Ik vind het een hele mooie foto, maar die voorste rietstengel "irriteert" me een beetje.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef ducksel het volgende:
[ afbeelding ]
Strak blauwe lucht, Spiegelglad water, de natuur in zn mooiste periode
Ik ben gewoon bruin geworden tijdens dit rondje fotos!
Voor deze foto hing mn camera overigens op ongeveer 2cm boven de waterspiegel
Dat heb ik eerder gehoord. Maar ik vind dat je de natuur dat niet kwalijk mag nemen dat er ergens een verdwaalde rietstengel doorheen steektquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie foto, maar die voorste rietstengel "irriteert" me een beetje.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Chowi het volgende:
Netsplitter, als je kickt, verander de TT dan ook meteen in correct Nederlands. Zonder de spatie dus.
Mooi die avondzon....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
Als ik dan toch zomerschoonheid zou moeten kiezen zou het wel eens dit kunnen zijn.... een mooier aan'blik' op zoon zonnige dag als dit bestaat er niet zou ik zo zeggen...
[ afbeelding ]
Heerlijke fotoquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag met dit geweldige zomerse regen weer gemaakt.....
maar toch beetje een zomers gevoel
Supergaaf! De rest zal moeite hebben je te verslaan, denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef xjoyce het volgende:
Ik ga voor deze denk ik, moet alleen nog even uitvinden hoe ik hem moet insturen haha.
[ afbeelding ]
Foto heeft een lekker sfeertje. Wel jammer dat de focus op de handen ligt en niet op de gezichten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef xjoyce het volgende:
Ik ga voor deze denk ik, moet alleen nog even uitvinden hoe ik hem moet insturen haha.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |