quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leken mij ook de opties. Overigens een beetje spoilerachtige info.Dat is toch geen spoiler? M.i. moeten we gewoon kunnen praten/speculeren over de aflevering als hij geweest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, nog een week wachten.quote:
Dan gaat die andere ook dood (eerste keer met dat long-range stenen ding van Merlijn)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:07 schreef Salamander het volgende:
Wat zou er trouwens gebeuren als je met die stenen bezig bent en één van de personen gaat dood?
Is dat ooit eens gebeurd?
Dat was een ander apparaat:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef yorP het volgende:
[..]
Dan gaat die andere ook dood (eerste keer met dat long-range stenen ding van Merlijn)
Ziet er goed uitquote:
Zelfde stenen, dus zelfde mind-swapping?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:28 schreef .aeon het volgende:
[..]
Dat was een ander apparaat:
[ afbeelding ] vs. [ afbeelding ]
Links de Ancient versie, rechts de versie die door de Tau'ri is gemaakt.
Als later blijken dat ze inderdaad zonder enige consequenties aan boord konden komen denk ik niet dat ik de serie nog serieus kan nemen. Zoveel moeite en drama en dan opeens gewoon "hai guyz!" :!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:41 schreef jogy het volgende:
Leuke episode, erg spannend en mysterieus inderdaad. Ik vond het ook een beetje een minpuntje wat betreft die drie die opeens weer binnen kwamen stappen alsof er niets gebeurd was. Eventueel zijn ze wel gebrainwashed? Aangezien die planeet naderhand helemaal vol zat met die rare aliens? Dus het kan nog een staartje krijgen
.
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:59 schreef BartK. het volgende:
Is er trouwens een verschil tussen FTL en Hyperspace?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperspace_(science_fiction) (lolquote:Hyperspace is a plot device sometimes used in science fiction. It is typically described as an alternate region of space co-existing with our own universe which may be entered using an energy field or other device. Travel in hyperspace is frequently depicted as faster-than-light travel in normal space.
Hyperspace is sometimes used to enable and explain faster than light (FTL) travel in science fiction stories where FTL is necessary for interstellar travel or intergalactic travel. Spacecraft able to use hyperspace for FTL travel are sometimes said to have a hyperdrive.
Hoezo, het is gewoon geluk voor hun dat het schip uit FTL viel, dat was de reden ook dat ze nog destiny konden dialen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als later blijken dat ze inderdaad zonder enige consequenties aan boord konden komen denk ik niet dat ik de serie nog serieus kan nemen. Zoveel moeite en drama en dan opeens gewoon "hai guyz!" :!
dat was ook mijn idee idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Hoezo, het is gewoon geluk voor hun dat het schip uit FTL viel, dat was de reden ook dat ze nog destiny konden dialen.
Ik blijf toch vinden dat dat minder gekunsteld is dan dat ze op de een of andere manier nog weer terug hadden weten te komen als Destiny al in dat andere sterrenstelsel had gezeten.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:30 schreef Mirel het volgende:
Hij bedoelt het feit dat de schrijvers bedenken dat er een motor ontploft zodat ze uit hyperspace komen waardoor Eli en co kunnen dialen een cop-out is van hun kant omdat ze verhaallijnen niet langer dan een paar eps durven vast te houden.
Eerst kijken dan topic lezen is het devies dan ookquote:
Geile screenies trouwensquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:10 schreef .aeon het volgende:
Een paar mooie caps van 'Sabotage':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Syfy NL loopt de tweede helft ook sinds vorige week. Via on demand kun je die van vorige week nog wel terugzien verwacht ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
Op Syfy was een tijdje terug de eerste helft van seizoen 1. Inmiddels loopt de tweede helft al in de US
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |