abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87168818
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef Johnny Blaze het volgende:
Teendrama? Ik heb nog geen Teen gezien hoor in SGU :P
Dat Eli-Chloe gezeik, als ik dat wil zien kijk ik wel Beverly Hills 90210 :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:30:28 #202
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_87179913
't is maar een klein element, juist de diversiteit begint zn plek te vinden en mede daardoor wordt de serie volwassen. Inclusief het wat kinderlijke geneuzel tussen die 2, maar er zal nog wel een twist komen, zeker voor Chloe
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_87189582
Het wordt eens tijd voor een benevolent alien a la Asgard o.i.d... en ik vind de wereld waarin de serie zich afspeelt zo beperkt, er moeten wat meer werelden verkend worden i.p.v. alleen dat vliegende koekblik.

Die vage planeet in dat zonnestelsel welke blijkbaar gemaakt is door aliens belooft i.i.g. nog wat, al is dat weer wat overpowered eigenlijk :') Ik mis de komische momenten met O'Neill en McKay (ik kijk al uit naar zijn verschijning) :'(
pi_87238308
Ik vind de serie per aflevering beter worden. Deze laatste was ook weer erg puik. Men is duidelijk aan het opbouwen naar iets groots.
  FOK!fotograaf woensdag 6 oktober 2010 @ 11:34:32 #205
151126 angel008
pi_87239927
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind de serie per aflevering beter worden. Deze laatste was ook weer erg puik. Men is duidelijk aan het opbouwen naar iets groots.
agree maar waarom er dan zo geheimzinnig moet gedaan worden dat hij nu dus ''full controll'' heeft vind ik weer bullshit.. dat ding heeft een crew nodig klaar en nu zijn ze ook nog eens de shuttle kwijt.. hoe gaan ze in godesnaam zonder stargate ergens heen nu ? eva suits ?

* angel008 hoopt stiekem dat ze een ''toolbox/resupply yard'' tegen zijn gekomen waar ze dus 2 nieuwe shutles krijgen en de nodige modules om her en der wat te repareren.

maar ik blijf erbij het is gewoon bullshit dat hij nu in zn eentje alles wilt doen en de tweestrijd tussen die 2 is gewoon lame..

tevens ook erg naar dat ze een gedeelte van de lucian alliance ''gedumpt'' hebben op een planeet ik denk dat ze zodra het bekend word dat ze wel zelf kunnen sturen door iets terug moeten om ze toch weer op te halen.

ze draaien al met een minimale crew zoals het nu is de meer mensen ze krijgen de beter (en beide partijen zijn erbij gebaat) zeker gezien de lucian alliance mensen juist voor dit doel getraind hebben en de sgc mensen er totaal niet op waren voorbereid..

de afleveringen worden zeker sterker maar af en toe doen ze toch dingen waarvan ik denk ''why''

het zijn geen kleuters maar hoogbekwame mensen in een top secret onderdeel van de mensen dan ga je niet verwachten dat ze zich gaan gedragen als een stel idioten.
pi_87240108
Misschien moet je je gewoon blijven realiseren dat het uiteindelijk maar een tv serie is en wat proberen te relativeren... helpt best wel op zich.
  FOK!fotograaf woensdag 6 oktober 2010 @ 11:43:43 #207
151126 angel008
pi_87240181
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien moet je je gewoon blijven realiseren dat het uiteindelijk maar een tv serie is en wat proberen te relativeren... helpt best wel op zich.
jup mee eens..

wat ze ook aangaven is dat sgu meer probeert te focussen op vrouwen en die willen nu eenmaal de drama/soapachtige taferelen die gebeuren bij sgu ik snap het ook wel blijf het ook wel kijken maar ik erger me er wel aan :+
pi_87240299
Nou ik vind SGU veel dingen maar geen vrouwenserie :D. Character development (en alles wat daar bij hoort) is gewoon enorm hip, geen piefpafpoef afleveringen meer maar even de diepte in, zie BSG, zie Lost, etc. SGU is daar een uitloper van. Althans, dat proberen ze ;).
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:51:57 #209
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87240407
K ben met SG1 begonnen :P
k heb die nooit helemaal gezien, alleen laatste seizoen.
K heb dus nog wat te doen. als k elke dag een ep kijk, ben k nog wel n jaar bezig :D :')

wat ik dus niet hoop in SGu is net als in SGA en SG1 die primitieve planeten waar ze komen.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:33:07 #210
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_87241769
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Dat moet je juist niet doen, Dit is reteserieus!!! ;-)

Zeggen dat het een serie is, terwijl het ook nog eens SF is is gewoon not done, dan verpest je het :D
pi_87241996
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Nou ik vind SGU veel dingen maar geen vrouwenserie :D. Character development (en alles wat daar bij hoort) is gewoon enorm hip, geen piefpafpoef afleveringen meer maar even de diepte in, zie BSG, zie Lost, etc. SGU is daar een uitloper van. Althans, dat proberen ze ;).
Ze proberen wat verhaal te creeeren inderdaad, in plaats van elke aflevering "hee een alien! Jeetje wat moeten we nu! Paniek paniek!" en dan aan het einde van de aflevering de oplossing.

En ik ben bang dat veel vrouwen sowieso uit principe Sci-fi al stom vinden. Zelfs met een "Chloe" erin.
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering :D
pi_87243559
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ze proberen wat verhaal te creeeren inderdaad, in plaats van elke aflevering "hee een alien! Jeetje wat moeten we nu! Paniek paniek!" en dan aan het einde van de aflevering de oplossing.

En ik ben bang dat veel vrouwen sowieso uit principe Sci-fi al stom vinden. Zelfs met een "Chloe" erin.
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering :D
hij is aardig met intriges
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_87245997
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef angel008 het volgende:

[..]

agree maar waarom er dan zo geheimzinnig moet gedaan worden dat hij nu dus ''full controll'' heeft vind ik weer bullshit.. dat ding heeft een crew nodig klaar en nu zijn ze ook nog eens de shuttle kwijt.. hoe gaan ze in godesnaam zonder stargate ergens heen nu ? eva suits ?
Ik vind het juist prachtig. Rush vind dat hij geen volwaardige crew heeft en dus alles alleen 'moet' doen. Eli (en Franklin) komen er een beetje bij in de buurt. Het is een egoïstische (maar briljante) klootzak. Ik kan het me heel goed voorstellen dat hij het niet direct aan de rest vertelt, hoewel hij het uiteindelijk wel zal moeten natuurlijk. Zo heeft hij gewoon meer kaarten in handen. Ik denk dat hij het bij het volgende grote crisis (gevecht hopelijk) zal onthullen.
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef angel008 het volgende:
* angel008 hoopt stiekem dat ze een ''toolbox/resupply yard'' tegen zijn gekomen waar ze dus 2 nieuwe shutles krijgen en de nodige modules om her en der wat te repareren.
Ik denk dat dat probleem in de volgende aflevering is opgelost: ze komen een Seeder Ship tegen ("we're heading straight for it"). Even afwachten of ze die kunnen besturen/docken.

Ik hoop ook dat ze wat meer laten zien van de pending war tussen the L(eather)A en SGC.
Franklin _O_
Riley ;(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:30:15 #214
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_87248320
'( ik heb dus gemist dat Rush full controll heeft zonder het te zeggen......ik moet beter opletten, ik moet beter opletten, ik moet beter opletten
pi_87261208
Ik haat dit soort cliffhangers als ik bij ben met een serie. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:31:57 #217
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87270442
Rileeeey ;(
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:28:55 #218
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87286830
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef .aeon het volgende:
Ik denk dat dat probleem in de volgende aflevering is opgelost: ze komen een Seeder Ship tegen ("we're heading straight for it"). Even afwachten of ze die kunnen besturen/docken.
Strippen voor onderdelen en eens een knap schip hebben ipv een roestbak.
:7
Burnt to the core but not broken
pi_87492994
mooie aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  FOK!fotograaf woensdag 13 oktober 2010 @ 13:51:19 #220
151126 angel008
pi_87494195
mjah alles wat ik gehoopt had hebben ze niet gedaan..

geen parts geen extra iets alleen maar weer een man minder (al geloof ik best dat ie terugkomt) en idd weer nieuwe alliens

heb wel wat moeten skippen om hem af te zien maar ik snap even niet waarom ze wegjumpte.. kwamen de alliens eraan of wat ? (en dan konden ze niet in hyperspace jumpen met dat ding eraan zag er wel evil uit en leek mij een ideale ''upgrade'' van destiny)

edit : ik had gehoopt op nieuwe shutles brand spanking new maar we krijgen een gatebuilding kamer te zien..

en inderdaad reparaties voor destiny/nieuwe eva suits enz enz :)

wel blijkt dat ze dus toch een eventuele mogelijkheid hebben met een seeder ship om terug naar aarde te kunnen.

wat dan ook gelijk de reden is dat ze dus niet gedockt konden blijven en de alliens konden afweren, gok dan ook dat het net zoals atlantis zoiets gaat worden dat je het gaat krijgen dat ze op een gegeven moment genoeg power hebben om alles te doen en ze dus teveel kunnen en het einde sgu is.

ze hebben dus heel makkelijk een einde om aan deze serie te breien zoals ze bij atlantis deden

neem me niet verkeerd ik kijk met plezier naar de serie maar sommige dingen :(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:42:08 #221
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_87506618
Ik had een sg1 gevoel toen ze dat schip op gingen.

Tering! _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:45:26 #222
163488 RubenSosa
pi_87506741
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:51 schreef marcel-o het volgende:
K ben met SG1 begonnen :P
k heb die nooit helemaal gezien, alleen laatste seizoen.
K heb dus nog wat te doen. als k elke dag een ep kijk, ben k nog wel n jaar bezig :D :')

wat ik dus niet hoop in SGu is net als in SGA en SG1 die primitieve planeten waar ze komen.
Dat planeten bezoeken is in de loop van de tijd ook minder geworden (was ook te vaak hetzelfde liedje) Verschil met SGu is dat bij SG1 er nog mensen woonden op die planeet...

Seizoen 4,5,6 en 7 waren toch wel de beste seizoenen (en natuurlijk vele episodes uit andere seizoenen).
Punt is wel dat ze bij SG1 vele seizoenen bezig zijn geweest om "het verhaal" te vertellen.

Mooiste van SG1 is dat ze een nobody waren in seizoen 1, en in seizoen 10 hadden ze de macht... in die 10 seizoenen zie je ze langzaam groeien in het proces.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_87506908
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef angel008 het volgende:

heb wel wat moeten skippen om hem af te zien maar ik snap even niet waarom ze wegjumpte.. kwamen de alliens eraan of wat ? (en dan konden ze niet in hyperspace jumpen met dat ding eraan zag er wel evil uit en leek mij een ideale ''upgrade'' van destiny)
Als je niet geskipt had, dan wist je dat Rush het schip liet jumpen ;)

quote:
edit : ik had gehoopt op nieuwe shutles brand spanking new maar we krijgen een gatebuilding kamer te zien..

Wat moet een seedship met shuttles?
  FOK!fotograaf woensdag 13 oktober 2010 @ 20:20:26 #224
151126 angel008
pi_87508394
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Als je niet geskipt had, dan wist je dat Rush het schip liet jumpen ;)
[..]

Wat moet een seedship met shuttles?
inderdaad nog eens gekeken maar waarom jumpte hij ? konden ze niet dat seedship overnemen ?

en shutles tja het blijven ''seed ships'' dan neem je aan dat ze toch wel vervangingen voor destiny bij zich heeft gezien de opslag ruime van de alliens ga ik er wel vanuit dat er heel wat spare parts liggen...

benieuwd naar volgende week
pi_87509180
Rush wil niet dat Earth gedialed wordt, daarom vertelt ie ook niet dat hij gewoon het hele schip kan besturen vanuit dat kamertje. Wel duidelijk dat Young in de gaten heeft dat er iets niet klopt en dat Rush elke keer weg is. Hij zal er binnenkort wel achter komen lijkt mij.
pi_87509359
Niiiiiiiice.
pi_87512101
Leuke aflevering wel weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_87516288
Ben benieuwd of we ooit nog wat terug gaan zien van die goser die achter gebleven is...
pi_87516933
Ik gok van wel.
pi_87520998
Serie wordt inderdaad met elke aflevering leuker. Afgelopen week seizoen 1 er doorheen geknald, nu helaas weer een week wachten op nieuwe afleveringen zoals de rest :P
Lijkt me toch geen pretje om in Telford's schoenen te moeten staan.
pi_87521812
Puike ep... meer exploratie, nieuwe mogelijk niet al te vijandige aliens, ik kreeg er een nostalgisch Stargate gevoel bij.
en leuke arc met een geniepige Rush, al hoop ik dat ze dat niet een seizoen gaan rekken
  donderdag 14 oktober 2010 @ 07:29:56 #232
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87522200
*Baltar
When all else fails, you always have delusion.
pi_87522817
Ik moest gelijk aan District 9 denken:

