Dat zou wel jammer zijn. van mij mogen ze allemaal doodquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wedden dat ze het allemaal overleefd hebben
misschien dat TJ's baby het niet overleefd maar de rest zal nog wel leven ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wedden dat ze het allemaal overleefd hebben
In Lost volgens mij welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het lijkt me wel dat de main cast het overleefd ja, er zijn maar weinig series waar leden van de main cast na 1 seizoen al dood zijn.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:24 schreef .aeon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dr. wie is al 50jaar oud ofzo inmiddels, eigenlijk totaal niet boeiend om te volgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gateworld.net/news/2010/06/sgu-season-two-reveals-destinys-mission/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |