Totale bullshit natuurlijk. Lost heeft een go gekregen voor drie seizoenen met een vaststaand aantal afleveringen, dat is een luxe die volgens mij geen enkele serie ooit heeft gekregen. Ze hebben zeeën van tijd gehad om alles perfect uit te denken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
Op de een of andere manier buy ik die praatjes van 'Darlton' niet dat sommige dingen niet aan bod komen, 'want we hebben te weinig tijd'. What the fuck, wat heb je al die tijd met Dogen, Lennon, de Temple en Ilana gedaan dan?True, je had misschien wat karakters nodig om wat antwoorden te geven, maar dat had ook beter gekund.
Die zijn er genoeg, bekijk de reacties op die post van Damon op twitter maar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Sowieso was deze aflevering helemaal niet polariserend. Het overgrote deel van de fans vond hem gewoon tegenvallend en een gemiste kans, ik ben nog weinig mensen tegengekomen die deze aflevering echt geweldig vonden.
True. Al hadden ze in seizoen 4 natuurlijk wel de pech dat er een WGA-staking plaatsvond.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Totale bullshit natuurlijk. Lost heeft een go gekregen voor drie seizoenen met een vaststaand aantal afleveringen, dat is een luxe die volgens mij geen enkele serie ooit heeft gekregen. Ze hebben zeeën van tijd gehad om alles perfect uit te denken.
Dat klopt, maar dan nog: dan kort je het verhaal gewoon wat in. Het is niet zo dat Lost bekend staat om een hoge informatiedichtheid ofzo, de afleveringen zijn over het algemeen redelijk langdradig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
True. Al hadden ze in seizoen 4 natuurlijk wel de pech dat er een WGA-staking plaatsvond.Maar goed, dat had iedere serie destijds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
6x03 was What Kate Does.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Symer het volgende:
De hype was blijkbaar groot: gisteravond begon de aflevering met 10,7 miljoen kijkers in Amerika, wat de hoogste cijfers sinds 6x03 zouden zijn geweest.
Een half uur later had een miljoen mensen echter al weer weggezapt
Tja, hoe heeft Smokey uitgevonden hoe je door de krachten van die lichtgevende grot kon manipuleren met water waardoor je het eiland kon verlaten? Het lijkt er ook op dat Jacob later een vuurtoren op het eiland heeft gebouwd met daarin een spiegel waarmee je het leven van mensen aan het andere eind van de wereld kan volgen....quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me ook af hoe Jacob zijn candidates heeft bezocht, aangezien het toch een vrij normale kerel lijkt te zijn (behalve zijn hoge leeftijd), die dus niet plots kan teleporteren of zo. En als hij via het FDW ging, hoe raakte hij dan terug? En wat gebeurde er met MIB toen Jacob weer op city trip was? En hoe raakte Jacob dan de laatste keer terug op het eiland toen hij Hurley moest overtuigen? Zat hij ook op die Ajira-vlucht?
Daar leek het wel echt op jaquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Kunnen we MiB vanaf nu gewoon Adam noemen?
En waarom zag Flocke plots een jonge versie van de dode Jacob?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Tja, hoe heeft Smokey uitgevonden hoe je door de krachten van die lichtgevende grot kon manipuleren met water waardoor je het eiland kon verlaten? Het lijkt er ook op dat Jacob later een vuurtoren op het eiland heeft gebouwd met daarin een spiegel waarmee je het leven van mensen aan het andere eind van de wereld kan volgen....
Ik denk dat de serie niet met meer antwoorden komt dan 'ze zijn speciaal'.
Waar is Vincent?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En waarom zag Flocke plots een jonge versie van de dode Jacob?
En hoe is het FDW toch plots afgeraakt?
En als MIB het FDW mee heeft gebouwd en aangezien hij daardoor wist hoe het werkte, aangezien zelfs zijn moeder besefte dat hij zou werken (anders had ze 't niet vernield) en aangezien het duidelijk ook af was (Ben & Locke gebruikten het), waarom heeft MIB het in godsnaam al die jaren dan niet gebruikt?
En waarom was het later plots bevroren?
En hoe kon Ben het rookmonster oproepen?
En waarom zit MIB nu vast in Locke?
En wat heeft die as er nu allemaal mee te maken?
En als zijn mammie er 40 jaar heeft ingeramd dat alle vreemden slecht zijn, waarom is Jacob dan zijn eigen kliek met "corruptable" vriendjes begonnen, exact wat MIB werd verweten.
En....
En....
En.....
Dit zijn o.a. vragen waar ik had verwacht antwoord op te krijgen... Maar net zoals met Ab Aeterno, ze schenken geen aandacht aan het verleden net vóór Lost begon. Dat is zonde, want dat is juist intrigerend. Ik denk niet dat veel mensen geÏnteresseerd waren in hoe Richard's vrouw dood ging en de dokter hem niet wilde helpen en hoe hij toen in de cel kwam en hoe toen op een boot zat en hoe al die mensen op de boot toen dood gingen en hoe hij weken zonder water zat en hoe hij toen de spijker net wel en toen weer net niet kwijtraakte...quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me ook af hoe Jacob zijn candidates heeft bezocht, aangezien het toch een vrij normale kerel lijkt te zijn (behalve zijn hoge leeftijd), die dus niet plots kan teleporteren of zo. En als hij via het FDW ging, hoe raakte hij dan terug? En wat gebeurde er met MIB toen Jacob weer op city trip was? En hoe raakte Jacob dan de laatste keer terug op het eiland toen hij Hurley moest overtuigen? Zat hij ook op die Ajira-vlucht?
Dat probleem had ik niet met Ab Aeterno. Die scènes over het verleden van Richard waren wel belangrijk, zijn acties op het eiland waren niet te begrijpen zonder te weten wat er gebeurde voordat hij daar kwam. Hij is een karakter dat al sinds seizoen 3 in de serie zit, die verdiende best wel een aflevering over zijn verleden. Die aflevering waar Locke op een wietplantage werkte, of Jack een tatoeage kreeg, waren toch ook niet noodzakelijk? Laat staan 9 van de 10 Kate-afleveringen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit zijn o.a. vragen waar ik had verwacht antwoord op te krijgen... Maar net zoals met Ab Aeterno, ze schenken geen aandacht aan het verleden net vóór Lost begon. Dat is zonde, want dat is juist intrigerend. Ik denk niet dat veel mensen geÏnteresseerd waren in hoe Richard's vrouw dood ging en de dokter hem niet wilde helpen en hoe hij toen in de cel kwam en hoe toen op een boot zat en hoe al die mensen op de boot toen dood gingen en hoe hij weken zonder water zat en hoe hij toen de spijker net wel en toen weer net niet kwijtraakte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |