hier haakte ik afquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:19 schreef Ofanders het volgende:
Gisteravond was ik aan het werk ( idd Mc donalds).
Jij heb haat hé. Wil je zeggen je eet nooit mac?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:21 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, moet je maar niet bij de McDonald's werken.
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Jij heb haat hé. Wil je zeggen je eet nooit mac?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.
Stoer mannetje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms koop ik wel eens iets bij de McDonald's ja, om het vervolgens gelijk de prullenbak in te flikkeren. Gewoon, omdat McDonald's.
Ja ik heb daar schijt aan en anders pak ik me nivi welquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ook als je vriendelijk gevraagd word om het even op te ruimen? Door manager of crew?
Whaha praatjes!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja ik heb daar schijt aan en anders pak ik me nivi wel
Burgerflippers:quote:
Even ter informatie: Schoonmaken is een van je taken en soms doe je het niet en soms wel, het hoort er nou eenmaal bij. En nee, mensen die stoer komen doen tegen medewerkers zijn het laagste van het laagste.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef Salatrel het volgende:
schoonmaker bij mcdonaldsdat is toch wel het laagste van het laagste.
kan je nog beter met een uitkering thuis voor de deur op een kratje schultenbrautjes kantelen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |