Nee, natuurlijk niet, maar wel hoe je in het leven staat. Ik vroeg overigens net wat voor ziekte je dan hebt waar niets aan te doen is?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
omdat ik ik ben. met een ongezonde dikke lichaam en vreselijk nare huid, denk je dat 23 jaar een vreselijke huid hebben een mentaliteits-kwestie is ofzo.
En hij ziet er blijkbaar zelfs uit als een trolquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:08 schreef Skylark. het volgende:
Schenkstroop is één van de best uitgevoerde trolls tot op heden.
quote:
Ja, ik ken genoeg mensen met ernstige acne, exceem, brandwonden, wijnvlekken enzovoorts die gewoon werken, studeren en leven. Jij wil dat gewoon niet, want dan moet je je veilige parasitaire bestaan opgeven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
omdat ik ik ben. met een ongezonde dikke lichaam en vreselijk nare huid, denk je dat 23 jaar een vreselijke huid hebben een mentaliteits-kwestie is ofzo.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:08 schreef Skylark. het volgende:
Schenkstroop is één van de best uitgevoerde trolls tot op heden.
nou dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:10 schreef Evelien het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar wel hoe je in het leven staat. Ik vroeg overigens net wat voor ziekte je dan hebt waar niets aan te doen is?
Je vist ook echt precies uit mijn bericht wat je horen wilt, he... Ik zei 'Nee, natuurlijk niet' omdat je mijn woorden compleet verdraaide. Je vat alles zo op dat het jou goed uitkomt. Natuurlijk is een slechte gezondheid geen mentaliteitsprobleem, maar de manier waarop jij daarmee omgaat is dat wél. Alle dingen die je noemt, behalve je gezondheid (ervan uitgaande dat het onmogelijk voor je is om af te vallen), zijn maakbaar! Slecht inkomen? Doe daar dan wat aan, mogelijkheden genoeg! Voor mijn part leer je jezelf gitaar spelen en ga je in je vrije uurtjes op straat zitten met een petje voor je. Kom je meteen onder de mensen. Geen diploma's? Hallo, schot voor open doel: ga alsnog studeren, je bent nog hartstikke jong. Mijn moeder is teruggegaan naar school na haar veertigste, terwijl ze ontzettend veel last had en heeft van reuma. Da's tenminste een bikkel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nou dan.
tsja het is ook niet meer heel erg duidelijk wat ik precies wel of niet heb. mijn verrotte huid en de jeuk is iig duidelijk. de migraine en een falende metabolisme ook. als je denkt dta afvallen makkelijk is, haha start er ene topic over. kijk op tv naar de reklames. naja mischien nierproblemen ofzo. huisartsen die sturen je eerst door de algemene molen. en tenzij je echt met schuim in je bek op de vloer ligt of onder een auto ligt dan doen ze niks meer voor je tegenwoordig. het is alsof ze alle patienten firewallen tegen echte hulp. dat is de gang van zaken tegenwoordig. en met mijjn inkomen kan je niet sparen voor meubels he. en zonder diplomas heb je geen mooi toekomstperspectief. dta betekent buffelen en eindjes aan mekaar knopen tot je doodgaat in deze wereld.
Plus van de buitenwereld... Ik geloof niet dat hij ook maar ergens iets positiefs in zietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:25 schreef cumcumber het volgende:
Plaats eens een fotootje van jezelf hier, waarschijnlijk zie je alleen de negatieve kanten van jezelf.
ja op fok zeker... vast wel een erg verstandige actie..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:25 schreef cumcumber het volgende:
Plaats eens een fotootje van jezelf hier, waarschijnlijk zie je alleen de negatieve kanten van jezelf.
Rot op uit mijn topic, Trollquote:
PM het me danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja op fok zeker... vast wel een erg verstandige actie..
Nee ik vertrouw niemand hier op fok wat dat betreft.. dat is het beste dat snap je hoop ik toch wel?quote:
Nee ik vertrouw een hoop mensen op Fokquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ik vertrouw niemand hier op fok wat dat betreft.. dat is het beste dat snap je hoop ik toch wel?
Je kan het beter hier doen dan op Superdudes denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja op fok zeker... vast wel een erg verstandige actie..
Maak je mij nu belachelijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben lief, hea.![]()
Alleen hij moet even reageren op mijn stukje tekst. Ik wil hem echt helpen.
Waarom zeggen jullie dat ik een troll ben.. Is mijn situatie zo ongelooflijk niet voortestellen.dat mijn persoon dan maar nep moet zijn. jullie hebben het te goed in het leven vemroed ik. je kan gaan en staan wara je wil. mensen aankijken zonder schaamt ene een vies gevoel. een nare dikke korsterige jeukende huid kan je niet uittrekken als een kledingstuk die voel je overal en altijd. na 23 jaar pijn jeuk en schaamte dan kun je toch wel een béétje voosrtellen dat ik gek word van binnen of niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
En hij ziet er blijkbaar zelfs uit als een trol![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |