moet je ander werk zoeken manquote:
Werken voor geld zuigt sowiesoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je ander werk zoeken man![]()
beetj emoe worden voor weinig geld zuigt grote tijd
Is maar een bijbaan, ben na woensdag klaar met school dus dan echt werk gaan zoeken waar voor ik geleerd heb. Zo heel slecht betaalt wat ik nu doe niet dus klagen mag ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je ander werk zoeken man![]()
beetj emoe worden voor weinig geld zuigt grote tijd
Zuigen voor geld ookquote:
Ik baal nog steeds dat de stufie niet omhoog gaat, oke ik krijg al max voor thuis wonend maar daar kan ik ook niks meequote:
werken voor niks is helemaal domquote:
'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar een bijbaan, ben na woensdag klaar met school dus dan echt werk gaan zoeken waar voor ik geleerd heb. Zo heel slecht betaalt wat ik nu doe niet dus klagen mag ik niet
Daar zijn meningen over verdeeltquote:
Niet in die zin... ik bedoel meer dat werk staat voor alles wat je met tegenzin doet, anders is het geen werkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat de stufie niet omhoog gaat, oke ik krijg al max voor thuis wonend maar daar kan ik ook niks mee
Ik zeg alleen maar dat ik gesloopt ben niet dat het werk kut is alleen wat minder dus echt zeuren is het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
werken voor niks is helemaal dom![]()
[..]
'
doe dat dan ook niet
Wat nou als een nimf een hoer is, ik neem aan dat ze er best wel plezier in haar werk heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daar zijn meningen over verdeelt
[..]
Niet in die zin... ik bedoel meer dat werk staat voor alles wat je met tegenzin doet, anders is het geen werk
zeurkousquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik gesloopt ben niet dat het werk kut is alleen wat minder dus echt zeuren is het niet
dan is het geen werk, dan is het geld met je hobby verdienenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nou als een nimf een hoer is, ik neem aan dat ze er best wel plezier in haar werk heeft
Maar voor de belasting dienst is dat wel zo dus das wel vervelendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
dan is het geen werk, dan is het geld met je hobby verdienen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor de belasting dienst is dat wel zo dus das wel vervelend
de belastingdienst ziet het geld als inkomen dus moet je belastig erover betalen, wil niet zeggen dat ze je hobby als werk zienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor de belasting dienst is dat wel zo dus das wel vervelend
tnx vd mental image van meatspinquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Desunoto het volgende:
YOU SPIN ME RIGHT ROUND BABY RIGHT ROUND LIKE A RECORD BABY RIGHT ROUND ROUND ROUND
eet smakelijkquote:
Dat jij nou meteen dat beeld krijgtquote:
Meatspinquote:
iew you sickoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat jij nou meteen dat beeld krijgt
Ik krijg een beeld van fout geklede mannen die in een cirkel staan en waar tape omheen gewikkeld wordt.
ik zal jou eens op mijn meat spinnenquote:
klinkt opwindendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat jij nou meteen dat beeld krijgt
Ik krijg een beeld van fout geklede mannen die in een cirkel staan en waar tape omheen gewikkeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |