quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef First het volgende:
[ afbeelding ]
Die baggert nog beter dan Tong80
Ik was net ergens waar het bier op was. Het was een verschrikking.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik ben er, het feest kan beginnen.
Geniet, maar FOK! met matequote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat is vroeg, maar jij zal wel een leven hebben?
Jou UI heeft wel iets gemeen met die van Tong80.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef First het volgende:
[ afbeelding ]
Die baggert nog beter dan Tong80
Alleen die van mij is wel artistiekquote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef MYV het volgende:
[..]
Jou UI heeft wel iets gemeen met die van Tong80.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:12 schreef Kwaliteit het volgende:
KWALITEIT MUZIEK OP EEN LOKALE OMROEP!
LIVE: http://www.streamone.nl/playlist/179-6939e280-live.asx
ETHER: 106.1 en 106.8 FM
KABEL: 105.9 (ZWIJNDRECHT en HENDRIK IDO AMBACHT) en 107.9 FM in Heerjansdam
Hoe is dat nou mogelijk? Het eerste punt op de lijst wanneer je een feest geeft moet zijn: voldoende bier inslaan. Als dat niet het geval is, is het dus een lame feest.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:12 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik was net ergens waar het bier op was. Het was een verschrikking.
Van welzeker wel. Nat en heet.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
CHOWI!!!![]()
Gaan we er weer een natte nacht van maken?
Op echte feesten is het gratisquote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe is dat nou mogelijk? Het eerste punt op de lijst wanneer je een feest geeft moet zijn: voldoende bier inslaan. Als dat niet het geval is, is het dus een lame feest.
Ik was net ergens waar het bier volop rondschuimde, maar mijn geld was op. Dus besloot ik maar naar huis te gaan. Hier heb ik nog een kratGrolsch
staan.
Ey.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
CHOWI!!!![]()
Gaan we er weer een natte nacht van maken?
Ik mis de 2 ingrediënten voor een goed nachtbagger topic.quote:
"Ja, maar goed."quote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe is dat nou mogelijk? Het eerste punt op de lijst wanneer je een feest geeft moet zijn: voldoende bier inslaan. Als dat niet het geval is, is het dus een lame feest.
Ik was net ergens waar het bier volop rondschuimde, maar mijn geld was op. Dus besloot ik maar naar huis te gaan. Hier heb ik nog een kratGrolsch
staan.
Als het maar bagger isquote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef vannilesoep het volgende:
Hallo. Ik ken niet zoveel mensen op !Fok. Maar ik kom hier best vaak hoor. Mag ik dan meedoen?
Wat zijn de 2 ingedrienten voor een goed nachtbagger topic ?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de 2 ingrediënten voor een goed nachtbagger topic.
Ohwee als je naar de 2 durft te vragen
Ja, maar in kroegen niet.quote:
Gaat heen en schaam U.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:18 schreef MYV het volgende:
[..]
Wat zijn de 2 ingedrienten voor een goed nachtbagger topic ?
Wat een kutreactie, Ecco.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de 2 ingrediënten voor een goed nachtbagger topic.
Ohwee als je naar de 2 durft te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |