Ik heb hier de kachel aanquote:
Elektrische deken is hier alvast het bed aan het verwarmenquote:
Hier ookquote:
en die winterjas gewoon wegsoepen? of de kale bomen voorzien van soep-blaadjes?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:19 schreef Chowi het volgende:
Je kunt ook prima zomerfoto's maken als het nog wat kouder is hoor. Als de zon maar fel schijnt..
Wat een leuke en zomerse foto, ik word er helemaal blij van!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag met dit geweldige zomerse regen weer gemaakt.....
maar toch beetje een zomers gevoel
pieter vreedeplein tilburg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wat een leuke en zomerse foto, ik word er helemaal blij van!
Mag ik vragen waar je die hebt gemaakt? Die achtergrond is gaaf!
Cool, als ik eens in Tilburg ben hou ik het in gedachten, ziet er zo zonnig uit!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pieter vreedeplein tilburg.
is bij de liften om naar de parkeergarage te gaan.
heb van 4 mensen foto's gemaakt voor het krantje wat uitgegeven word door Pieter Vreedeplein.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:21 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Cool, als ik eens in Tilburg ben hou ik het in gedachten, ziet er zo zonnig uit!
Heb je nog meer foto's van de serie? Ben heel benieuwd!
Waren de foto's nog voor iets speciaals? Of gewoon voor de leuk?
(Als ik te nieuwsgierig ben moet je het maar zeggen hoor, haha)
Ondanks de omstandigheden volgens mij prima gelukt met creatief zijn!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb van 4 mensen foto's gemaakt voor het krantje wat uitgegeven word door Pieter Vreedeplein.
maar ja, door het geweldige weer........ moesten we wat creatief zijn.
maar ehhh de serie moet ik even uitdunnen, begon met 750 foto's heb er nu nog 500 over en even geen zin meer. maar ik laat misschien in andere topics nog wel wat voorbij komen. maar dit was een zomerse schoonheid leek me dus vandaar dit topic. rest zal eerder in portret ofzo komen
Ik vind het een hele mooie foto, maar die voorste rietstengel "irriteert" me een beetje.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef ducksel het volgende:
[ afbeelding ]
Strak blauwe lucht, Spiegelglad water, de natuur in zn mooiste periode
Ik ben gewoon bruin geworden tijdens dit rondje fotos!
Voor deze foto hing mn camera overigens op ongeveer 2cm boven de waterspiegel
Dat heb ik eerder gehoord. Maar ik vind dat je de natuur dat niet kwalijk mag nemen dat er ergens een verdwaalde rietstengel doorheen steektquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie foto, maar die voorste rietstengel "irriteert" me een beetje.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Chowi het volgende:
Netsplitter, als je kickt, verander de TT dan ook meteen in correct Nederlands. Zonder de spatie dus.
Mooi die avondzon....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
Als ik dan toch zomerschoonheid zou moeten kiezen zou het wel eens dit kunnen zijn.... een mooier aan'blik' op zoon zonnige dag als dit bestaat er niet zou ik zo zeggen...
[ afbeelding ]
Heerlijke fotoquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag met dit geweldige zomerse regen weer gemaakt.....
maar toch beetje een zomers gevoel
Supergaaf! De rest zal moeite hebben je te verslaan, denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef xjoyce het volgende:
Ik ga voor deze denk ik, moet alleen nog even uitvinden hoe ik hem moet insturen haha.
[ afbeelding ]
Foto heeft een lekker sfeertje. Wel jammer dat de focus op de handen ligt en niet op de gezichten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef xjoyce het volgende:
Ik ga voor deze denk ik, moet alleen nog even uitvinden hoe ik hem moet insturen haha.
[ afbeelding ]
Dan moet je haar 'swinters zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:20 schreef xjoyce het volgende:
@ Vanzet vind jou foto erg mooi, alleen haar blik vind ik niet echt zomers
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
Ik kan bij zomer alleen maar 10 bikini babes verzinnen die zwoel de branding uit komen rennen. Over een onmogelijke-foto-missie gesproken
Oeh, leuke fotoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Zuigstengel het volgende:
Wel in bikini, niet rennend...
Ook goed?
[ afbeelding ]
Hoe wil je het dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef Zuigstengel het volgende:
Nog bewerkingstips anyone? Ik krijg het contrast qua schaduwen ed niet helemaal zoals ik wil![]()
Bovenin vind ik de lucht erg fel en onderin bij het water het juist wat te donker. Iets meer met elkaar in evenwicht zou ik fijn vinden ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan?
Lijkt me weinig mis met het contrast in de foto eigenlijk...
Schaduw kun je d.m.v. curves donkerder makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Bovenin vind ik de lucht erg fel en onderin bij het water het juist wat te donker. Iets meer met elkaar in evenwicht zou ik fijn vinden ofzo.
-waarschijnlijk is de foto nu gewoon omdat het nu eenmaal zo was- met mijn picassa bewerkingen werd ie in ieder geval niet beter dus hij is volgens mij volledig onbewerkt.
Maar jullie zouden er niet aan sleutelen?
alleen dat onderste vierkant is ook errug nicequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
Schaduw kun je d.m.v. curves donkerder maken
Ik zou de lucht eraf croppen trouwens.
Deut nait.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef Danielle_ het volgende:
Mijn inzending, omdat ik zelf meer dan blij ben met deze foto en omdat ik 'm ook erg zomers vind:
[ afbeelding ]
Je was me voorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Deut nait.
Probeer de volgende link tussen je 2 tags te plaatsen:
http://i795.photobucket.c(...)811_filtered12-1.jpg
- EDIT: Euh, never mind? -
Wow dat ziet er bijna gewoon nep uit zo mooiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef Danielle_ het volgende:
Mijn inzending, omdat ik zelf meer dan blij ben met deze foto en omdat ik 'm ook erg zomers vind:
[ afbeelding ]
Geen idee wat er nog ingestuurd wordt, maar voor mij heb je al gewonnenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:27 schreef Danielle_ het volgende:
@ Pinquit & Chanty: bedankt!Ben zelf ook erg blij met de foto en inderdaad Chanty, het is de bedoeling dat ie op canvas komt
Erg mooi, zit alleen te twijfelen of het zomers genoeg isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef Danielle_ het volgende:
[ afbeelding ]
Superquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:50 schreef Xlarge het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inzending,
De zomer in Nederland wordt bij mij altijd gekenmerkt dat de koeien buiten staan.
Vandaag leende de lucht en wolken om ze te gaan fotograferen, alhoewel ik eigenlijk mijn ND filter wou proberen
Ja, ik kan niet schrijven met de muis, i know, maar daarvoor ga ik nog niet zo'n Writepad halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:53 schreef Omniej het volgende:
Jezus, dat handgeschreven 'COPYRIGHT' over zo'n beetje de belangrijkste delen van beide foto's heen.
Ik heb er moeite mee een foto mooi te vinden als er iets op een weinig subtiele manier doorheen gekalkt staat eerlijk gezegd... (en hoe kun je er nou niet op letten als het er dwars overheen staat?)
Edit: Als foto vind ik de eerste mooier overigens, maar in de tweede komt zomerschoonheid wel meer naar voren ja.
Idd, komt door de ringen gok ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Foto heeft een lekker sfeertje. Wel jammer dat de focus op de handen ligt en niet op de gezichten.
quote:
LOLquote:Op zondag 27 juni 2010 02:17 schreef ducksel het volgende:
Nog een potentiele inzending van mij...
Wk 2010 is aan de gang, d'r is een hittegolf in Nederland en de fonteinen op het Spuiplein in Den Haag spuiten oranje water:
[ afbeelding ]
hires
Mooie foto! Juist prachtig door zijn eenvoud. Ik zie dit wel uitvergroot hangen als canvas op een strak witte muurquote:Op zondag 27 juni 2010 02:17 schreef ducksel het volgende:
Nog een potentiele inzending van mij...
Wk 2010 is aan de gang, d'r is een hittegolf in Nederland en de fonteinen op het Spuiplein in Den Haag spuiten oranje water:
[ afbeelding ]
hires
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef Prst_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inzending voor de Fok zomerschoonheid fotowedstrijd.
Foto is afgelopen weekend gemaakt in Deventer. De enige bewerking is een klein beetje vignettering in de hoeken, toegevoegd in Photoshop. Voor de rest is de foto dus straight out of camera.
Very Very nicequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:11 schreef CompuMess het volgende:
Ik kwam van de week ook een rijtje zomerse koeien tegen...
[ afbeelding ]
Die beesten hadden het loei-heet!![]()
Mooi hoor met dat HDR-effect, het lijkt wel een oudhollandsch schilderij!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:11 schreef CompuMess het volgende:
Ik kwam van de week ook een rijtje zomerse koeien tegen...
[ afbeelding ]
Die beesten hadden het loei-heet!![]()
Nee, de mods van FOT en nog twee andere crewleden gaan de winnaars bepalen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:31 schreef xjoyce het volgende:
Ja nog een paar dagen inderdaad, komt er dan een stemtopic ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |