abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87817085
dubbel;
pi_87818653
Ik betaal gewoon hoor,

voor de newsserver :+
pi_87818999
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 00:17 schreef .aeon het volgende:

[..]

Onzin, je kan het gewoon van iTunes halen, maar ook daar komen de cijfers niet boven de 2 miljoen uit. Downloaden is gratis en gemakkelijker. Jammer dat daardoor zo'n leuke serie wordt gecancelled. De zender (SyFy) kan daar overigens niks mee. Die inkomsten gaan voor een groot deel direct naar MGM. SyFy verdient haar geld met commercials, en zonder voldoende live kijkers zal SGU ongetwijfeld moeten stoppen.

Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen hier de afleveringen download zonder te betalen, niet?
Ik geloof dat de Live+7 ratings zo'n 45% hoger waren dan de Live+SD ratings van de vorige aflevering van SGU. Dus het publiek is er nog wel, ik denk dat SGU toch weer naar de vrijdag moet om mensen het live te laten kijken.

Overigens kunnen we in NL die afleveringen nog niet betaald zien, dus een andere optie is er niet.
pi_88043053
Niemand gekeken of mis ik een topic? :P.
pi_88043894
Staat al klaar maar nog niet gekeken. Morgen misschien :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88044271
Wel gekeken, maar vond het geen leuke aflevering.
Die droom-werelden heb ik (ook in SG1/SGA) nooit interessant gevonden. Het einde was dan leuk bedacht, de rest vond ik gewoon saai. Dan de real-life situatie: de aliens zagen er slecht uit imo. Ik hoopte nog dat de bioscoopfilm overdreven was, maar 'in het echt' zagen ze er ook nep uit. Ook zag ik er heel erg de productiegrenzen in deze aflevering. Je ziet de aliens het eerste shot niet, maar hoort ze alleen maar. En dan ineens gaan we naar een shot bij de gate waarbij ze al helemaal tot aan de barricades zijn opgerukt. Waar ze vervolgens enorm lang niks doen. Waarom 'groeit' het niet gewoon door? Als Chloe zo eenvoudig via de zijkant zo'n tentakel kan aanraken, waarom dan niet andersom? En dan nog die eindeloze vlammewerper-shots. Ja die zullen vast een hoop hebben gekost en het ziet er ook tof uit, maar die hoef ik niet meer dan drie keer te zien. Vooral omdat ze de hele tijd hetzelfde doen. Bovendien hadden ze in die drie uur die Rush aangaf best een quarantine room kunnen maken op Destiny, zodat ze Scott gewoon aan boord konden brengen.

Een hele episode 'verspild' om Scott ook die infectie te laten oplopen. Ik wil meer verhaal, minder filler! :(
pi_88044290
hij is net gedownload, morgen kijken denk ik.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:20:51 #283
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_88047804
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef .aeon het volgende:
Wel gekeken, maar vond het geen leuke aflevering.
Die droom-werelden heb ik (ook in SG1/SGA) nooit interessant gevonden. Het einde was dan leuk bedacht, de rest vond ik gewoon saai. Dan de real-life situatie: de aliens zagen er slecht uit imo. Ik hoopte nog dat de bioscoopfilm overdreven was, maar 'in het echt' zagen ze er ook nep uit. Ook zag ik er heel erg de productiegrenzen in deze aflevering. Je ziet de aliens het eerste shot niet, maar hoort ze alleen maar. En dan ineens gaan we naar een shot bij de gate waarbij ze al helemaal tot aan de barricades zijn opgerukt. Waar ze vervolgens enorm lang niks doen. Waarom 'groeit' het niet gewoon door? Als Chloe zo eenvoudig via de zijkant zo'n tentakel kan aanraken, waarom dan niet andersom? En dan nog die eindeloze vlammewerper-shots. Ja die zullen vast een hoop hebben gekost en het ziet er ook tof uit, maar die hoef ik niet meer dan drie keer te zien. Vooral omdat ze de hele tijd hetzelfde doen. Bovendien hadden ze in die drie uur die Rush aangaf best een quarantine room kunnen maken op Destiny, zodat ze Scott gewoon aan boord konden brengen.

Een hele episode 'verspild' om Scott ook die infectie te laten oplopen. Ik wil meer verhaal, minder filler! :(
Het was idd weer kut met peren.
pi_88055007
Echt :') deze aflevering, meer kan ik er niet van maken.
Sla maar over.
pi_88055802
Ik vond het een leuke aflevering, wel een filler voor het grootste gedeelte. Maar dat hadden SG-1 en SGA ook veel.
pi_88056152
Ik vond 'm ook niet zo slecht eigenlijk, Ik weet niet zo goed wat mensen hier verwachten eigenlijk van een SF serie... maar goed.
pi_88057626
Ik snap die link tussen de droom wereld en de werkelijkheid niet? Meestal zie je dat de droomwereld iets te maken heeft met de werkelijkheid, of de key is om de zaak op te lossen. Maar hier wordt alleen gedroomd en verder niks??
pi_88058375
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef MakuMaku het volgende:
Ik snap die link tussen de droom wereld en de werkelijkheid niet? Meestal zie je dat de droomwereld iets te maken heeft met de werkelijkheid, of de key is om de zaak op te lossen. Maar hier wordt alleen gedroomd en verder niks??
De connetie is: Dat chloe aan matt haar bloed geeft en bij hem wil blijven terwijl ze daar kan doodgaan en hij droomt dat ze gaan trouwen, dus hij houdt ook van haar ;) Dus oftewel ze vinden elkaar superleuk :9
pi_88059799
Keisuperleuk.
pi_88065809
doorspoelaflevering.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  FOK!fotograaf donderdag 28 oktober 2010 @ 14:21:43 #292
151126 angel008
pi_88065976
weet iemand waar de ratings / views worden neergezet op internet ? ben daar wel benieuwd naar...

wat de rest zegt doorspoelaflevering leuk dat ze de ''band'' willen ophemelen maar ze liggen al met elkaar in bed dat zij voor hem wilt sterven = care :+
pi_88069185
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 10:51 schreef resque het volgende:

[..]

De connetie is: Dat chloe aan matt haar bloed geeft en bij hem wil blijven terwijl ze daar kan doodgaan en hij droomt dat ze gaan trouwen, dus hij houdt ook van haar ;) Dus oftewel ze vinden elkaar superleuk :9
Maar of Matt wel of niet over Chloe droomt terwijl hij daar lag, maakt voor het verhaal niks uit. Al droomde hij over zijn hond ofzo...
pi_88094492
ik vond de aflevering ook wat minder deze keer, misschien hadden ze al hun geld nodig voor die van volgende week :9
pi_88094664
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef MakuMaku het volgende:

[..]

Maar of Matt wel of niet over Chloe droomt terwijl hij daar lag, maakt voor het verhaal niks uit. Al droomde hij over zijn hond ofzo...
voor het grote verhaal niet nee... maar de relatie tussen hun wel ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:53:34 #296
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88100074
Slechte aflevering, jammer -O-
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88103077
Wat een kut filler
pi_88105007
Ik vond het gewoon een goede aflevering voor een filler. Ik kan wel slechtere fillers bedenken bij SG-1 en SGA.
pi_88123167
oh zijn ze alweer begonnen?

Heb de laatste aflevering voor de seizoensbreak gezien. Maar is het het waard om verder te kijken?
Als ik de laatste commentaren lees lijkt het namelijk van niet.

Ik vond de serie een beetje traag gaan. Weinig alien actie, meer (psychologisch) drama serie dan sci fi.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:36:58 #300
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_88126902
ik vind t maar traag gaan.,
beetje SGA en As the World Turns combi :')

dr mag wel wat meer gebeuren.
Maar op de een of andere manier wil je toch wel weten wat er de volgende keer gaat gebeuren al zijn de cliffhangers om te huilen 13.gif
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')