quote:Ik geloof dat de Live+7 ratings zo'n 45% hoger waren dan de Live+SD ratings van de vorige aflevering van SGU. Dus het publiek is er nog wel, ik denk dat SGU toch weer naar de vrijdag moet om mensen het live te laten kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:17 schreef .aeon het volgende:
[..]
Onzin, je kan het gewoon van iTunes halen, maar ook daar komen de cijfers niet boven de 2 miljoen uit. Downloaden is gratis en gemakkelijker. Jammer dat daardoor zo'n leuke serie wordt gecancelled. De zender (SyFy) kan daar overigens niks mee. Die inkomsten gaan voor een groot deel direct naar MGM. SyFy verdient haar geld met commercials, en zonder voldoende live kijkers zal SGU ongetwijfeld moeten stoppen.
Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen hier de afleveringen download zonder te betalen, niet?
quote:Het was idd weer kut met peren.Op woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef .aeon het volgende:
Wel gekeken, maar vond het geen leuke aflevering.
Die droom-werelden heb ik (ook in SG1/SGA) nooit interessant gevonden. Het einde was dan leuk bedacht, de rest vond ik gewoon saai. Dan de real-life situatie: de aliens zagen er slecht uit imo. Ik hoopte nog dat de bioscoopfilm overdreven was, maar 'in het echt' zagen ze er ook nep uit. Ook zag ik er heel erg de productiegrenzen in deze aflevering. Je ziet de aliens het eerste shot niet, maar hoort ze alleen maar. En dan ineens gaan we naar een shot bij de gate waarbij ze al helemaal tot aan de barricades zijn opgerukt. Waar ze vervolgens enorm lang niks doen. Waarom 'groeit' het niet gewoon door? Als Chloe zo eenvoudig via de zijkant zo'n tentakel kan aanraken, waarom dan niet andersom? En dan nog die eindeloze vlammewerper-shots. Ja die zullen vast een hoop hebben gekost en het ziet er ook tof uit, maar die hoef ik niet meer dan drie keer te zien. Vooral omdat ze de hele tijd hetzelfde doen. Bovendien hadden ze in die drie uur die Rush aangaf best een quarantine room kunnen maken op Destiny, zodat ze Scott gewoon aan boord konden brengen.
Een hele episode 'verspild' om Scott ook die infectie te laten oplopen. Ik wil meer verhaal, minder filler!
quote:De connetie is: Dat chloe aan matt haar bloed geeft en bij hem wil blijven terwijl ze daar kan doodgaan en hij droomt dat ze gaan trouwen, dus hij houdt ook van haarOp donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef MakuMaku het volgende:
Ik snap die link tussen de droom wereld en de werkelijkheid niet? Meestal zie je dat de droomwereld iets te maken heeft met de werkelijkheid, of de key is om de zaak op te lossen. Maar hier wordt alleen gedroomd en verder niks??
quote:Maar of Matt wel of niet over Chloe droomt terwijl hij daar lag, maakt voor het verhaal niks uit. Al droomde hij over zijn hond ofzo...Op donderdag 28 oktober 2010 10:51 schreef resque het volgende:
[..]
De connetie is: Dat chloe aan matt haar bloed geeft en bij hem wil blijven terwijl ze daar kan doodgaan en hij droomt dat ze gaan trouwen, dus hij houdt ook van haarDus oftewel ze vinden elkaar superleuk
quote:voor het grote verhaal niet nee... maar de relatie tussen hun welOp donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Maar of Matt wel of niet over Chloe droomt terwijl hij daar lag, maakt voor het verhaal niks uit. Al droomde hij over zijn hond ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |