Goed uitgerekend meid!quote:Op zondag 9 mei 2010 09:19 schreef FCZwolleZuid het volgende:
6,8...? Dat is 6 straten en 4/5e deel van de 7e straat?
Goed hè!quote:
He FOK!verkering van mij.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:44 schreef Acyrus het volgende:
Het enige voedsel wat ze daar hebben is de mc kroket![]()
![]()
MISSCHIEN HEBBEN ZE GEEN OUDERS *crying*quote:Op zondag 9 mei 2010 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso mensen die dingen op straat gooien. Hebben je ouders je geen manieren geleerd ofzo?
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou nu klaarkomen als ik 4 bigmacs op kon vreten zonder daar fysiek de gevolgen van te hoeven aannemen.
Zeg maar dat ik allemaal bigmacs op kan vreten en penisbaard krijgt bijvoorbeeld leverfalen en zovty wordt immens dik enzeuuuu!
RickoKun noemt mij in een post!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou nu klaarkomen als ik 4 bigmacs op kon vreten zonder daar fysiek de gevolgen van te hoeven aannemen.
Zeg maar dat ik allemaal bigmacs op kan vreten en penisbaard krijgt bijvoorbeeld leverfalen en zovty wordt immens dik enzeuuuu!
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef RickoKun het volgende:
Nog dikker?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef RickoKun het volgende:
Veel Serviërs dusquote:Op maandag 10 mei 2010 13:02 schreef HardcoreServier het volgende:
Tja, bij de Mac komen alleen maar mensen uit de lagere sociale klasse. Dus wordt er een bende gemaakt.
Dit idd.. al die andere broodjes gaan er bij mij niet inquote:
Een McKroket ook niet? Wat een faalhaas ben je dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit idd.. al die andere broodjes gaan er bij mij niet in
Terechte klacht trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |