abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:59:19 #181
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_86960034
Vanavond in Amerika launched S02 :D ben benieuwd! Baal trouwens wel want dacht dat ik vanavond deze epi al kon kijken. HELAAS wachten tot morgen (fuck tijdverschil :()
  FOK!fotograaf woensdag 29 september 2010 @ 09:40:45 #182
151126 angel008
pi_86970879
mixed feelings over de eerste ep van het nieuwe seizoen..

weer een of andere vage dream wereld erbij bedacht hadden ze van mij eruit mogen laten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86987376
Ik denk dat die 'droom' eerder een soort comateuze staat was, waarin haar onderbewustzijn het verlies van haar kind probeerde te verwerken. Maar ja, het kan ook echt zijn gebeurd natuurlijk.

Leuke aflevering, ik zit er weer lekker in. Chloe moet blij zijn dat ze een hybrid is :P
Ik ben ook blij dat er wat meer militair personeel is inderdaad. Vooral omdat ze meer gericht zijn op de geheimen van het schip en zullen dus niet zoals Young in het begin Rush voor de voeten lopen (hopelijk). En ze kunnen story-wise wat grotere vijanden/problemen aan.
pi_86999771
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:40 schreef angel008 het volgende:
mixed feelings over de eerste ep van het nieuwe seizoen..

weer een of andere vage dream wereld erbij bedacht hadden ze van mij eruit mogen laten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het over de aflevering gaat hoef je geen spoilertags te gebruiken hoor, eigen risico als je nog niet gekeken hebt en hier al gaat lezen.

Dat verschijnsel was sowieso een teken dat wat TJ meegemaakt heeft echt is, want het is hetzelfde als wat ze zag toen ze op de planeet was.

En ach, als je nagaat dat die aliens niet alleen de hele planeet maar zelfs het complete bijbehorende sterrenstelsel gemaakt hebben is iemand even een paar lichtjaar heen en weer halen waarschijnlijk niet al te moeilijk voor ze.

Maar het is wel de makkelijke uitweg kiezen om de baby zo niet op Destiny geboren te laten worden. Sterker nog, wie weet kunnen ze uiteindelijk wel het complete schip naar de Aarde brengen.

Hier ook een beetje gemengde gevoelens. Rush wel wel weer goed trouwens.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_87004664
Ik moet het nog maar zien. Tenzij dat kind een of andere prodigy is, zie ik niet in waarom 'ze' haar zouden redden. En die nevel kan gewoon een hallicunatie/na-effect van haar verwondingen zijn om de leugen in stand te houden. Daarbij komt dat zo'n nevel er anders uit zou zien als je er van verschillende punten naar kijkt, terwijl hij er hetzelfde uitzag.De droom had wel een Ancient-achtige vibe vond ik.

Ik zit nog steeds te wachten op Franklins return :)
pi_87004870
SPOILER
  donderdag 30 september 2010 @ 23:21:11 #187
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87045016
Ik start de episode op en ergens tijdens de "previously on" begin ik toch wel heel erg in mijn achterhoofd te denken: De fuck?

Blijkt dat ik Incursion 1 en 2 nog helemaal niet gezien heb. Oeps :')
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_87045127
Van het weekend even de nieuwe ep bekijken, ben benieuwd :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_87047656
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:21 schreef Gamer_V het volgende:
Ik start de episode op en ergens tijdens de "previously on" begin ik toch wel heel erg in mijn achterhoofd te denken: De fuck?

Blijkt dat ik Incursion 1 en 2 nog helemaal niet gezien heb. Oeps :')
Hehehe :P Dan mis je wel wat stukjes ja.

Beetje saaie eerste aflevering, wordt ineens weer heel erg makkelijk opgelost. Toch jammer.

[ Bericht 14% gewijzigd door LilDutchPrincess op 01-10-2010 00:56:25 ]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:08:23 #190
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87056073
De deus ex machina draaide op volle toeren deze aflevering :P
Nee, ik miste wat spanning helaas. De geflipte kerel was wel ok, maar de ontknoping door de hot red haired chick des te voorspelbaarder. Maar wat een lekker wijf is dat, dat maakte de aflevering nog goed voor mij ^O^

