Nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
Doet iedereen hier trouwens aan Moederdag?
ja 1 of 2quote:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
Oke dan hoef ik me ook niet schuldig te voelenquote:
Zeker een goede. En het is eigenlijk best simpel om klaar te makenquote:
ik had zuurkooloven schotelquote:
Ik wel. Dus ik ben er morgen waarschijnlijk heel weinigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
heb al wat gegeven heb morgen al andere plannen dan mijn moeder op te zoekenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
oeeeww ook enorm lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Aardappelen met bloemkool en gehaktbal hier.
ja, ik ga ze maken met kip, bacon, sla, paprika, uitgebakken uitjes en mosterd honing saus heb ik net beslotenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen![]()
[..]
Zeker een goede. En het is eigenlijk best simpel om klaar te maken
www.tienermokkels.nlquote:
nice is wel lekker op zijn tijd flink wat kruiden erdoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vooral die gehaktbalVeel kruiden ingestouwd
ik heb al al hallo gezegd net maar goed speciaal voor de uitverkorene: HOI!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoi PeZu!!!!!!!
U kent mij misschien niet maar ik ben TC1 en ik probeer mee te doen met de sociale activiteiten die de ONZ SC mij brengt.
nee maar pics zat daar voor jequote:
Ach als ik later het huis uit ben vraag ik gewoon of mijn ma ze met de post wil opsturen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
nice is wel lekker op zijn tijd flink wat kruiden erdoor
Klopt. Maar aangezien ik in uw ogen misschien nieuw ben leek dit mij gepaster.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al al hallo gezegd net maar goed speciaal voor de uitverkorene: HOI!
ja klopt dat ben ikquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar aangezien ik in uw ogen misschien nieuw ben leek dit mij gepaster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |