
koetsiekoeee wat schattigquote:
Oh, dus dat is de enige reden dat je vond dat ik naar meets moet komen?quote:
Dat wil je ook echt weten.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:09 schreef c0nd0r het volgende:
Een vriendin van me kreeg altijd te horen dat ze tijdens de lunch verwekt was
En dat vertelde ook allebei de ouders onafhankelijk van elkaar
Ik ben bijna 19 jaquote:
Nee. Ik wil jou meeten.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dus dat is de enige reden dat je vond dat ik naar meets moet komen?
zeker welquote:
feestje?quote:
Huwelijksnachtkind.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen ben ik verwekt jaOp de trouwdag van m;n ouders, ongeveer
Ook nog ja!quote:
3 zelfsquote:
Nee man! Dat kan altijd!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ook nog ja!
Dat vind ik meer iets voor in de winter eigenlijk
Nee, m;n ouders zijn sinds ;87 getrouwdquote:
whehhe doe je goed vooral dat hardcore zuipen is altijd wel goedquote:Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3 zelfsVolgende week met familie, 29e met ;t optreden van vrienden, en daarna nog een x hier hardcore zuipen
Jaquote:
B&J kan altijd. Vooral als je je kut voelt.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ook nog ja!
Dat vind ik meer iets voor in de winter eigenlijk
Mja m;n vader is volgende week jarig, dus we gaan ;t samen vieren, as usual.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhe doe je goed vooral dat hardcore zuipen is altijd wel goed
bij mij was het compleet fout gegaan politie alles erbij
dat reminds me ik heb nog stroopwafelijs in de vriezerquote:Op zondag 9 mei 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
B&J kan altijd. Vooral als je je kut voelt.
HEBBEN!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat reminds me ik heb nog stroopwafelijs in de vriezer
Oké, dan zorg ik wel dat ik me kut voel, zodat jullie me kunnen opvrolijken met een lekkere ouderwetse meidenavond.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
B&J kan altijd. Vooral als je je kut voelt.
Dat bedoel ik.quote:
SLUMBERPARTYquote:Op zondag 9 mei 2010 20:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan zorg ik wel dat ik me kut voel, zodat jullie me kunnen opvrolijken met een lekkere ouderwetse meidenavond.
ik wist dat ik iemand mistte, de faalbaasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is er met Naatje aan de hand trouwens? Is hij op vakantie ofzo? Heb ;m al een tijdje niet meer gezien hier.
Oh, ik dacht dat jij zonder mijn toestemming had besloten dat we bij elkaar zouden blijven slapen.quote:
* Giertje geeft DW een bakje stroopwafelijsquote:
JA!!1!1 ELKAAR OPMAKEN ENZO!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SLUMBERPARTY![]()
![]()
Doe je dan je spongebob pyjama aan?
Ohquote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, m;n ouders zijn sinds ;87 getrouwdIk ben pas in ;90 verwekt
Stoeprandavondquote:Op zondag 9 mei 2010 20:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan zorg ik wel dat ik me kut voel, zodat jullie me kunnen opvrolijken met een lekkere ouderwetse meidenavond.
Natuurlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij zonder mijn toestemming had besloten dat we bij elkaar zouden blijven slapen.
Mja ik was een nakomertjequote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
OhMijn ouders trouwden in '88 en BAM! in '92 was ik daar
Ik zal speciaal voor jou een pyjama kopenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JA!!1!1 ELKAAR OPMAKEN ENZO!!!
Ik denk niet dat ik die nog pasen het zal er heel raar uitzien als ik het toch probeer.
En truth or dare spelen en dan stiekem zoenenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JA!!1!1 ELKAAR OPMAKEN ENZO!!!
Ik denk niet dat ik die nog pasen het zal er heel raar uitzien als ik het toch probeer.
een roze met aarbeien eropquote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou een pyjama kopen
Nee geen aardbeienquote:
de zanger van psyclon nine heeft dat dus wel roze met aarbeien eropquote:
te fout gewoonwegquote:Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In luxemburg hadden ze hello kitty chocolade
Ik vind aardbeien niet leuk.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
de zanger van psyclon nine heeft dat dus wel roze met aarbeien erop
jij wilt zeker hello kittie ofzo erop?