Anyway, ik denk niet dat deze 'browncoats' vijandig zijn, ik hoop zelfs dat ze in gevecht zijn met de blauwe aliens :P

Hier nog een erg interessant filmpje over de komende paar afleveringen (pas op! spoilers!):

pi_87527236
Een schip met superveel stroom en stargates... En een paar (niet erg agressieve?) aliens. En dan koppelen ze snel af. Waarom toch? :P Erg onlogisch. Maar Telford zal ze vast wel kunnen gebruiken om terug te komen.
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2010 @ 11:50:37 #235
151126 angel008
pi_87527759
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Een schip met superveel stroom en stargates... En een paar (niet erg agressieve?) aliens. En dan koppelen ze snel af. Waarom toch? :P Erg onlogisch. Maar Telford zal ze vast wel kunnen gebruiken om terug te komen.
dat dus.. tuurlijk ze stunde een paar mensen maar ze hebben toch zat mariniers aan boord vechten met die handel :P

dat is waarom ik ook niet snap waarom ze in hyperspace jumpte inplaats van hergroeperen en het schip weer ''herovernemen''

en over het feit dat rush niet naar aarde wilde. waarom niet gewoon helpen om iedereen van boord af te halen en lekker alleen blijven ? ik bedoel nu doet ie ook alles solo dacht dat dat juist de uitgelezen kans voor hem was :)
pi_87537136
Mijn vermoeden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:56:45 #237
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87540616
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Umm, dat was nogal wiedes, omdat ze alle power aan het kwijtraken waren. Zodra ze over de grens waren, zouden ze compleet 'dood' zijn geweest en dan was het einde verhaal.
Ik snap niet hoe je dat hebt kunnen missen?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:00:01 #238
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_87540727
telford zal wel met de aliens gaan samenwerken denk ik ja. Verder komt young er de volgende aflevering denk ik ook achter dat rush toegang heeft tot de brug.
pi_87543317
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef kingmob het volgende:

[..]

Umm, dat was nogal wiedes, omdat ze alle power aan het kwijtraken waren. Zodra ze over de grens waren, zouden ze compleet 'dood' zijn geweest en dan was het einde verhaal.
Inderdaad, ze hebben het expliciet gehad over een 'point of no return'.
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2010 @ 23:09:53 #240
151126 angel008
pi_87554575
en na het undocken stopte de link niet en konden ze niet zonder problemen terugdocken ? :+

ik heb het stuk gehoord dat ze als ze beneden een x aantal reserves kwamen ze niet meer terugkonden..

wat overgens ook totaal niet klopt is dat destiny zich voed met zonnen.. die zijn dus niet krachtig genoeg omdat naar de gate te funnelen en de lange afstandsjump te maken maar koppelen met een seedship kan dit wel ?

ik hoop dat ze erachter komen dat rush bridge acces heeft en ook dat ze telfort snel weer zien er mag wel weer wat actie komen!
pi_87556552
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat andere schip had alsnog zat stroom. Beetje "think outside the box". Vond het beetje zwakke wending.
pi_87557039
De serie wordt wel steeds vetter zeg! Vind dat sneaky gedoen van Rush wel awesome, alleen zal het niet lang meer duren voor Young erachter komt waar Rush steeds zit..
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_87559868
ik zou eigenlijk liever een paar weken niet kijken zodat ik er een paar achter elkaar kan kijken, maar ik wil volgende week waarschijnlijk weer te graag weten wat er gaat gebeuren :')

superserie :Y
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:31:21 #244
197394 tha_one
podjandikkie
pi_87594166
Die Rush spoort echt niet, zoals trouwens ook Young niet spoort. Krijg je een geweldig schip erbij dat voor Destiny gemaakt is, is zijn eerste gedachte om hem maar zo snel mogelijk weer af te koppelen. |:(
Telford is de enige die begrijpt dat je je gewoon die machine kamer in moet knokken.
pi_87596031
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 07:39 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou eigenlijk liever een paar weken niet kijken zodat ik er een paar achter elkaar kan kijken, maar ik wil volgende week waarschijnlijk weer te graag weten wat er gaat gebeuren :')

superserie :Y
+1 :9
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:14:20 #246
163488 RubenSosa
pi_87598563
Promo voor volgende week :)

SPOILER
en sneak peak

SPOILER
pi_87605234
Nu heb ik alle stargates gezien en op dvd thuis behalve universe, Als ik het zo lees hier moet ik er ook maar eens aan beginnen.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:20:13 #248
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_87608025
Wel raar dat Rush blijkbaar als enige dat kamertje heeft ontdekt dat dan de brug blijkt te zijn .... Iedereen loopt daar altijd langs of zo?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_87608533
Rush heeft toch pas net die code? Ook al weet de rest van de crew dat er een kamer is, ze kunnen er niet in. Net als honderd andere kamers die nog geblokkeerd zijn, dus zoeken ze er niks verdachts achter.
pi_87706191
Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe, alleen steeds zo'n smeuig poprock-nummer de laatste paar minuten vind ik weinig origineel.
pi_87746676
Normaal skip ik de :')-stukjes op Aarde, maar met Eli en zijn moeder was wel mooi.
pi_87749538
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef Cerbie het volgende:
Normaal skip ik de :')-stukjes op Aarde, maar met Eli en zijn moeder was wel mooi.
Ik vond alleen dat de oplossing zolang opzich liet wachten ik had datzelf al in een minuut bedacht.
pi_87752378
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe, alleen steeds zo'n smeuig poprock-nummer de laatste paar minuten vind ik weinig origineel.
Dat was deze keer wel anders.

Vond dit een van de leukere eps van dit seizoen. Heel subtiel is er veel veranderd in de dynamiek op Destiny. Greer en Simeon, Rush en Simeon. Chloe, Rush en Matt. Eli en Camille. De LA die aan het inburgeren is maar toch iets achterhouden, etc.

SPOILER
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:15:35 #254
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87767304
Mooi moment!
When all else fails, you always have delusion.
pi_87767417
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef Cerbie het volgende:
Leuk koude-rillingen-moment ja. Goede ep.
pi_87779989
Ik begin me toch wel een beetje te ergeren aan Rush met zn stiekeme gedoe, ook nog die snol in zn groepje.. :{
pi_87797090
Minder dan 1 miljoen kijkers in de US, dus dit seizoen zal waarschijnlijk het laatste zijn. Jammer.
pi_87797790
mja, ik vind het nou ook niet zo bijzonder eigenlijk... teveel van hetzelfde en het is nou niet echt spannend ofzo.... geen (goede) climaxen aan het einde... zit nu echt niet met spanning te wachten op de volgende aflevering ofzo...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:30:10 #259
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87797854
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef .aeon het volgende:
Minder dan 1 miljoen kijkers in de US, dus dit seizoen zal waarschijnlijk het laatste zijn. Jammer.
Bizar weinig. Dat gaat de zoveelste onopgeloste serie worden dus -O-
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:32:12 #260
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87797947
heh..
dat zou ik wel jammer vinden :{
  FOK!fotograaf donderdag 21 oktober 2010 @ 16:33:28 #261
151126 angel008
pi_87798006
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef .aeon het volgende:
tja het is gewoon geen goeie tijden slechte tijden maar sci fi...

zag dit al aankomen en verwacht inderdaad ook geen nieuwe seizoen meer... het is gewoon veelste soapy..

vorige aflevering hebben ze ook weer niks gedaan hele aflevering verpest aan opbouw van zoon/moeder relatie de lucian alliance inburgeren (hoezo inburgeren er zijn geen andere opties) rush die alles voor zichzelf houd.

ik hoop dat ze met meer actie komen want dat is wat iedereen wilt en verwacht en dat komt niet dus kijken de mensen niet meer..
pi_87801153
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef angel008 het volgende:

[..]

zag dit al aankomen en verwacht inderdaad ook geen nieuwe seizoen meer... het is gewoon veelste soapy..

vorige aflevering hebben ze ook weer niks gedaan hele aflevering verpest aan opbouw van zoon/moeder relatie de lucian alliance inburgeren (hoezo inburgeren er zijn geen andere opties) rush die alles voor zichzelf houd.

ik hoop dat ze met meer actie komen want dat is wat iedereen wilt en verwacht en dat komt niet dus kijken de mensen niet meer..
Eens.
Afgelopen aflevering zat ik ook gewoon andere dingen te doen terwijl ik de aflevering aan het "kijken" was. Kon me gewoon niet boeien.
Het hoeft heus niet allemaal actie te zijn, maar ik wil gewoon IETS zien. Gewoon IETS waaruit blijkt dat ze gvd in een andere universum op een duizenden jaren oud schip zitten met nieuwe technologie. Als ik naar een depressieve moeder met HIV wil kijken zet ik wel ff House oid op. :')
pi_87801377
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:57 schreef Asgard het volgende:

[..]

Eens.
Afgelopen aflevering zat ik ook gewoon andere dingen te doen terwijl ik de aflevering aan het "kijken" was. Kon me gewoon niet boeien.
Het hoeft heus niet allemaal actie te zijn, maar ik wil gewoon IETS zien. Gewoon IETS waaruit blijkt dat ze gvd in een andere universum op een duizenden jaren oud schip zitten met nieuwe technologie. Als ik naar een depressieve moeder met HIV wil kijken zet ik wel ff House oid op. :')
House MD is vele malen leuker dan SG-U }:|
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_87801435
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef resque het volgende:
mja, ik vind het nou ook niet zo bijzonder eigenlijk... teveel van hetzelfde en het is nou niet echt spannend ofzo.... geen (goede) climaxen aan het einde... zit nu echt niet met spanning te wachten op de volgende aflevering ofzo...
Klopt wel, het boeit me niet zoveel meer. Zit niet te springen als er een nieuwe aflevering uitkomt maar eerder te hopen dat het leuker dan verwacht is (kan makkelijk als je toch al lage verwachtingen hebt gheghe)
pi_87802261
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:04 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

House MD is vele malen leuker dan SG-U }:|
Doh.
Maar het was ff om aan te geven dat ze in SG-U thema's hebben die er helemaal niet in horen.
pi_87804201
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef angel008 het volgende:

[..]

Drama is niet hetzelfde als soap. En sowieso snap ik niet waarom je nog kijkt, zelfs nog voordat SGU in premiere ging hebben de makers veelvuldig gezegd dat het veel meer om de karakters zou gaan. Dat juist daar nog steeds over gezeurd word, vind ik op z'n zachts gezegd een beetje vreemd.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Asgard het volgende:

[..]

Doh.
Maar het was ff om aan te geven dat ze in SG-U thema's hebben die er helemaal niet in horen.
Zoals?
pi_87805956
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Drama is niet hetzelfde als soap. En sowieso snap ik niet waarom je nog kijkt, zelfs nog voordat SGU in premiere ging hebben de makers veelvuldig gezegd dat het veel meer om de karakters zou gaan. Dat juist daar nog steeds over gezeurd word, vind ik op z'n zachts gezegd een beetje vreemd.
[..]

Zoals?
Gezeik tussen Eli en z'n moeder?
pi_87806151
Dat zou wel kut zijn. Volgens mij doet sci-fi het tegenwoordig slecht omdat het soort mensen die het kijken vaak bekend zijn met het internet en alle eps downloaden om in hun eigen tijd te kijken.
pi_87807242
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Asgard het volgende:

[..]

Gezeik tussen Eli en z'n moeder?
Waarom zou dat niet thuishoren in SGU? Het is namelijk gewoon een stukje drama en dat zit in meer SF series.
pi_87807873
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet thuishoren in SGU? Het is namelijk gewoon een stukje drama en dat zit in meer SF series.
Probleem is wellicht niet het drama/soap gehalte.. Maar meer het gebrek aan Sci fi :P
De onderlinge dynamiek is wellicht een leuke "spin" op het onderwerp, maar pff er gebeurt nu wel erg weinig.
pi_87808253
Dan is de vraag, hoe definieer je Sci-fi? Want er zijn meer sci-fi series geweest met een hoog drama gehalte.
pi_87814665
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef .aeon het volgende:
En hele volksstammen die het alleen via Usenet kunnen zien en via de officiële kanalen alleen maar foutmeldingen krijgen dat ze in het verkeerde land zitten :') Mensen die ervoor zouden willen betalen...
pi_87814943
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dan is de vraag, hoe definieer je Sci-fi? Want er zijn meer sci-fi series geweest met een hoog drama gehalte.
Inderdaad. Zoals Star Trek.
pi_87815062
In elke serie zit wel een element van drama, ook in space sci-fi. Ik zit er niet altijd op te wachten echter, DS9 heb ik bijvoorbeeld nooit leuk gevonden omdat het me teveel soap was.

Bij SGU zit ik er niet zo mee eigenlijk, de serie heeft iets unieks door het duistere karakter en de sterke personages. Iets meer sci fi zou leuk zijn, maar ik mis het niet heel erg.
pi_87817049
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:03 schreef Henno het volgende:

[..]

En hele volksstammen die het alleen via Usenet kunnen zien en via de officiële kanalen alleen maar foutmeldingen krijgen dat ze in het verkeerde land zitten :') Mensen die ervoor zouden willen betalen...
Onzin, je kan het gewoon van iTunes halen, maar ook daar komen de cijfers niet boven de 2 miljoen uit. Downloaden is gratis en gemakkelijker. Jammer dat daardoor zo'n leuke serie wordt gecancelled. De zender (SyFy) kan daar overigens niks mee. Die inkomsten gaan voor een groot deel direct naar MGM. SyFy verdient haar geld met commercials, en zonder voldoende live kijkers zal SGU ongetwijfeld moeten stoppen.

Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen hier de afleveringen download zonder te betalen, niet?
pi_87817085
dubbel;
pi_87818653
Ik betaal gewoon hoor,

voor de newsserver :+
pi_87818999
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 00:17 schreef .aeon het volgende:

[..]

Onzin, je kan het gewoon van iTunes halen, maar ook daar komen de cijfers niet boven de 2 miljoen uit. Downloaden is gratis en gemakkelijker. Jammer dat daardoor zo'n leuke serie wordt gecancelled. De zender (SyFy) kan daar overigens niks mee. Die inkomsten gaan voor een groot deel direct naar MGM. SyFy verdient haar geld met commercials, en zonder voldoende live kijkers zal SGU ongetwijfeld moeten stoppen.

Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen hier de afleveringen download zonder te betalen, niet?
Ik geloof dat de Live+7 ratings zo'n 45% hoger waren dan de Live+SD ratings van de vorige aflevering van SGU. Dus het publiek is er nog wel, ik denk dat SGU toch weer naar de vrijdag moet om mensen het live te laten kijken.

Overigens kunnen we in NL die afleveringen nog niet betaald zien, dus een andere optie is er niet.
pi_88043053
Niemand gekeken of mis ik een topic? :P.
pi_88043894
Staat al klaar maar nog niet gekeken. Morgen misschien :P
pi_88044271
Wel gekeken, maar vond het geen leuke aflevering.
Die droom-werelden heb ik (ook in SG1/SGA) nooit interessant gevonden. Het einde was dan leuk bedacht, de rest vond ik gewoon saai. Dan de real-life situatie: de aliens zagen er slecht uit imo. Ik hoopte nog dat de bioscoopfilm overdreven was, maar 'in het echt' zagen ze er ook nep uit. Ook zag ik er heel erg de productiegrenzen in deze aflevering. Je ziet de aliens het eerste shot niet, maar hoort ze alleen maar. En dan ineens gaan we naar een shot bij de gate waarbij ze al helemaal tot aan de barricades zijn opgerukt. Waar ze vervolgens enorm lang niks doen. Waarom 'groeit' het niet gewoon door? Als Chloe zo eenvoudig via de zijkant zo'n tentakel kan aanraken, waarom dan niet andersom? En dan nog die eindeloze vlammewerper-shots. Ja die zullen vast een hoop hebben gekost en het ziet er ook tof uit, maar die hoef ik niet meer dan drie keer te zien. Vooral omdat ze de hele tijd hetzelfde doen. Bovendien hadden ze in die drie uur die Rush aangaf best een quarantine room kunnen maken op Destiny, zodat ze Scott gewoon aan boord konden brengen.

Een hele episode 'verspild' om Scott ook die infectie te laten oplopen. Ik wil meer verhaal, minder filler! :(
pi_88044290
hij is net gedownload, morgen kijken denk ik.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:20:51 #283
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_88047804
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef .aeon het volgende:
Wel gekeken, maar vond het geen leuke aflevering.
Die droom-werelden heb ik (ook in SG1/SGA) nooit interessant gevonden. Het einde was dan leuk bedacht, de rest vond ik gewoon saai. Dan de real-life situatie: de aliens zagen er slecht uit imo. Ik hoopte nog dat de bioscoopfilm overdreven was, maar 'in het echt' zagen ze er ook nep uit. Ook zag ik er heel erg de productiegrenzen in deze aflevering. Je ziet de aliens het eerste shot niet, maar hoort ze alleen maar. En dan ineens gaan we naar een shot bij de gate waarbij ze al helemaal tot aan de barricades zijn opgerukt. Waar ze vervolgens enorm lang niks doen. Waarom 'groeit' het niet gewoon door? Als Chloe zo eenvoudig via de zijkant zo'n tentakel kan aanraken, waarom dan niet andersom? En dan nog die eindeloze vlammewerper-shots. Ja die zullen vast een hoop hebben gekost en het ziet er ook tof uit, maar die hoef ik niet meer dan drie keer te zien. Vooral omdat ze de hele tijd hetzelfde doen. Bovendien hadden ze in die drie uur die Rush aangaf best een quarantine room kunnen maken op Destiny, zodat ze Scott gewoon aan boord konden brengen.

Een hele episode 'verspild' om Scott ook die infectie te laten oplopen. Ik wil meer verhaal, minder filler! :(
Het was idd weer kut met peren.
pi_88055007
Echt :') deze aflevering, meer kan ik er niet van maken.
Sla maar over.
pi_88055802
Ik vond het een leuke aflevering, wel een filler voor het grootste gedeelte. Maar dat hadden SG-1 en SGA ook veel.
pi_88056152
Ik vond 'm ook niet zo slecht eigenlijk, Ik weet niet zo goed wat mensen hier verwachten eigenlijk van een SF serie... maar goed.
pi_88057626
Ik snap die link tussen de droom wereld en de werkelijkheid niet? Meestal zie je dat de droomwereld iets te maken heeft met de werkelijkheid, of de key is om de zaak op te lossen. Maar hier wordt alleen gedroomd en verder niks??
pi_88058375
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef MakuMaku het volgende:
Ik snap die link tussen de droom wereld en de werkelijkheid niet? Meestal zie je dat de droomwereld iets te maken heeft met de werkelijkheid, of de key is om de zaak op te lossen. Maar hier wordt alleen gedroomd en verder niks??
De connetie is: Dat chloe aan matt haar bloed geeft en bij hem wil blijven terwijl ze daar kan doodgaan en hij droomt dat ze gaan trouwen, dus hij houdt ook van haar ;) Dus oftewel ze vinden elkaar superleuk :9
pi_88059799
Keisuperleuk.
pi_88065809
doorspoelaflevering.
  FOK!fotograaf donderdag 28 oktober 2010 @ 14:21:43 #292
151126 angel008
pi_88065976
weet iemand waar de ratings / views worden neergezet op internet ? ben daar wel benieuwd naar...

wat de rest zegt doorspoelaflevering leuk dat ze de ''band'' willen ophemelen maar ze liggen al met elkaar in bed dat zij voor hem wilt sterven = care :+
pi_88069185
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 10:51 schreef resque het volgende:

[..]

De connetie is: Dat chloe aan matt haar bloed geeft en bij hem wil blijven terwijl ze daar kan doodgaan en hij droomt dat ze gaan trouwen, dus hij houdt ook van haar ;) Dus oftewel ze vinden elkaar superleuk :9
Maar of Matt wel of niet over Chloe droomt terwijl hij daar lag, maakt voor het verhaal niks uit. Al droomde hij over zijn hond ofzo...
pi_88094492
ik vond de aflevering ook wat minder deze keer, misschien hadden ze al hun geld nodig voor die van volgende week :9
pi_88094664
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef MakuMaku het volgende:

[..]

Maar of Matt wel of niet over Chloe droomt terwijl hij daar lag, maakt voor het verhaal niks uit. Al droomde hij over zijn hond ofzo...
voor het grote verhaal niet nee... maar de relatie tussen hun wel ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:53:34 #296
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88100074
Slechte aflevering, jammer -O-
pi_88103077
Wat een kut filler
pi_88105007
Ik vond het gewoon een goede aflevering voor een filler. Ik kan wel slechtere fillers bedenken bij SG-1 en SGA.
pi_88123167
oh zijn ze alweer begonnen?

Heb de laatste aflevering voor de seizoensbreak gezien. Maar is het het waard om verder te kijken?
Als ik de laatste commentaren lees lijkt het namelijk van niet.

Ik vond de serie een beetje traag gaan. Weinig alien actie, meer (psychologisch) drama serie dan sci fi.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:36:58 #300
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_88126902
ik vind t maar traag gaan.,
beetje SGA en As the World Turns combi :')

dr mag wel wat meer gebeuren.
Maar op de een of andere manier wil je toch wel weten wat er de volgende keer gaat gebeuren al zijn de cliffhangers om te huilen 13.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')