Zat ook in supernatural btw :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_87063388
Welke deus ex machina was er dan in deze aflevering?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:12:14 #192
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_87071552
Mooi einde, kippenvel.
Do androids dream of electric sheep?
pi_87074235
ook weer gezien. ik ben klaar voor de rest van seizoen 2. nu weer een paar dagen wachten ;(

en hopen dat de boel niet gecancelled wordt :{
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:38:56 #194
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87116370
wel beetje gesloten einde zo .
Ben benieuwd naar de volgende.
Was wel een aardige ep verder :Y al had ik meer verwacht van een season opener.
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
David Hewlett is trouwens de afgelopen twee weken op de set van SGU geweest. Hopelijk zorgt McKay voor wat meer leven in de brouwerij ^O^
McKay heeft wormhole travel ontdekt in een van de laatste SGA aflevering :D zou wat zijn :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:33:51 #195
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_87137889
de serie groeit! top ep!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_87159701
Helaas dat het aantal kijkers niet meegroeit ;(
pi_87165993
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:33 schreef DaBuzzzzz het volgende:
de serie groeit! top ep!
mee eens
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_87166875
Ik ben ergens halverwege seizoen 1 blijven hangen :@ Ga het binnenkort toch maar weer een kans geven, met doorspoelen van teendrama.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87168434
Teendrama? Ik heb nog geen Teen gezien hoor in SGU :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:17:03 #200
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87168590
kamelentenen mogen best :Y
pi_87168818
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef Johnny Blaze het volgende:
Teendrama? Ik heb nog geen Teen gezien hoor in SGU :P
Dat Eli-Chloe gezeik, als ik dat wil zien kijk ik wel Beverly Hills 90210 :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:30:28 #202
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_87179913
't is maar een klein element, juist de diversiteit begint zn plek te vinden en mede daardoor wordt de serie volwassen. Inclusief het wat kinderlijke geneuzel tussen die 2, maar er zal nog wel een twist komen, zeker voor Chloe
pi_87189582
Het wordt eens tijd voor een benevolent alien a la Asgard o.i.d... en ik vind de wereld waarin de serie zich afspeelt zo beperkt, er moeten wat meer werelden verkend worden i.p.v. alleen dat vliegende koekblik.

Die vage planeet in dat zonnestelsel welke blijkbaar gemaakt is door aliens belooft i.i.g. nog wat, al is dat weer wat overpowered eigenlijk :') Ik mis de komische momenten met O'Neill en McKay (ik kijk al uit naar zijn verschijning) :'(
pi_87238308
Ik vind de serie per aflevering beter worden. Deze laatste was ook weer erg puik. Men is duidelijk aan het opbouwen naar iets groots.
  FOK!fotograaf woensdag 6 oktober 2010 @ 11:34:32 #205
151126 angel008
pi_87239927
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind de serie per aflevering beter worden. Deze laatste was ook weer erg puik. Men is duidelijk aan het opbouwen naar iets groots.
agree maar waarom er dan zo geheimzinnig moet gedaan worden dat hij nu dus ''full controll'' heeft vind ik weer bullshit.. dat ding heeft een crew nodig klaar en nu zijn ze ook nog eens de shuttle kwijt.. hoe gaan ze in godesnaam zonder stargate ergens heen nu ? eva suits ?

* angel008 hoopt stiekem dat ze een ''toolbox/resupply yard'' tegen zijn gekomen waar ze dus 2 nieuwe shutles krijgen en de nodige modules om her en der wat te repareren.

maar ik blijf erbij het is gewoon bullshit dat hij nu in zn eentje alles wilt doen en de tweestrijd tussen die 2 is gewoon lame..

tevens ook erg naar dat ze een gedeelte van de lucian alliance ''gedumpt'' hebben op een planeet ik denk dat ze zodra het bekend word dat ze wel zelf kunnen sturen door iets terug moeten om ze toch weer op te halen.

ze draaien al met een minimale crew zoals het nu is de meer mensen ze krijgen de beter (en beide partijen zijn erbij gebaat) zeker gezien de lucian alliance mensen juist voor dit doel getraind hebben en de sgc mensen er totaal niet op waren voorbereid..

de afleveringen worden zeker sterker maar af en toe doen ze toch dingen waarvan ik denk ''why''

het zijn geen kleuters maar hoogbekwame mensen in een top secret onderdeel van de mensen dan ga je niet verwachten dat ze zich gaan gedragen als een stel idioten.
pi_87240108
Misschien moet je je gewoon blijven realiseren dat het uiteindelijk maar een tv serie is en wat proberen te relativeren... helpt best wel op zich.
  FOK!fotograaf woensdag 6 oktober 2010 @ 11:43:43 #207
151126 angel008
pi_87240181
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien moet je je gewoon blijven realiseren dat het uiteindelijk maar een tv serie is en wat proberen te relativeren... helpt best wel op zich.
jup mee eens..

wat ze ook aangaven is dat sgu meer probeert te focussen op vrouwen en die willen nu eenmaal de drama/soapachtige taferelen die gebeuren bij sgu ik snap het ook wel blijf het ook wel kijken maar ik erger me er wel aan :+
pi_87240299
Nou ik vind SGU veel dingen maar geen vrouwenserie :D. Character development (en alles wat daar bij hoort) is gewoon enorm hip, geen piefpafpoef afleveringen meer maar even de diepte in, zie BSG, zie Lost, etc. SGU is daar een uitloper van. Althans, dat proberen ze ;).
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:51:57 #209
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87240407
K ben met SG1 begonnen :P
k heb die nooit helemaal gezien, alleen laatste seizoen.
K heb dus nog wat te doen. als k elke dag een ep kijk, ben k nog wel n jaar bezig :D :')

wat ik dus niet hoop in SGu is net als in SGA en SG1 die primitieve planeten waar ze komen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:33:07 #210
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_87241769
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Dat moet je juist niet doen, Dit is reteserieus!!! ;-)

Zeggen dat het een serie is, terwijl het ook nog eens SF is is gewoon not done, dan verpest je het :D
pi_87241996
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Nou ik vind SGU veel dingen maar geen vrouwenserie :D. Character development (en alles wat daar bij hoort) is gewoon enorm hip, geen piefpafpoef afleveringen meer maar even de diepte in, zie BSG, zie Lost, etc. SGU is daar een uitloper van. Althans, dat proberen ze ;).
Ze proberen wat verhaal te creeeren inderdaad, in plaats van elke aflevering "hee een alien! Jeetje wat moeten we nu! Paniek paniek!" en dan aan het einde van de aflevering de oplossing.

En ik ben bang dat veel vrouwen sowieso uit principe Sci-fi al stom vinden. Zelfs met een "Chloe" erin.
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering :D
pi_87243559
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ze proberen wat verhaal te creeeren inderdaad, in plaats van elke aflevering "hee een alien! Jeetje wat moeten we nu! Paniek paniek!" en dan aan het einde van de aflevering de oplossing.

En ik ben bang dat veel vrouwen sowieso uit principe Sci-fi al stom vinden. Zelfs met een "Chloe" erin.
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering :D
hij is aardig met intriges
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_87245997
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef angel008 het volgende:

[..]

agree maar waarom er dan zo geheimzinnig moet gedaan worden dat hij nu dus ''full controll'' heeft vind ik weer bullshit.. dat ding heeft een crew nodig klaar en nu zijn ze ook nog eens de shuttle kwijt.. hoe gaan ze in godesnaam zonder stargate ergens heen nu ? eva suits ?
Ik vind het juist prachtig. Rush vind dat hij geen volwaardige crew heeft en dus alles alleen 'moet' doen. Eli (en Franklin) komen er een beetje bij in de buurt. Het is een egoïstische (maar briljante) klootzak. Ik kan het me heel goed voorstellen dat hij het niet direct aan de rest vertelt, hoewel hij het uiteindelijk wel zal moeten natuurlijk. Zo heeft hij gewoon meer kaarten in handen. Ik denk dat hij het bij het volgende grote crisis (gevecht hopelijk) zal onthullen.
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef angel008 het volgende:
* angel008 hoopt stiekem dat ze een ''toolbox/resupply yard'' tegen zijn gekomen waar ze dus 2 nieuwe shutles krijgen en de nodige modules om her en der wat te repareren.
Ik denk dat dat probleem in de volgende aflevering is opgelost: ze komen een Seeder Ship tegen ("we're heading straight for it"). Even afwachten of ze die kunnen besturen/docken.

Ik hoop ook dat ze wat meer laten zien van de pending war tussen the L(eather)A en SGC.
Franklin _O_
Riley ;(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:30:15 #214
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_87248320
'( ik heb dus gemist dat Rush full controll heeft zonder het te zeggen......ik moet beter opletten, ik moet beter opletten, ik moet beter opletten
pi_87261208
Ik haat dit soort cliffhangers als ik bij ben met een serie. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:31:57 #217
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87270442
Rileeeey ;(
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:28:55 #218
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_87286830
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:31 schreef .aeon het volgende:
Ik denk dat dat probleem in de volgende aflevering is opgelost: ze komen een Seeder Ship tegen ("we're heading straight for it"). Even afwachten of ze die kunnen besturen/docken.
Strippen voor onderdelen en eens een knap schip hebben ipv een roestbak.
:7
Burnt to the core but not broken
pi_87492994
mooie aflevering:
SPOILER
  FOK!fotograaf woensdag 13 oktober 2010 @ 13:51:19 #220
151126 angel008
pi_87494195
mjah alles wat ik gehoopt had hebben ze niet gedaan..

geen parts geen extra iets alleen maar weer een man minder (al geloof ik best dat ie terugkomt) en idd weer nieuwe alliens

heb wel wat moeten skippen om hem af te zien maar ik snap even niet waarom ze wegjumpte.. kwamen de alliens eraan of wat ? (en dan konden ze niet in hyperspace jumpen met dat ding eraan zag er wel evil uit en leek mij een ideale ''upgrade'' van destiny)

edit : ik had gehoopt op nieuwe shutles brand spanking new maar we krijgen een gatebuilding kamer te zien..

en inderdaad reparaties voor destiny/nieuwe eva suits enz enz :)

wel blijkt dat ze dus toch een eventuele mogelijkheid hebben met een seeder ship om terug naar aarde te kunnen.

wat dan ook gelijk de reden is dat ze dus niet gedockt konden blijven en de alliens konden afweren, gok dan ook dat het net zoals atlantis zoiets gaat worden dat je het gaat krijgen dat ze op een gegeven moment genoeg power hebben om alles te doen en ze dus teveel kunnen en het einde sgu is.

ze hebben dus heel makkelijk een einde om aan deze serie te breien zoals ze bij atlantis deden

neem me niet verkeerd ik kijk met plezier naar de serie maar sommige dingen :(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:42:08 #221
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_87506618
Ik had een sg1 gevoel toen ze dat schip op gingen.

Tering! _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:45:26 #222
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_87506741
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:51 schreef marcel-o het volgende:
K ben met SG1 begonnen :P
k heb die nooit helemaal gezien, alleen laatste seizoen.
K heb dus nog wat te doen. als k elke dag een ep kijk, ben k nog wel n jaar bezig :D :')

wat ik dus niet hoop in SGu is net als in SGA en SG1 die primitieve planeten waar ze komen.
Dat planeten bezoeken is in de loop van de tijd ook minder geworden (was ook te vaak hetzelfde liedje) Verschil met SGu is dat bij SG1 er nog mensen woonden op die planeet...

Seizoen 4,5,6 en 7 waren toch wel de beste seizoenen (en natuurlijk vele episodes uit andere seizoenen).
Punt is wel dat ze bij SG1 vele seizoenen bezig zijn geweest om "het verhaal" te vertellen.

Mooiste van SG1 is dat ze een nobody waren in seizoen 1, en in seizoen 10 hadden ze de macht... in die 10 seizoenen zie je ze langzaam groeien in het proces.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_87506908
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef angel008 het volgende:

heb wel wat moeten skippen om hem af te zien maar ik snap even niet waarom ze wegjumpte.. kwamen de alliens eraan of wat ? (en dan konden ze niet in hyperspace jumpen met dat ding eraan zag er wel evil uit en leek mij een ideale ''upgrade'' van destiny)
Als je niet geskipt had, dan wist je dat Rush het schip liet jumpen ;)

quote:
edit : ik had gehoopt op nieuwe shutles brand spanking new maar we krijgen een gatebuilding kamer te zien..

Wat moet een seedship met shuttles?
  FOK!fotograaf woensdag 13 oktober 2010 @ 20:20:26 #224
151126 angel008
pi_87508394
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Als je niet geskipt had, dan wist je dat Rush het schip liet jumpen ;)
[..]

Wat moet een seedship met shuttles?
inderdaad nog eens gekeken maar waarom jumpte hij ? konden ze niet dat seedship overnemen ?

en shutles tja het blijven ''seed ships'' dan neem je aan dat ze toch wel vervangingen voor destiny bij zich heeft gezien de opslag ruime van de alliens ga ik er wel vanuit dat er heel wat spare parts liggen...

benieuwd naar volgende week
pi_87509180
Rush wil niet dat Earth gedialed wordt, daarom vertelt ie ook niet dat hij gewoon het hele schip kan besturen vanuit dat kamertje. Wel duidelijk dat Young in de gaten heeft dat er iets niet klopt en dat Rush elke keer weg is. Hij zal er binnenkort wel achter komen lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')