Ik had een gast die ik ken een roze hello kitty adventkalender met chocola erin gegeven voor zijn 30e verjaardagquote:Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In luxemburg hadden ze hello kitty chocolade
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had een gast die ik ken een roze hello kitty adventkalender met chocola erin gegeven voor zijn 30e verjaardag
Blij dat ik dat niet krijg voor mijn 30e verjaardagquote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had een gast die ik ken een roze hello kitty adventkalender met chocola erin gegeven voor zijn 30e verjaardag
Hij was er helemaal gelukkig meequote:
Kan ik wel voor zorgen hoor. Nouja, Hello kitty spul dan.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij dat ik dat niet krijg voor mijn 30e verjaardag
Kan me niet schelen wat voor chocolade, chocolade is chocoladequote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik daar even vriendelijk voor bedankenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ik wel voor zorgen hoor. Nouja, Hello kitty spul dan.
ik zal es kijkenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij was er helemaal gelukkig meeIk weet niet of die foto nog op m;n hyves staat dat ;ie dat ding knuffelt
staat er niet opquote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij was er helemaal gelukkig meeIk weet niet of die foto nog op m;n hyves staat dat ;ie dat ding knuffelt
Niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik daar even vriendelijk voor bedankengraag gedaan
Waarom neem je dan een premiumquote:Op zondag 9 mei 2010 20:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal es kijken
hyves loopt te kutten
klote site en ik zit nog lang vast aan premium membership
Geen hello kitty wekker ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorryhet wordt tijd dat ik eens weer wat fanatieker moet gaan worden met juist voedsel
Ik ga ooit een Hello Kitty gitaar kopen.quote:
Ik wil een hello kitty basgitaar.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga ooit een Hello Kitty gitaar kopen.
Die bestaan.
Als ze niet bestaan, laten we die custom maken.quote:
Waarom niet?quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als ze niet bestaan, laten we die custom maken.
ik wou weten wat de extras warenquote:
Okequote:Op zondag 9 mei 2010 20:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wou weten wat de extras waren
viel vies tegen vooral de statistieken zuigen aars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
nou als jij als hyver uitzet van bij wie jij langsgaat dan kan ik dat niet zien dan krijg je een simpel gegeven met zoveel procent uit die en die plaats zijn op je hyves geweestquote:
mja ik kom er ook alleen maar als ik een krabbel krijg en dan van de week met overlijden van rob maar dan houd et ook wel opquote:Op zondag 9 mei 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
hyves
ik doe er echt zo weinig mee behalve dan heeeeel af en toe te krabbelen
alleen maar nog een medium om meer spammail te krijgen imo
Dat zuigt.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou als jij als hyver uitzet van bij wie jij langsgaat dan kan ik dat niet zien dan krijg je een simpel gegeven met zoveel procent uit die en die plaats zijn op je hyves geweest
kijk als ik die woonplaats van jou zie weet ik dat jij het bent
maar bijv amsterdam of delft ofzo mja dat kunnen er zoveel zijn en dus is het niet te herleiden naar de desbetreffende hyver
precies en daar zit ik dus nog sowieso een half jaar aan vast en dan verleng ik niks meerquote:
Ja en stomme berichtjes sturenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kom er ook alleen maar als ik een krabbel krijg en dan van de week met overlijden van rob maar dan houd et ook wel op
dat wel maar ik word zo moe van die mails van iemand heeft een mening over je gegevenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind hyves zo handig. Iemand foto's zien? Ja, kijk maar op hyves
quote:
Zoals wij toenquote:
jaaa inderdaadquote:
Iemand foto's zienquote:Op zondag 9 mei 2010 21:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind hyves zo handig. Iemand foto's zien? Ja, kijk maar op hyves
wat houd je tegen?quote:
hier op fok zwerven wat fotos van me rond maar voor de rest heb toch bijna geen fokker op hyves lekker boeiend ookquote:Op zondag 9 mei 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand foto's ziendan stuur ik wel een link van mijn eigen website door of ik pleur een albumpje op photobucket of picasa of flickr
En daarbij, ik wil ook contacten onderhouden maar toch niet iedereen op msn hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand foto's ziendan stuur ik wel een link van mijn eigen website door of ik pleur een albumpje op photobucket of picasa of flickr
Ik welquote:Op zondag 9 mei 2010 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier op fok zwerven wat fotos van me rond maar voor de rest heb toch bijna geen fokker op hyves lekker boeiend ook
Ik kijk davinci codequote:
nooit gezien en boek nooit gelezen boeit me ook niet zoquote:Op zondag 9 mei 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk davinci codeWat een baggerfilm, ;t boek wsa beter.
Dat kan.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
nooit gezien en boek nooit gelezen boeit me ook niet zo
ik heb mijn vrienden hier in apeldoorn op msn en verder heb ik niet zoveel contacten meer vind het wel best zo lekker rustigquote:Op zondag 9 mei 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar ik spoor dan ook niet helemaal wat sociale contacten betreft.
Ik over 10 nachtjesquote:Op zondag 9 mei 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kwam er net achter dat TLK jarig is, toen ik op hyves keek.
En ik heb nog 25 nachtjes te gaan.quote:
cadoootjesquote:
Geen kadootjes?quote:
typische man dusquote:Op zondag 9 mei 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen kadootjes?
Ik heb mijn vriend aangespoort me mee te nemen naar ikea voor nieuw servies (en vaak komt er dan nog een ditje en een datje bij)
Ik ben voornamelijk van de practische dingen, iets zelf verzinnen vind hij maar moeilijk dus doe ik het voor hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Verder vier ik het niet echtWat is een mijlpaal leeftijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Ik nog 15 nachtjesquote:
Verder vier ik het niet echtkan me voorstellen nou ja maybe een surprise party?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Verder vier ik het niet echtIk neem wel een Hello Kitty wekker voor je mee als ik kom om burito;s te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30? of is dat geen mijlpaal?quote:
don't count on itquote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan me voorstellen nou ja maybe een surprise party?
ik wil geen hello kitty wekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik neem wel een Hello Kitty wekker voor je mee als ik kom om burito;s te eten
Ik dus niet. Ik hou van drukte om me heen.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb mijn vrienden hier in apeldoorn op msn en verder heb ik niet zoveel contacten meer vind het wel best zo lekker rustig
Hoe moet ik aan een hello kitty pak komen?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil geen hello kitty wekker
trek jij maar een hello kitty pak aan.. prrr *aai*
Ik ben nu 30 dus moet ik gauw wat gaan doen dan lijkt me.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
30? of is dat geen mijlpaal?
[..]
don't count on it
bij concerten ja dan kan ik het wel hebben maar verder nee ben niet zo van de menigtesquote:Op zondag 9 mei 2010 21:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dus niet. Ik hou van drukte om me heen.![]()
Weet ik veel, anders trek je een hello kitty ding/iets aanquote:Op zondag 9 mei 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe moet ik aan een hello kitty pak komen?
Altijd een feestje met jouquote:Op zondag 9 mei 2010 21:41 schreef laforest het volgende:
Ik ben nu 30 dus moet ik gauw wat gaan doen dan lijkt me.![]()
Menigte niet echt, bij concerten vind ik het geweldig. Maar anders niet. Ik bedoel meer dat je veel vrienden/kennissen hebt, maar ik heb gewoon geen vrienden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij concerten ja dan kan ik het wel hebben maar verder nee ben niet zo van de menigtes
Ik niet. Ik haat mensen. Vooral vrouwen.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dus niet. Ik hou van drukte om me heen.![]()
DIE MOET IK HEBBEN VOOR ONZE SLUMBERPARTYquote:
oow ik heb wel aardig wat vrienden en kennissen dat zeer zeker welquote:Op zondag 9 mei 2010 21:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Menigte niet echt, bij concerten vind ik het geweldig. Maar anders niet. Ik bedoel meer dat je veel vrienden/kennissen hebt, maar ik heb gewoon geen vrienden.
Dat heb ik niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veel, anders trek je een hello kitty ding/iets aan
ik wil weer een satijnenpyamaquote:Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN VOOR ONZE SLUMBERPARTY
Ik heb ook geen vrienden, maakt niet uit.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Menigte niet echt, bij concerten vind ik het geweldig. Maar anders niet. Ik bedoel meer dat je veel vrienden/kennissen hebt, maar ik heb gewoon geen vrienden.
Die dingen slapen kut.quote:
Doe ;m aan en maak een fotoquote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden van mijn Spongebob pyjama
ik draag alleen de broeken en die zijn wel fijnquote:
Ik ook niet. Zullen we elkaar troosten?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden, maakt niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Kennissen zat ja, maar wat heb je daar nou aan.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik heb wel aardig wat vrienden en kennissen dat zeer zeker wel
Ik wil wel een vriend zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kennissen zat ja, maar wat heb je daar nou aan.
Nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik draag alleen de broeken en die zijn wel fijn
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we elkaar troosten?Ja, de hele nacht opblijven en elkaar geheimpjes vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg. Hij sloeg hem in 1 klap K.O., en riep dat daarna.quote:
Waar was dat dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Genoeg. Hij sloeg hem in 1 klap K.O., en riep dat daarna.
Plaatje doet het niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef laforest het volgende:
Ik slaap wel eens in een oversized Cannibal Corpse shirt
Met deze afbeelding:
[ afbeelding ]
Verdommequote:
Ja!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, de hele nacht opblijven en elkaar geheimpjes vertellen.
Jeresy Shore, en guido show op MTVquote:
Nicequote:
Ik ken mijn beste vriend via internet.quote:
Maar als ik ver van huis ben dan slaap ik liever in mijn Nekromantik shirt.quote:
Is ook goedquote:Op zondag 9 mei 2010 21:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja!
Alleen heb ik niet zoveel geheimpjes.
Laten we ''geheimpjes'' maken dan
Het is alleen maar om in the slapen hoor.quote:
ik krijg er honger vanquote:
In kleren slapenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar als ik ver van huis ben dan slaap ik liever in mijn Nekromantik shirt.
http://www.ioffer.com/img/item/117/780/147/tw4rsBATYgLLKKO.jpg
Ik zal hem denk ik niet zo snel aan trekken maar van mij mag jequote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is alleen maar om in the slapen hoor.
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar als ik ver van huis ben dan slaap ik liever in mijn Nekromantik shirt.
http://www.ioffer.com/img/item/117/780/147/tw4rsBATYgLLKKO.jpg
voor slaapplekken wel ideaalquote:Op zondag 9 mei 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kennissen zat ja, maar wat heb je daar nou aan.
Het zal me anders niks verbazen als jij ooit een lijk gepenetreerd hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is alleen maar om in the slapen hoor.
Ik slaap normaal naakt, maar ik vind het niet altijd netjes als ik bij iemand als gast slaap om dan naakt te gaan. Mja ligt eraan bij wie ik slaap dan.quote:
the fuck dude the fuckquote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zal me anders niks verbazen als jij ooit een lijk gepenetreerd hebt.
Ik heb betere shirts hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal hem denk ik niet zo snel aan trekken maar van mij mag je
Samen zwitsalbadderen?quote:
Dat zegt mij zo niksquote:Op zondag 9 mei 2010 21:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb betere shirts hoor
Heb nu een Milwaukee Cannibal - I should have stayed with God- shirt aan
Ik slaap bijna altijd naakt, ook al slaap ik bij iemand. Ik slaap toch alleen bij Bart of de Huppels anders over ;t algemeen.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik slaap normaal naakt, maar ik vind het niet altijd netjes als ik bij iemand als gast slaap om dan naakt te gaan. Mja ligt eraan bij wie ik slaap dan.
Mja maar ik slaap overal over de wereld bij mensen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik slaap bijna altijd naakt, ook al slaap ik bij iemand. Ik slaap toch alleen bij Bart of de Huppels anders over ;t algemeen.
Een Jeffrey Dahmer shirtquote:
Ik ga eindelijk over 25 nachtjes weer bij mijn vriendin slapen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik slaap nooit bij iemand, alleen bij mijn vriend zo eens in de 5 maanden
Een paar keer meeten en blijven crashen en dan is dat ook weer verholpenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik slaap nooit bij iemand, alleen bij mijn vriend zo eens in de 5 maanden
gooooooooogle.nl vet handig manquote:
niet eens op een koude natte betonnen vloer in de kelder?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
Ik slaap altijd alleen. Alleen, in een koud, eenzaam bed.
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga eindelijk over 25 nachtjes weer bij mijn vriendin slapen.
Dat durf ik nietquote:Op zondag 9 mei 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een paar keer meeten en blijven crashen en dan is dat ook weer verholpen
quote:
Nee, m'n ouders hebben een bed voor me neergezet in de kelder.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet eens op een koude natte betonnen vloer in de kelder?
wel met kettingen en handboeien hoop ikquote:Op zondag 9 mei 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, m'n ouders hebben een bed voor me neergezet in de kelder.
ik was ondergedoken voor de politiequote:Op zondag 9 mei 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo, en waar kom jij ineens vandaan, lang nie gezien zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |