quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef First het volgende:
[ afbeelding ]
Die baggert nog beter dan Tong80
Ik was net ergens waar het bier op was. Het was een verschrikking.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik ben er, het feest kan beginnen.
Geniet, maar FOK! met matequote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat is vroeg, maar jij zal wel een leven hebben?
Jou UI heeft wel iets gemeen met die van Tong80.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef First het volgende:
[ afbeelding ]
Die baggert nog beter dan Tong80
Alleen die van mij is wel artistiekquote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
[..]
Jou UI heeft wel iets gemeen met die van Tong80.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:12 schreef Kwaliteit het volgende:
KWALITEIT MUZIEK OP EEN LOKALE OMROEP!
LIVE: http://www.streamone.nl/playlist/179-6939e280-live.asx
ETHER: 106.1 en 106.8 FM
KABEL: 105.9 (ZWIJNDRECHT en HENDRIK IDO AMBACHT) en 107.9 FM in Heerjansdam
Hoe is dat nou mogelijk? Het eerste punt op de lijst wanneer je een feest geeft moet zijn: voldoende bier inslaan. Als dat niet het geval is, is het dus een lame feest.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:12 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik was net ergens waar het bier op was. Het was een verschrikking.
Van welzeker wel. Nat en heet.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
CHOWI!!!![]()
Gaan we er weer een natte nacht van maken?
Op echte feesten is het gratisquote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe is dat nou mogelijk? Het eerste punt op de lijst wanneer je een feest geeft moet zijn: voldoende bier inslaan. Als dat niet het geval is, is het dus een lame feest.
Ik was net ergens waar het bier volop rondschuimde, maar mijn geld was op. Dus besloot ik maar naar huis te gaan. Hier heb ik nog een kratGrolsch
staan.
Ey.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
CHOWI!!!![]()
Gaan we er weer een natte nacht van maken?
Ik mis de 2 ingrediënten voor een goed nachtbagger topic.quote:
"Ja, maar goed."quote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe is dat nou mogelijk? Het eerste punt op de lijst wanneer je een feest geeft moet zijn: voldoende bier inslaan. Als dat niet het geval is, is het dus een lame feest.
Ik was net ergens waar het bier volop rondschuimde, maar mijn geld was op. Dus besloot ik maar naar huis te gaan. Hier heb ik nog een kratGrolsch
staan.
Als het maar bagger isquote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef vannilesoep het volgende:
Hallo. Ik ken niet zoveel mensen op !Fok. Maar ik kom hier best vaak hoor. Mag ik dan meedoen?
Wat zijn de 2 ingedrienten voor een goed nachtbagger topic ?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de 2 ingrediënten voor een goed nachtbagger topic.
Ohwee als je naar de 2 durft te vragen
Ja, maar in kroegen niet.quote:
Gaat heen en schaam U.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
[..]
Wat zijn de 2 ingedrienten voor een goed nachtbagger topic ?
Wat een kutreactie, Ecco.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de 2 ingrediënten voor een goed nachtbagger topic.
Ohwee als je naar de 2 durft te vragen
Optyfen met je enthousiasme. Mijn peuken zijn op. Ik kan zulke houdingen niet uitstaan op dit moment.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:18 schreef Zeroku het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENACHT.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Semz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, bier en tieten
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Semz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Semz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokersquote:Op zondag 9 mei 2010 00:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Optyfen met je enthousiasme. Mijn peuken zijn op. Ik kan zulke houdingen niet uitstaan op dit moment.
Furries.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Semz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Optyfen met je enthousiasme. Mijn peuken zijn op. Ik kan zulke houdingen niet uitstaan op dit moment.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef LimboFan het volgende:
[ afbeelding ]
Ho! Ho! niet zo snel, ik volg het niet meer!
Opgekut.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef Dewardo het volgende:
doe hier wat tieten dan.. ben ik ook weer blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hier niet eens op reageren. Ik doe het niet... Ik doe het niet...quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]GATVERDAMME. Mijn penis, wat doe je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]KwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
[..]Hou alsjeblieft een keer rekening met de mensen die nog gebruik maken van de FOK! Silver layout. In die layout werkt plaatjes spoileren niet. Die zijn gewoon direct zichtbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
[..]Is die eens door een haai te grazen genomen ofzo? Dikk'n littekens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HÆLP.
Nee, zal wel ontsnapt zijn uit het slachthuisquote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Is die eens door een haai te grazen genomen ofzo? Dikk'n littekens.
Wie is Chowi?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef c0nd0r het volgende:
Deze gaat winnen, wij hebben Chowi.
Heeft ze lekker tieten ofzoquote:Op zondag 9 mei 2010 00:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Schijnt populair te zijn doe maar gewoon mee
He hallo.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:30 schreef rietjeszuiger het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO iedereen!
hOIquote:Op zondag 9 mei 2010 00:30 schreef rietjeszuiger het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO iedereen!
Smerig he?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:32 schreef Annnet het volgende:
Ik wilde net vragen waar de tieten bleven, tot ik de spoiler zag.
NEE HOOR HTE GEEF NIE WANT EEH JA ZEG MAARR IK FAALDE ENZULKS NOU GROETJENS.!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:37 schreef Chowi het volgende:
Hee, het ging even een paar posts over mij.
Wat een fijn gevoel is dat..
HOIEquote:Op zondag 9 mei 2010 00:36 schreef rietjeszuiger het volgende:
[..]
NEE HOOR HTE GEEF NIE WANT EEH JA ZEG MAARR IK FAALDE ENZULKS NOU GROETJENS.!
Alles draait om aandachtquote:Op zondag 9 mei 2010 00:37 schreef Chowi het volgende:
Hee, het ging even een paar posts over mij.
Wat een fijn gevoel is dat..
Graag gedaan, doei!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:38 schreef ehqo. het volgende:
Ja leuk. Topic vervuild met a-charismatische staatsman. Bedankt hè. Ik ga naar huis, doei.
[img]www.borisvanderham.nl/BalkenendeBoos.jpg[/img]quote:Op zondag 9 mei 2010 00:38 schreef ehqo. het volgende:
Ja leuk. Topic vervuild met a-charismatische staatsman. Bedankt hè. Ik ga naar huis, doei.
Niet gaan. Dan daalt dit topic aanzienlijk in waarde.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:38 schreef ehqo. het volgende:
Alles draait om tieten zul je bedoelen.quote:
Bel me dan eens terug!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal lief.
Iemand neuken?
Sgoedquote:Op zondag 9 mei 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal lief.
Iemand neuken?
Daar had ik ze ook op geselecteerd walgelijkste paar tieten dat ik kon vinden.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Kvind ze niet zo mooi, maar naast JP is alles mooi.
Ja, maar zij. En dit'ndat zo.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet gaan. Dan daalt dit topic aanzienlijk in waarde.
Te laat te moeilijk, sorryquote:Op zondag 9 mei 2010 00:41 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Tieten buigen aandacht zoals zwaartekracht ruimte-tijd buigt. T=MC².
Gewoon even door de zure appel heen bijten.quote:
Nee, geen zin om van mijn bank af te komenquote:
ga dan ik vraag je het je, Ga dan,quote:
True dat. Copuleren?quote:
En het is goedkoper thuisquote:Op zondag 9 mei 2010 00:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, geen zin om van mijn bank af te komen
Ook hier heb ik bier, en muziek
en FOK! niet te vergeten
Is goed. Mijn voorkeur heeft een, mooie buitenlocatie met volle maan.quote:
Tieten = Massa x Lichtsnelheid²quote:Op zondag 9 mei 2010 00:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo bekend met natuurkunde.
Ja en overdraagbare SOA'squote:Op zondag 9 mei 2010 00:46 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat is toch met van die wederkerige vochtspetters?
Ik snap werkelijkwaar niet waarom daar een komma staat.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is goed. Mijn voorkeur heeft een, mooie buitenlocatie met volle maan.
En naar je bedje kruipen als je er genoeg van hebt....quote:Op zondag 9 mei 2010 00:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Juist, en hier kan ik zelf plaatjes draaien
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap werkelijkwaar niet waarom daar een komma staat.
Het bewijst dat er een oneindige hoeveelheid tiet nodig is om sneller dan het licht aandacht op te eisen.quote:
Wij genieten er gewoon meer van.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:50 schreef DeLuna het volgende:
Jullie liggen 40 posts achter hey.
verkapte-kijk-mij-brood-hebben-postquote:Op zondag 9 mei 2010 00:50 schreef Kikopuz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh.......quote:Op zondag 9 mei 2010 00:52 schreef First het volgende:
Hoi, ik ben nieuw met het fenomeen baggeren, hoe word ik een professioneel baggeraar?
Diep en hard kontvingeren als je aan de diarree bent.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:52 schreef First het volgende:
Hoi, ik ben nieuw met het fenomeen baggeren, hoe word ik een professioneel baggeraar?
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:53 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Diep en hard kontvingeren als je aan de diarree bent.
verkapte-kijk-mij-jaloers-zijn-dan-postquote:Op zondag 9 mei 2010 00:51 schreef rietjeszuiger het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-brood-hebben-post
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:54 schreef Chowi het volgende:
Jongeh, post anders effe niet zo snel. Ik hou het niet bij. Het lijkt BeF wel.
.
hOIquote:Op zondag 9 mei 2010 00:54 schreef Chowi het volgende:
Jongeh, post anders effe niet zo snel. Ik hou het niet bij. Het lijkt BeF wel.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:53 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Gedaan en nu?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:53 schreef ehqo. het volgende:
[..]
hallonquote:
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:56 schreef rietjeszuiger het volgende:
[..]
_______________________________________________________________________________!
Ja hoi, mod worden?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:59 schreef rietjeszuiger het volgende:
dubbel.slotje en hier verder: nachtbagger
K WIL OOK MAAR IK BEN JONG EN NAIEF DUS WACHT NOG MAAR EVENquote:
Wij waren eerder vol, dus. Dit is een 2e handstopic.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:00 schreef rietjeszuiger het volgende:
hah die ander dichtniet zo stoer meer hé?
graagquote:
Thanksquote:
Wij hebben meer toeschouwers....en jullie lekker niet LEKKER PUH.....quote:Op zondag 9 mei 2010 01:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij waren eerder vol, dus. Dit is een 2e handstopic.
maar ik kan wel niet goed modden.quote:
Stones?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Thanks
Nu staat trouwens Sympathy for The Devil op.
/carequote:Op zondag 9 mei 2010 01:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wij hebben meer toeschouwers....en jullie lekker niet LEKKER PUH.....
Wat een indringende tepels. Ik denk dat als je er lang in tuurt, dat je Sauron dan ziet.quote:
En die zijn best groot.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:02 schreef Chowi het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over hoe groot mijn tieten zijn.
hoe groot zijn jouw tieten?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:02 schreef Chowi het volgende:
Vertel, nee, laat zienquote:Op zondag 9 mei 2010 01:02 schreef Chowi het volgende:
Niet meer.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef Kikopuz het volgende:
ik nie snap, zijn er meerdere nachtbagger topics?
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat een indringende tepels. Ik denk dat als je er lang in tuurt, dat je Sauron dan ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |