Op Syfy NL loopt de tweede helft ook sinds vorige week. Via on demand kun je die van vorige week nog wel terugzien verwacht ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
Op Syfy was een tijdje terug de eerste helft van seizoen 1. Inmiddels loopt de tweede helft al in de US
Ah oke, dat wist ik niet zeker nl.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Op Syfy NL loopt de tweede helft ook sinds vorige week. Via on demand kun je die van vorige week nog wel terugzien verwacht ik.
En is hij al af in Oekraïnequote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
Inmiddels loopt de tweede helft al in de US
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef Mirel het volgende:
Misschien dat ik dan de HD versie zal downloaden voor je, en photoshoppen mits nodig. Maar morgen pas.
1x08 vond ik de beste aflevering tot nu toequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:09 schreef Cerbie het volgende:
Is Universe nog niet gecancelled?Toch maar eens een kans geven, ben bij 1x07 gestopt omdat het wel erg cheesy was.
ik vond zelfs de rustige afleveringen leuk. lekker donker sfeertje op dat schip en afwachten maar of en wat er gebeurtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:09 schreef Cerbie het volgende:
Is Universe nog niet gecancelled?Toch maar eens een kans geven, ben bij 1x07 gestopt omdat het wel erg cheesy was.
Oh, wist niet dat de geposte caps al van de HD versie kwamen. Zo groot waren ze bij mij ook. Maar toch, heb het even lomp vergroot in photoshop, en met die geile content-aware functie de syfy watermark weggehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderzijds zou je dan ook fillers krijgen. Deze ep vond ik trouwens ook een filler. Jammer.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:40 schreef Mirel het volgende:
Ze hebben niet gezegd hoe snel ze het deden, maar ik had liever gezien dat we een paar eps hadden in de void. Zou een goed moment voorach wat fillers waarin ze het schip wat meer toegankelijker maken en vorig opgelopen schade herstellen had ik een prima filler gezien itt de huidige teek psycodelische trip die ze nu hebben gehad wat totaal niks voor het hele verhaal bijvoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderzijds zou je dan ook fillers krijgen. Deze ep vond ik trouwens ook een filler. Jammer.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:40 schreef Mirel het volgende:
Ze hebben niet gezegd hoe snel ze het deden, maar ik had liever gezien dat we een paar eps hadden in de void. Zou een goed moment voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderzijds zou je dan ook fillers krijgen. Deze ep vond ik trouwens ook een filler. Jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond vooral de oorzaak van de hallucinaties nogal jammer. Toen ik de trailer zag, had ik verwacht dat dit iets te maken zou hebben met het verdwijnen van Franklin of dat er in ieder geval iets van een bredere verhaallijn achter zat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:23 schreef angel008 het volgende:
[..]
ach wat fillers waarin ze het schip wat meer toegankelijker maken en vorig opgelopen schade herstellen had ik een prima filler gezien itt de huidige teek psycodelische trip die ze nu hebben gehad wat totaal niks voor het hele verhaal bijvoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Hij blijft goed met zijn subtiele humor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef .aeon het volgende:
Heel erg toffe aflevering!
O'Neill die de verkeerde kant op loopt
Idd, wat een baasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef .aeon het volgende:
Heel erg toffe aflevering!
O'Neill die de verkeerde kant op loopt
wel weer jammer dat ze die 2 nodig hebben gehad om de serie weer omhoog te krijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:35 schreef mediaconsument het volgende:
Beste aflevering tot nu toe denk ik, dit gaat de goede kant op!
O'Neill en Dr. Jackson waren goed bezig.
de serie heeft het inderdaad niet nodig wat mij betreft, maar ik kan me voorstellen dat het helpt voor kijkcijfersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:16 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik vind de serie ook goed zonder o'neill en jackson. Hoewel ik het wel leuk vond om toch een beetje die humor van o'neill terug te zien.
hmmm, nou ja...voordeel is dat ik door de vakantie dus niets misquote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
Je moet zelfs nog een paar dagen langer wachten, want aankomende zaterdag is er geen SGU op.
FTL, Faster Than Light, is een algemene scifi term. Het is een algemeen aangenomen copout om snel reizen te verklarenquote:
Het is niet echt een 'copout' of verklaring natuurlijk. FTL is simpelweg sneller dan licht reizen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
FTL, Faster Than Light, is een algemene scifi term. Het is een algemeen aangenomen copout om snel reizen te verklaren.
Aan het einde van diezelfde aflevering maakten ze zich klaar om weer opnieuw door de gate te gaan. Das toch een duidelijk teken dat ze in een nieuw sterrenstelsel zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef Gamer_V het volgende:
Wie zegt dat ze er al langs zijn...? In de laatste twee afleveringen zijn ze niet op planeten geweest. (Teken kunnen eerder opgepikt zijn) Kan er net zo goed vanuit gaan dat ze nog in de void zitten...
Mja, ik kon niet op een beter woord van copout komen. Ik had misschien wel 'plot device' moeten gebruiken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet echt een 'copout' of verklaring natuurlijk. FTL is simpelweg sneller dan licht reizen.
Voor de eerste keer in het nieuwe stelsel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Aan het einde van diezelfde aflevering maakten ze zich klaar om weer opnieuw door de gate te gaan. Das toch een duidelijk teken dat ze in een nieuw sterrenstelsel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |