Hebben jullie ook gekeken naar een paar jaar geleden waarbij aan het begin van het jaar de onderwerpen al bekend gemaakt werden en de hoeveelheid inzendingen die er toen gemaakt werden? Dat zou dan toch een indicatie moeten geven denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:35 schreef Netsplitter het volgende:
- De maandelijkse wedstrijden worden met een maand verlengd. Dus ipv elke maand een wedstrijd worden dit twee maandelijkse wedstrijden.
Dit is gedaan om te zorgen dat mensen meer tijd hebben om hun idee tot uitvoering te krijgen.
En dus de kwaliteit van de foto's omhoog kunnen krijgen.
ja idd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:19 schreef Omniej het volgende:
Nieuwe manier van jureren klinkt ook goed. Het stemmen werkt gewoon niet lekker; niet alleen verschilt het aantal stemmers enorm per wedstrijd, maar mensen konden hun eigen foto in principe ook nog 'ns voortrekken door gewoon niet te stemmen, waar helemaal niets tegen werd gedaan.
mijn rekening nummer heb je he,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja idd.
Nu nog ff achterkomen waar ik mijn steekpenningen moet storten.![]()
In wezen gebeurt dat ook. Je zou het kunnen zien alsof het onderwerp een maand eerder bekend gemaakt wordt dan gewoonlijk. Effect is in beide gevallen hetzelfde: onderwerp is eerder bekend en je hebt langer de tijd om de foto te maken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed
Alleen denk ik dat als je de onderwerpen ver van te voren bekend maakt het de kwaliteit misschien eerder omhoog brengt dan de wedstrijd een maand verlengen
Gast, ik heb 70 euro gestort, maar de vorige wedstrijd niet gewonnenquote:
pff je hebt toch een prijs gehad van me of niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gast, ik heb 70 euro gestort, maar de vorige wedstrijd niet gewonnen
Een perfect systeem zal je toch nooit kunnen maken. En door te "experimenteren" kan je er iig achterkomen wat werkt en wat niet. Ik vind het erg interessant iig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Netsplitter het volgende:
Goed om te lezen dat er positief op gereageerd wordt ondanks dat het toch relatief grote veranderingen zijn.
Niemand dwingt je om mee te doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
Wat een freaking onzin.![]()
Dit gaat dus beteken, dat er 2 de helft aan wedstrijden zijn en je op momenten dus 2 maanden zit te ergeren aan "Flut onderwerpen".
En ook over de jurering is al het nodige gezegd over "Niet goed liggen bij de crew / steekpenningen / onderhandse vriendjes politiek"![]()
Daarom heb ik afgelopen maand "Te Laat" mij onthouden van stemmen geven.
Geef dan meteen aan als PR en Mods zijnde, dat jullie er geen zin in hebben.
Dat hadden we toch alquote:Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef PankPinther het volgende:
Combineren misschien?
Een publieks en een crew keuze.
Zullen we ons eigen forum dan maar beginnen?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:17 schreef k_man het volgende:
Dus als je niet goed ligt bij de crew kun je de winst wel vergeten...
Mooi zo.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:07 schreef Ymke het volgende:
Zomerschoonheid , hmz daar moet iedereen wel wat mee kunnen
Zat ik me ook af te vragen ja. Vond de flitswedstrijden een leuk idee, om te compenseren voor de lange looptijd van de tweemaandelijkse wedstrijd, maar helaas is het ook bij een idee gebleven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar zijn die flitswedstrijden gebleven eigenlijk? Of komen en gaan ze sneller dan ik kan flitsen (1/250e)?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zat ik me ook af te vragen ja. Vond de flitswedstrijden een leuk idee, om te compenseren voor de lange looptijd van de tweemaandelijkse wedstrijd, maar helaas is het ook bij een idee gebleven.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef Uncle het volgende:
had me niet echt gemengd in de discussie... maar vind 2 maanden wel erg lang eigelijk... vond het maandelijkse juist wel voor wat meer actie en vlotheid zorgen. Eigelijk als het wedstrijd topic een beetje dood liep was de wedstrijd ook weer afgelopen... en als je nu eens een onderwerp ziet dat je niet echt aanspreekt (uiteraard is met creativiteit altijd wel iets te maken maar toch) dan moet je wel ellendig lang wachten op een nieuwe/volgende kans!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:03 schreef Ronhui het volgende:
Je kan altijd nog elke maand een wedstrijd laten starten die 2 maanden duurt, helemaal handig als je het niet zo met het onderwerp hebt
Toch maar proberen om je domme vragen te beantwoorden.....quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:46 schreef RonaldV het volgende:
Misschien een domme vraag en een beetje traag ook , maar de afgelopen maanden waren jullie al niet zo snel met de uitslagen van de wedstrijden en het uitschrijven van een nieuwe. HM-II heeft er niet voor niets als user één opgestart. Waarom denken julie dat DIT wel een goed idee is? Jullie krijgen het NU al niet voor elkaar om het goed op te starten!
Domme vraag #2:
Waarom hebben jullie niet even gewacht tot je alles helemaal rond had, voor je het nieuwe format opstartte? Ik weet dat de inzet een verbetering was, maar nu maak je het alleen maar erger!
Dat is dus eigenlijk je antwoord.quote:
Ik/we hebben het boetekleed allang aangetrokken, ze het topic wat ik aanhaalde.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk je antwoord.De rest is onzin.
Ik weet dat het mooi weer is, en je liever buiten gaat schieten, maar je had netjes de tijd kunnen nemen om te antwoorden.
Jullie (nadrukkelijk jullie, en niet jij persoonlijk) hebben geantwoord wat er fout was aan de oude methode, niet wat er zo goed is aan de nieuwe. Jullie hebben iets geïmplementeerd terwijl het format nog niet duidelijk was. Je hebt een belangrijk stukje uit je ITIL overgeslagen: je change zat nog vol met vragen die niet vanuit het project adequaat beantwoord zijn. Op zich ook nog wel te overleven, maar de nazorg van de implementatie laat nogal te wensen over (lees: nagenoeg compleet afwezig). En je had geen fall-back scenario.
En in plaats van het boetekleed aan te trekken, ligt het uiteraard aan de gebruiker die niet eens om de change gevraagd had en niet betrokken was bij de invoering.
Ik ben er weer van tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |