quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:02 schreef remlof het volgende:Hoelang moet je nog? Anders is het misschien de moeite waard om een schriftelijke cursus of studie te doen waar je later nog wat aan hebt.
Ik heb geen flauw idee hoe lang ik nog moet... In februari had de fysio het over 'misschien een lichte/dreigende hernia' en moest ik maar 3 dagen plat. Daarna werd dat 3 weken, en omdat het met alle oefeningen maar heeeel langzaam beter ging en ik vlak voor Pasen na een simpel oefeningetje helemaal kapot ging en niets meer kon kreeg ik afgelopen week eindelijk een MRI. En kreeg meteen te horen van de neuroloog dat het een enorme hernia was en dat ik kon therapieën tot ik een ons weeg maar dat dat niet gaat helpen. Enige behandeling die nut zou hebben was epidurale injectie of operatie. Dus die injectie gehad, maar 't doet nog steeds veel pijn. Over 2 weken waarschijnlijk opnieuw een spuit. Dan 2 weken daarna als het nog niet is verholpen misschien wel een operatie

Geen idee hoelang een wachttijd daar voor zou zijn, wil er ook nog niet teveel over nadenken.
Verder studeer ik al, nog 5 EC's (1 vak, doe ik thuis, tentamen eind juni) en ik heb m'n Bachelor. Daarna in september beginnen met m'n Master. En ik werk als student-assistent via de email dus kijk werk na van 'mijn' eerstejaars, maar dat is maar een paar uurtjes werk eens in de twee weken
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!