Ik hoop dat ze het vast weet te houden en dat er goeie nummers blijven komen, dan komt ze nog verquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:27 schreef Maisun- het volgende:
Maaike word met de week beter, ik zie hier wel potentie in!
ze staat bij mij in ieder geval heeeel stevig op de 2e plaats nu. Gewoon twee geweldige weken achter elkaar. Ze is enorm gegroeidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Marlalala het volgende:
Na het vertrek van Sumera is Maaike mijn nieuwefavoriet
Ik denk dat je hier precies alles mee verwoord.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze is zo mooi naturel... heerlijke stem, zo'n mooi puur meisje
Zeer goed. Ik vind haar stem echt prettig, leuker om naar te luisteren dan Jaap.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
Op 00:19 begint "Son of a preacher man"(en 06:30 "American boy")
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef Floor-Sofie het volgende:
alleen dat gezeik van de jury steeds;'Enschudeeeeeh'
da's niet meer grappig..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:26 schreef Symphonic het volgende:
Haar laatste twee optredens waren bril;jant. Zij is de enige van alle kandidaten die echt enorm gegroeid is tijdens de shows. Gelukkig is ze vandaag niet afgerekend op haar stemproblemen .
En tering, hoe dom kun je zijn Stacey om zo'n eerste nummer uit te zoeken.
Ik hoop echt dat ze voor volgende week wat beters uit de kast trekt aan nummers. Anders verpest ze het nog flink voor Maaike denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:26 schreef Symphonic het volgende:
En tering, hoe dom kun je zijn Stacey om zo'n eerste nummer uit te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |