Ik heb hier de kachel aanquote:
Elektrische deken is hier alvast het bed aan het verwarmenquote:
Hier ookquote:
en die winterjas gewoon wegsoepen? of de kale bomen voorzien van soep-blaadjes?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:19 schreef Chowi het volgende:
Je kunt ook prima zomerfoto's maken als het nog wat kouder is hoor. Als de zon maar fel schijnt..
Wat een leuke en zomerse foto, ik word er helemaal blij van!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag met dit geweldige zomerse regen weer gemaakt.....
maar toch beetje een zomers gevoel
pieter vreedeplein tilburg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wat een leuke en zomerse foto, ik word er helemaal blij van!
Mag ik vragen waar je die hebt gemaakt? Die achtergrond is gaaf!
Cool, als ik eens in Tilburg ben hou ik het in gedachten, ziet er zo zonnig uit!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pieter vreedeplein tilburg.
is bij de liften om naar de parkeergarage te gaan.
heb van 4 mensen foto's gemaakt voor het krantje wat uitgegeven word door Pieter Vreedeplein.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Cool, als ik eens in Tilburg ben hou ik het in gedachten, ziet er zo zonnig uit!
Heb je nog meer foto's van de serie? Ben heel benieuwd!
Waren de foto's nog voor iets speciaals? Of gewoon voor de leuk?
(Als ik te nieuwsgierig ben moet je het maar zeggen hoor, haha)
Ondanks de omstandigheden volgens mij prima gelukt met creatief zijn!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb van 4 mensen foto's gemaakt voor het krantje wat uitgegeven word door Pieter Vreedeplein.
maar ja, door het geweldige weer........ moesten we wat creatief zijn.
maar ehhh de serie moet ik even uitdunnen, begon met 750 foto's heb er nu nog 500 over en even geen zin meer. maar ik laat misschien in andere topics nog wel wat voorbij komen. maar dit was een zomerse schoonheid leek me dus vandaar dit topic. rest zal eerder in portret ofzo komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |