Die puntjes bouwen de spanning op. Ik ga straks namelijk zeggen wát ze gewonnen heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die 2e zin is onnodig. De winnaar wint meestal.
Ah ik denk nog een stripteasequote:Op zondag 9 mei 2010 18:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die puntjes bouwen de spanning op. Ik ga straks namelijk zeggen wát ze gewonnen heeft.
Hoe weet jij dat nou.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat zou fok niet aankunnen namelijk.
Mooi!!quote:
Al die hotness.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De eerste keer ging het al nauwelijks goed.
Oké.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
Zo. Ben je nu een tevreden winnaar?
Een gevoel van voldoening overvalt mij.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een squirtende tevreden winnaar zelfs
Ik ben uitgekotst door een herkauwende user, dus ik hoor hier eigenlijk niet thuisquote:
Eigenlijk niet hè, hier horen alleen de users die overal worden uitgekost...quote:Op zondag 9 mei 2010 18:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben uitgekotst door een herkauwende user, dus ik hoor hier eigenlijk niet thuis
Zo leuk waren die plaatjes niet hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 18:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Geld dat trouwens ook voor onz? Dat we geen leuke plaatjes meer mogen posten?
[KLB FB]
[KLB FB]
Gips ookquote:
Wacht maar tot het eraf gaat, dan stinkt ;t pas echtquote:
dan moet je ook beter schoonmakenquote:
Ik ga het niet volhouden tot de 27stequote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot het eraf gaat, dan stinkt ;t pas echt
Wees blij. Ik heb nog wel een mooie roze gipsarm hier liggen, wil je eraan ruiken?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen ervaring mee gelukkig! Maar kan het me zo voorstellen
ja ik sliep nog halfquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het niet volhouden tot de 27ste
ik haal mijn hechtingen er ook altijd zelf eerder uit, gips idem kan je best zelf en dat lucht op heequote:
Doe liever je slipjequote:Op zondag 9 mei 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb nog wel een mooie roze gipsarm hier liggen, wil je eraan ruiken?
Je mag ook aan de inhoud daarvan ruiken.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag ook aan de inhoud daarvan ruiken.
nee ik was in shin chan land, ik was op de bank gaan luieren met afl 1 van shin chan op, toen ben ik in slaap gevallen en bij aflevering 50 wakker gewordenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik was in shin chan land, ik was op de bank gaan luieren met afl 1 van shin chan op, toen ben ik in slaap gevallen en bij aflevering 50 wakker geworden_!
Of eraan zitten.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik was in shin chan land, ik was op de bank gaan luieren met afl 1 van shin chan op, toen ben ik in slaap gevallen en bij aflevering 50 wakker geworden_!
dus nu ben ik gebrainwashed en roep de hele tijd koelie joelie, kanonnen hee, en doe de hele tijd de blote billen boogiequote:
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus nu ben ik gebrainwashed en roep de hele tijd koelie joelie, kanonnen hee, en doe de hele tijd de blote billen boogie
Omdat ik het nu al zat benquote:
jij wil een blote mannen kont zien?quote:
Snap ikquote:
Alleen die van Ez zeker?quote:
Je wordt voorspelbaar schatjequote:
Ik heb een kutjequote:
Sinds het moment waarop mijn geslachtsdelen zich vormdenquote:
sinds de 16e week van de zwangerschapquote:
16e week? Dus ergens in december ;90quote:
ja vanaf de 16e week kun je het al zien als je expert benquote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
16e week? Dus ergens in december ;90
Nog niet erg erotischquote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
voor condor http://home.planet.nl/~gr(...)g_en_ontwikkelin.htm
Awesome.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
voor condor http://home.planet.nl/~gr(...)g_en_ontwikkelin.htm
dat was ook niet de bedoelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nou dan had ik vanaf december ;90 een doos.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vanaf de 16e week kun je het al zien als je expert ben
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoelingDas beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had toen hele zware voorhoofdsholte ontsteking en was heel ziekquote:Op zondag 9 mei 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou dan had ik vanaf december ;90 een doos.
En toen was je 178quote:Op zondag 9 mei 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had toen hele zware voorhoofdsholte ontsteking en was heel ziek
Dat zuigtquote:Op zondag 9 mei 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had toen hele zware voorhoofdsholte ontsteking en was heel ziek
Baantjes trekkenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zuigtIk zat teon nog in mijn mamma.
ja een broekie nogquote:
ja dat was wel minder ja maar jij zat lekker warmen veilig te chillen in je hottubquote:Op zondag 9 mei 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zuigtIk zat teon nog in mijn mamma.
ik december 1983quote:
quote:
broekkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2010 20:05:05 ]
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
broekkieToen ben ik verwekt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de trouwdag van m;n ouders, ongeveer
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |