quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee...Ik woon dan wel in Drenthe maar dat wil ik zeker niet worden. Die stinken altijd zo
Hahaha die moet ik maar is onthouden danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
chivarly isn't dead it is just fucking useless zeg ik dan ook altijd
Ik kom nooit in Frieslandquote:
Ik beledig ook altijd iedereenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha die moet ik maar is onthouden danJij bent zeker zo'n ruige dude die iedereen beledigd en daar successen mee boekt?
nee manquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha die moet ik maar is onthouden danJij bent zeker zo'n ruige dude die iedereen beledigd en daar successen mee boekt?
Ik woon in Friesland. Luna ook. Tijd om naar Friesland te komen dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in FrieslandDrentse boeren stinken wel, ik ga er gewoon vanuit dat ze allemaal dan stinken.
berichtgeving van het ministerie van voortplanting:quote:
Ik ga sowieso naar Heerenveen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland. Luna ook. Tijd om naar Friesland te komen dus.
Virtueel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
berichtgeving van het ministerie van voortplanting:
er moet meer geneukt worden!!
Mja ik vind Marlies Dekkers nou ook niet altijd even leuk hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor je vriend al helemaal kut ja
InderdaadEn om nou gelijk aan de Marlies Dekkers te gaan.. Supermooi, maar zoooo ontzettend duur!
Ik weet niet wanneer ik weer naar Purmerend ga, maar anders kan ik wel eerder gaanIk ga toch over Hoorn.
nee, ik hoef geen zwangere pcquote:
ja of een gekke bult op de mooie kastquote:
werksequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey ik ga er weer van tussen. Ik ga gezellig nog eventjes 3 uur werken om mijn loon bij elkaar te schrapen. Veel plezier en ik zie jullie allemaal wel weer in de nachtbagger.
quote:
beter pak je medeklinkersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vandaag op het werk 8.5 uur met klinkers in de weer geweest
je saisquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was het wel een stuk lichter geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |