Die puntjes bouwen de spanning op. Ik ga straks namelijk zeggen wát ze gewonnen heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die 2e zin is onnodig. De winnaar wint meestal.
Ah ik denk nog een stripteasequote:Op zondag 9 mei 2010 18:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die puntjes bouwen de spanning op. Ik ga straks namelijk zeggen wát ze gewonnen heeft.
Hoe weet jij dat nou.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat zou fok niet aankunnen namelijk.
Mooi!!quote:
Al die hotness.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De eerste keer ging het al nauwelijks goed.
Oké.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
Zo. Ben je nu een tevreden winnaar?
Een gevoel van voldoening overvalt mij.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een squirtende tevreden winnaar zelfs
Ik ben uitgekotst door een herkauwende user, dus ik hoor hier eigenlijk niet thuisquote:
Eigenlijk niet hè, hier horen alleen de users die overal worden uitgekost...quote:Op zondag 9 mei 2010 18:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben uitgekotst door een herkauwende user, dus ik hoor hier eigenlijk niet thuis
Zo leuk waren die plaatjes niet hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 18:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Geld dat trouwens ook voor onz? Dat we geen leuke plaatjes meer mogen posten?
[KLB FB]
[KLB FB]
Gips ookquote:
Wacht maar tot het eraf gaat, dan stinkt ;t pas echtquote:
dan moet je ook beter schoonmakenquote:
Ik ga het niet volhouden tot de 27stequote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot het eraf gaat, dan stinkt ;t pas echt
Wees blij. Ik heb nog wel een mooie roze gipsarm hier liggen, wil je eraan ruiken?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen ervaring mee gelukkig! Maar kan het me zo voorstellen
ja ik sliep nog halfquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het niet volhouden tot de 27ste
ik haal mijn hechtingen er ook altijd zelf eerder uit, gips idem kan je best zelf en dat lucht op heequote:
Doe liever je slipjequote:Op zondag 9 mei 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb nog wel een mooie roze gipsarm hier liggen, wil je eraan ruiken?
Je mag ook aan de inhoud daarvan ruiken.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag ook aan de inhoud daarvan ruiken.
nee ik was in shin chan land, ik was op de bank gaan luieren met afl 1 van shin chan op, toen ben ik in slaap gevallen en bij aflevering 50 wakker gewordenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik was in shin chan land, ik was op de bank gaan luieren met afl 1 van shin chan op, toen ben ik in slaap gevallen en bij aflevering 50 wakker geworden_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |