Hij blijft goed met zijn subtiele humor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef .aeon het volgende:
Heel erg toffe aflevering!
O'Neill die de verkeerde kant op loopt
Idd, wat een baasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef .aeon het volgende:
Heel erg toffe aflevering!
O'Neill die de verkeerde kant op loopt
wel weer jammer dat ze die 2 nodig hebben gehad om de serie weer omhoog te krijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:35 schreef mediaconsument het volgende:
Beste aflevering tot nu toe denk ik, dit gaat de goede kant op!
O'Neill en Dr. Jackson waren goed bezig.
de serie heeft het inderdaad niet nodig wat mij betreft, maar ik kan me voorstellen dat het helpt voor kijkcijfersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:16 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik vind de serie ook goed zonder o'neill en jackson. Hoewel ik het wel leuk vond om toch een beetje die humor van o'neill terug te zien.
hmmm, nou ja...voordeel is dat ik door de vakantie dus niets misquote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Je moet zelfs nog een paar dagen langer wachten, want aankomende zaterdag is er geen SGU op.
FTL, Faster Than Light, is een algemene scifi term. Het is een algemeen aangenomen copout om snel reizen te verklarenquote:
Het is niet echt een 'copout' of verklaring natuurlijk. FTL is simpelweg sneller dan licht reizen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
FTL, Faster Than Light, is een algemene scifi term. Het is een algemeen aangenomen copout om snel reizen te verklaren.
Aan het einde van diezelfde aflevering maakten ze zich klaar om weer opnieuw door de gate te gaan. Das toch een duidelijk teken dat ze in een nieuw sterrenstelsel zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef Gamer_V het volgende:
Wie zegt dat ze er al langs zijn...? In de laatste twee afleveringen zijn ze niet op planeten geweest. (Teken kunnen eerder opgepikt zijn) Kan er net zo goed vanuit gaan dat ze nog in de void zitten...
Mja, ik kon niet op een beter woord van copout komen. Ik had misschien wel 'plot device' moeten gebruiken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet echt een 'copout' of verklaring natuurlijk. FTL is simpelweg sneller dan licht reizen.
Voor de eerste keer in het nieuwe stelsel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Aan het einde van diezelfde aflevering maakten ze zich klaar om weer opnieuw door de gate te gaan. Das toch een duidelijk teken dat ze in een nieuw sterrenstelsel zijn.
De FTL van Destiny is niet hetzelfde als de hyperdrive bekend van SG1 en Atlantis. Vandaar dat ze het anders noemen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet echt een 'copout' of verklaring natuurlijk. FTL is simpelweg sneller dan licht reizen.
Burn Notice is anders pas net weer begonnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:54 schreef marcel-o het volgende:
Allesw komt weer aan zn eind.
House Season stop
Lost stopped forever
En SGU is ook bijna afgelopen.
btw
is Incursion (Part 1) en part 2 in een keer?
Volgens de wiki wordt t wel een dikke EP
Dat viel mij ook gelijk op, wel een vrij grote plothole. Verder wel gewoon een gave aflevering, met name de laatste paar minuten werd het erg interessant.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:24 schreef Mirel het volgende:
Young liet de lucht wegzuigen toen Telford opgesloten was, net zo lang totdat hij flauwviel waarna hij hem weer tot leven kon brengen. Hij moest hetzelfde doen toen Telford terug in z'n eigen lichaam was in de gateroom samen met de LA gasten. Allemaal flauw en Telford snel weer proberen te reviven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat viel mij ook gelijk op, wel een vrij grote plothole. Verder wel gewoon een gave aflevering, met name de laatste paar minuten werd het erg interessant.Dat is geen plothole, er is nl. geen garantie dat ze Telford opnieuw kunnen reviven. En volgens mij zei Young ook tegen o'Neill dat hij het risico niet wilde lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit sowieso.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:33 schreef .aeon het volgende:
Dat intelligent verdedigingsmechanisme was natuurlijk Franklin die nu met Destiny's mainframe is gefused
Thor did itquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:33 schreef .aeon het volgende:
Dat intelligent verdedigingsmechanisme was natuurlijk Franklin die nu met Destiny's mainframe is gefused
Nou ja, de vraag is natuurlijk of je echt van 'opnieuw' kunt spreken aangezien het in het eerste geval het lichaam van Rush was en in dit geval het lichaam van Telford. Reanimeren blijft toch een fysieke kwestie. Daarnaast zou het logisch zijn om iets dergelijks dan expliciet langs te laten komen 'we kunnen hetzelfde truukje nu niet weer uithalen omdat ..'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat is geen plothole, er is nl. geen garantie dat ze Telford opnieuw kunnen reviven. En volgens mij zei Young ook tegen o'Neill dat hij het risico niet wilde lopen.
Ik denk eerder dat het Franklin is, die op een of andere in het systeem van de Destiny is geintegreerd.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:13 schreef kingmob het volgende:
Denk eerder dat wat we zagen gebeuren niet een verdedigingsmechanisme was, maar iets te maken heeft met waar ze uit hyperspace zijn gekomen. Datzelfde veroorzaakt de storingen etc. Een elektrische storm oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
Een half jaar wachten op de ontknoping.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:10 schreef Mirel het volgende:
Young bij het eind stond volgens mij te tellen totdat de lichtjes weer uitgingen. Hij keek al naar boven voordat het begon te flikkeren. En dan..![]()
Dat zou wel jammer zijn. van mij mogen ze allemaal doodquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wedden dat ze het allemaal overleefd hebben
misschien dat TJ's baby het niet overleefd maar de rest zal nog wel leven ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wedden dat ze het allemaal overleefd hebben
In Lost volgens mij welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het lijkt me wel dat de main cast het overleefd ja, er zijn maar weinig series waar leden van de main cast na 1 seizoen al dood zijn.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:24 schreef .aeon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dr. wie is al 50jaar oud ofzo inmiddels, eigenlijk totaal niet boeiend om te volgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gateworld.net/news/2010/06/sgu-season-two-reveals-destinys-mission/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |