Nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
Doet iedereen hier trouwens aan Moederdag?
ja 1 of 2quote:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
Oke dan hoef ik me ook niet schuldig te voelenquote:
Zeker een goede. En het is eigenlijk best simpel om klaar te makenquote:
ik had zuurkooloven schotelquote:
Ik wel. Dus ik ben er morgen waarschijnlijk heel weinigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
heb al wat gegeven heb morgen al andere plannen dan mijn moeder op te zoekenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
oeeeww ook enorm lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Aardappelen met bloemkool en gehaktbal hier.
ja, ik ga ze maken met kip, bacon, sla, paprika, uitgebakken uitjes en mosterd honing saus heb ik net beslotenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen![]()
[..]
Zeker een goede. En het is eigenlijk best simpel om klaar te maken
www.tienermokkels.nlquote:
nice is wel lekker op zijn tijd flink wat kruiden erdoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vooral die gehaktbalVeel kruiden ingestouwd
ik heb al al hallo gezegd net maar goed speciaal voor de uitverkorene: HOI!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoi PeZu!!!!!!!
U kent mij misschien niet maar ik ben TC1 en ik probeer mee te doen met de sociale activiteiten die de ONZ SC mij brengt.
nee maar pics zat daar voor jequote:
Ach als ik later het huis uit ben vraag ik gewoon of mijn ma ze met de post wil opsturen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
nice is wel lekker op zijn tijd flink wat kruiden erdoor
Klopt. Maar aangezien ik in uw ogen misschien nieuw ben leek dit mij gepaster.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al al hallo gezegd net maar goed speciaal voor de uitverkorene: HOI!
ja klopt dat ben ikquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar aangezien ik in uw ogen misschien nieuw ben leek dit mij gepaster.
hoe was je vakantie?quote:
uhm met shoarmavlees erin. Verder gewoon wat sla en tomaat en z'n wrapsaus om het af te makenquote:
Geen libido hebben is sowieso kut, dat had ik met de nuvaring op een gegeven moment. En dan maar condooms jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de keuze tussen wel sex met condoom of geen sex is dan heel snel gemaakt hooren het feit dat ik mijn libido terug hebt is ook erg prettig
Ik heb alleen maar basic bh'sin allerlei kleuren (tsja als er verder niets anders betaalbaars is dan maar zo toch)
kom je maar een keer burrito's eten![]()
Ja wel vet, alhoewel er een paar ruïnes en kastelen in de buurt gewoon dicht warenquote:
Nee. Met een beetje geluk heb ik weer ontzettende ruzie met m;n moeder morgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
Klinkt iig erg lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef eNGine10 het volgende:
uhm met shoarmavlees erin. Verder gewoon wat sla en tomaat en z'n wrapsaus om het af te makenOf wat bedoel je? Het waren wel van die kleine modellen en op de verpakking stond ook een andere naam.
whahhahaha dat zal best jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel vet, alhoewel er een paar ruïnes en kastelen in de buurt gewoon dicht warenMaar goed mooie omgeving
Wel koud maar super gezellig en leuk!
Heb ook zo gelachen om mijn oudste die yogidrink ging vragen in de supermarktEcht hilarisch, kwam nog net niet jankend terug om te zeggen dat hij er niets van snapte
nou als het goed is gaan we samen met een vriend van me gewoon gezellig wat drinken enzo niks bijzonders zijn gewoon vriendinnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nice!
Maar vertel eens even wat achtergrondinformatie wie zijn ze en wat komen ze doen?
Ik heb liever niet dat jij 'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt dat ben ik![]()
[..]
ben jij altijd zo beleefd?
dat is gewoon je cadoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Met een beetje geluk heb ik weer ontzettende ruzie met m;n moeder morgen.
Dump die vriend menquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou als het goed is gaan we samen met een vriend van me gewoon gezellig wat drinken enzo niks bijzonders zijn gewoon vriendinnen
Geen libido is idd kutquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Geen libido hebben is sowieso kut, dat had ik met de nuvaring op een gegeven moment. En dan maar condooms ja
Ik nietIk heb ook een heeeeeeeeele mooie
Met glimdingetjes
![]()
Is goed! Wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van glimdingetjesDaarom is Sapph ook zo cool met die dingetjes en extra bandjes. Vind ik zo leuk
Ja wanneer het jou en mij uitkomt![]()
Ik doe niet aan cadeau;s. Ik ga wel een kleurplaat inkrassen voor haar.quote:
ooh sorryquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat jij '' naar mij doet. Daar voel ik mij zeer ongemakkelijk bij.
En tegen mensen die ik niet ken welEn tegen de meeste vrouwen ook.
Waarom inkrassen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cadeau;s. Ik ga wel een kleurplaat inkrassen voor haar.
Je had er bij moeten zijn, ik lag echt vlakquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:07 schreef Giertje het volgende:
whahhahaha dat zal best ja
fijn dat je et leuk heb gehad jammer dat er het een en ander dicht was
Heel veel friendzones.... Dus zo geweldig is dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh sorry![]()
ooh dat is wel netjes, wat heeft het je tot nu toe gebracht in het mooie leven ?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen libido is idd kutVoor je vriend al helemaal kut jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van glimdingetjesDaarom is Sapph ook zo cool met die dingetjes en extra bandjes. Vind ik zo leuk
Ja wanneer het jou en mij uitkomt
InderdaadEn om nou gelijk aan de Marlies Dekkers te gaan.. Supermooi, maar zoooo ontzettend duur!
Ik weet niet wanneer ik weer naar Purmerend ga, maar anders kan ik wel eerder gaanIk ga toch over Hoorn.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik kan niet netjes kleurenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waarom inkrassen?![]()
Kleur hem netjes in en je moeder zal het geweldig vinden.
Misschien moet je maar een lompe boer worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heel veel friendzones.... Dus zo geweldig is dat nou ook weer niet
jaaaaa eigen bed is goud waardquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, ik lag echt vlakWel jammer dat ik dat gesprek tussen hem en die medewerkster niet heb kunnen meemaken.
Ja een week is zo voor bij, maar ben ook wel blij dat ik weer thuis ben hoorMijn eigen bedje
chivarly isn't dead it is just fucking useless zeg ik dan ook altijdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heel veel friendzones.... Dus zo geweldig is dat nou ook weer niet
Nee...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een lompe boer worden.
Nee, dat is gay.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Doe het in paint en print hem dan op foto papier uit.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee...Ik woon dan wel in Drenthe maar dat wil ik zeker niet worden. Die stinken altijd zo
Hahaha die moet ik maar is onthouden danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
chivarly isn't dead it is just fucking useless zeg ik dan ook altijd
Ik kom nooit in Frieslandquote:
Ik beledig ook altijd iedereenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha die moet ik maar is onthouden danJij bent zeker zo'n ruige dude die iedereen beledigd en daar successen mee boekt?
nee manquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha die moet ik maar is onthouden danJij bent zeker zo'n ruige dude die iedereen beledigd en daar successen mee boekt?
Ik woon in Friesland. Luna ook. Tijd om naar Friesland te komen dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in FrieslandDrentse boeren stinken wel, ik ga er gewoon vanuit dat ze allemaal dan stinken.
berichtgeving van het ministerie van voortplanting:quote:
Ik ga sowieso naar Heerenveen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland. Luna ook. Tijd om naar Friesland te komen dus.
Virtueel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
berichtgeving van het ministerie van voortplanting:
er moet meer geneukt worden!!
Mja ik vind Marlies Dekkers nou ook niet altijd even leuk hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor je vriend al helemaal kut ja
InderdaadEn om nou gelijk aan de Marlies Dekkers te gaan.. Supermooi, maar zoooo ontzettend duur!
Ik weet niet wanneer ik weer naar Purmerend ga, maar anders kan ik wel eerder gaanIk ga toch over Hoorn.
nee, ik hoef geen zwangere pcquote:
ja of een gekke bult op de mooie kastquote:
werksequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey ik ga er weer van tussen. Ik ga gezellig nog eventjes 3 uur werken om mijn loon bij elkaar te schrapen. Veel plezier en ik zie jullie allemaal wel weer in de nachtbagger.
quote:
beter pak je medeklinkersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vandaag op het werk 8.5 uur met klinkers in de weer geweest
je saisquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was het wel een stuk lichter geweest
moet je ander werk zoeken manquote:
Werken voor geld zuigt sowiesoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je ander werk zoeken man![]()
beetj emoe worden voor weinig geld zuigt grote tijd
Is maar een bijbaan, ben na woensdag klaar met school dus dan echt werk gaan zoeken waar voor ik geleerd heb. Zo heel slecht betaalt wat ik nu doe niet dus klagen mag ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je ander werk zoeken man![]()
beetj emoe worden voor weinig geld zuigt grote tijd
Zuigen voor geld ookquote:
Ik baal nog steeds dat de stufie niet omhoog gaat, oke ik krijg al max voor thuis wonend maar daar kan ik ook niks meequote:
werken voor niks is helemaal domquote:
'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar een bijbaan, ben na woensdag klaar met school dus dan echt werk gaan zoeken waar voor ik geleerd heb. Zo heel slecht betaalt wat ik nu doe niet dus klagen mag ik niet
Daar zijn meningen over verdeeltquote:
Niet in die zin... ik bedoel meer dat werk staat voor alles wat je met tegenzin doet, anders is het geen werkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat de stufie niet omhoog gaat, oke ik krijg al max voor thuis wonend maar daar kan ik ook niks mee
Ik zeg alleen maar dat ik gesloopt ben niet dat het werk kut is alleen wat minder dus echt zeuren is het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
werken voor niks is helemaal dom![]()
[..]
'
doe dat dan ook niet
Wat nou als een nimf een hoer is, ik neem aan dat ze er best wel plezier in haar werk heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daar zijn meningen over verdeelt
[..]
Niet in die zin... ik bedoel meer dat werk staat voor alles wat je met tegenzin doet, anders is het geen werk
zeurkousquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik gesloopt ben niet dat het werk kut is alleen wat minder dus echt zeuren is het niet
dan is het geen werk, dan is het geld met je hobby verdienenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nou als een nimf een hoer is, ik neem aan dat ze er best wel plezier in haar werk heeft
Maar voor de belasting dienst is dat wel zo dus das wel vervelendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
dan is het geen werk, dan is het geld met je hobby verdienen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor de belasting dienst is dat wel zo dus das wel vervelend
de belastingdienst ziet het geld als inkomen dus moet je belastig erover betalen, wil niet zeggen dat ze je hobby als werk zienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor de belasting dienst is dat wel zo dus das wel vervelend
tnx vd mental image van meatspinquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Desunoto het volgende:
YOU SPIN ME RIGHT ROUND BABY RIGHT ROUND LIKE A RECORD BABY RIGHT ROUND ROUND ROUND
eet smakelijkquote:
Dat jij nou meteen dat beeld krijgtquote:
Meatspinquote:
iew you sickoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat jij nou meteen dat beeld krijgt
Ik krijg een beeld van fout geklede mannen die in een cirkel staan en waar tape omheen gewikkeld wordt.
ik zal jou eens op mijn meat spinnenquote:
klinkt opwindendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat jij nou meteen dat beeld krijgt
Ik krijg een beeld van fout geklede mannen die in een cirkel staan en waar tape omheen gewikkeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |