abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:12:35 #51
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_81392434
pfff ik ging een keer glaasje draaien op het kerkhof en om middernacht.

er gebeurt geen flikker, en we hebben alles precies gedaan zoals het moest.

En het glas hebben we niet kapot gegooid
  zondag 16 mei 2010 @ 19:45:17 #52
259246 Cristal
Magical touch...
pi_81501690
een oud vriend van me, zit hierdoor in een psychiatrische inrichting, met allerlei stemmen in z'n hoofd.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:53:36 #53
64781 bonke
pipo koeie
pi_81502087
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Cristal het volgende:
een oud vriend van me, zit hierdoor in een psychiatrische inrichting, met allerlei stemmen in z'n hoofd.
die was waarschijnlijk al niet lekker in zn bolletje
pies on joe toe
  zondag 16 mei 2010 @ 21:13:11 #54
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81507484
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef bonke het volgende:

[..]

die was waarschijnlijk al niet lekker in zn bolletje
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_81586054
Wat helpt, is het glaasje dat ze gebruikt heeft eerst anaal en daarna vaginaal inbrengen
pi_81586241
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Cristal het volgende:
een oud vriend van me, zit hierdoor in een psychiatrische inrichting, met allerlei stemmen in z'n hoofd.
Misschien zou jij je er ook maareens moeten laten onderzoeken, wanneer je denkt dat iemand schizofreen oid wordt na een groep5-spelletje als "glaasje draaien".
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:55:21 #57
269605 vuilcontainer
Lekker vuil is niet vies!
pi_81586451
Ze heeft toch examens?
Als die geest toch zoveel wijsheden heeft kan ze dan niet wat antwoorden vragen?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 14:00:40 #58
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_81759725
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:49 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Misschien zou jij je er ook maareens moeten laten onderzoeken, wanneer je denkt dat iemand schizofreen oid wordt na een groep5-spelletje als "glaasje draaien".
Nee, dat is onzin idd. Dat gebeurt alleen als je gaat rommelen met EVP's.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_82353222
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:09 schreef makemecrazy het volgende:
hee
een goeie vriendin van mij heeft laatst glaasje gedraaid.
ze voeg wanneer haar vader zou overlijden( die had kanker )
en er kwam uit 4 weken voor je examens.
dat kwam dus uit.
alleen nu heeft ze 2 weken bij haar broertje op de kamer geslapen want ze vond het maar eng
sins gister ging het weer en zei envrienden gingen spook verhalen vertellen.
en nu word ze lastig gevallen.
lichten gaan opeens weer aan, alles kraakt en waait.
en ze is heel bang!
is er iets wat ze hier aan kan doen?
xx
glaasje draaien = duivel aanroepen=duivel in je hart en huis verwelkomen=duivel die je blijft lastig vallen.

heel dom van je vriendin om glaasje te gaan draaien..

oplossing: bidden tot god (christendom) en vragen om het weg te nemen.

(en voor de mensen die denken dat dit bullshit is, heb dit bij meerdere mensen zien gebeuren, helaas is het toch echt waar)
I love you..
  zaterdag 5 juni 2010 @ 00:30:28 #60
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_82353987
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef valentina_4u het volgende:

[..]

glaasje draaien = duivel aanroepen=duivel in je hart en huis verwelkomen=duivel die je blijft lastig vallen.

heel dom van je vriendin om glaasje te gaan draaien..

oplossing: bidden tot god (christendom) en vragen om het weg te nemen.

(en voor de mensen die denken dat dit bullshit is, heb dit bij meerdere mensen zien gebeuren, helaas is het toch echt waar)
Ik geloof je onmiddelijk .. als je het bij meerdere mensen hebt zien gebeuren dan moet een bekering tot het christendom wel de enige manier zijn.

Wat ik me alleen nog afvraag is of de Parker Brothers (makers van de spellen Ouijabord, Cluedo, Monopoly en Risk) wisten dat het spel dat zij op de markt brachten geesten opwekt en hun spel bestempeld zal worden als 'levensgevaarlijk' ..
Dan ga je je toch afvragen wat voor een gevaarlijke entiteiten je kan oproepen met Cluedo en Risk!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_82370721
Nou, daar heb je wel een punt, ik kon eens iemand die werkelijk des duivels werd wanneer ik aan de winnende hand was met een potje Risk. Heb ook heel wat zwevende speelstukken gezien in die periode.

Zou het dan toch?

(en voor de mensen die denken dat dit bullshit is, heb dit bij meerdere mensen zien gebeuren, helaas is het toch echt waar)
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:52:51 #62
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82370975
Film dan eens een keer
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 7 juni 2010 @ 21:13:25 #63
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_82465829
Broer en zus 'slapen' op één kamer
  maandag 7 juni 2010 @ 21:20:43 #64
37769 erodome
Zweefteef
pi_82466256
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Je zegt het goed . Als jij aan het glaasje draaien bent, ben jij degene die de antwoorden geeft en niet een of ander overleden persoon .

Ideomotor effect

Probeer maar eens te glaasje draaien geblindoekt en dat iemand anders het bord op een andere manier voor je neergelegd heeft .
Het probleem is alleen dat dat het niet minder gevaarlijk is als het niet om "geesten" gaat.
Mindgames kunnen veel problemen opleveren, als jij terwijl je lekker onzeker in je vel zit, goed beinvloedbaar bent e.d. met dit soort mindgames bezig gaat kan dat een scala aan problemen oproepen.
Zonder ook maar 1 entiteit erbij te hoeven betrekken kan je nare dingen als psychose's met gemak oplopen(triggeren) met dit soort mindgames.

Veel mensen hebben geen idee dat ze gevoelig zijn voor psychose's en andere nare zaken, maar terwijl je niet goed in je vel zit dit soort dingen doen is een perfecte manier om het te triggeren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 7 juni 2010 @ 21:35:22 #65
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82467124
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef erodome het volgende:
Het probleem is alleen dat dat het niet minder gevaarlijk is als het niet om "geesten" gaat.
Mindgames kunnen veel problemen opleveren, als jij terwijl je lekker onzeker in je vel zit, goed beinvloedbaar bent e.d. met dit soort mindgames bezig gaat kan dat een scala aan problemen oproepen.
Zonder ook maar 1 entiteit erbij te hoeven betrekken kan je nare dingen als psychose's met gemak oplopen(triggeren) met dit soort mindgames.

Veel mensen hebben geen idee dat ze gevoelig zijn voor psychose's en andere nare zaken, maar terwijl je niet goed in je vel zit dit soort dingen doen is een perfecte manier om het te triggeren.
Ja, helemaal mee eens . En die informatie post ik er ook weleens bij als ik een reactie plaats in dit soort topics.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 7 juni 2010 @ 21:45:38 #66
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82467700
wist je dat het wicca bord ooit uitgevonden is door hasbro en verkocht werd als gezelschapspel?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_82481154
quote:
Op maandag 7 juni 2010 @ 21:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat dat het niet minder gevaarlijk is als het niet om "geesten" gaat.
Mindgames kunnen veel problemen opleveren, als jij terwijl je lekker onzeker in je vel zit, goed beinvloedbaar bent e.d. met dit soort mindgames bezig gaat kan dat een scala aan problemen oproepen.
Zonder ook maar 1 entiteit erbij te hoeven betrekken kan je nare dingen als psychose's met gemak oplopen(triggeren) met dit soort mindgames.

Veel mensen hebben geen idee dat ze gevoelig zijn voor psychose's en andere nare zaken, maar terwijl je niet goed in je vel zit dit soort dingen doen is een perfecte manier om het te triggeren.
Je bent een wijs persoon, erodome. Denk zeker wel dat hiermee een punt hebt.
Liej
pi_82957401
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:09 schreef makemecrazy het volgende:
hee
een goeie vriendin van mij heeft laatst glaasje gedraaid.
ze voeg wanneer haar vader zou overlijden( die had kanker )
en er kwam uit 4 weken voor je examens.
dat kwam dus uit.
alleen nu heeft ze 2 weken bij haar broertje op de kamer geslapen want ze vond het maar eng
sins gister ging het weer en zei envrienden gingen spook verhalen vertellen.
en nu word ze lastig gevallen.
lichten gaan opeens weer aan, alles kraakt en waait.
en ze is heel bang!
is er iets wat ze hier aan kan doen?
xx
Beetje hetzelfde verhaal als wat je overal leest, vooral op de sites van mediums.

Geesten oproepen zou gevaarlijk zijn, omdat de geesten in kwestie erop uit zijn om je bang te maken. Doordat ze een sterfdatum exact aangeven, wordt degene die de geest heeft opgeroepen bang en dan heeft die geest hem/haar in zijn macht.

Een echt sensatieverhaal, maar wellicht ook figuurlijk een spookverhaal
  vrijdag 18 juni 2010 @ 01:58:16 #69
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82963539
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat dat het niet minder gevaarlijk is als het niet om "geesten" gaat.
Mindgames kunnen veel problemen opleveren, als jij terwijl je lekker onzeker in je vel zit, goed beinvloedbaar bent e.d. met dit soort mindgames bezig gaat kan dat een scala aan problemen oproepen.
Zonder ook maar 1 entiteit erbij te hoeven betrekken kan je nare dingen als psychose's met gemak oplopen(triggeren) met dit soort mindgames.

Veel mensen hebben geen idee dat ze gevoelig zijn voor psychose's en andere nare zaken, maar terwijl je niet goed in je vel zit dit soort dingen doen is een perfecte manier om het te triggeren.
Wil iemand deze skepticus even terechtwijzen..?
zzz
pi_82966890
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef erodome het volgende:
Het probleem is alleen dat dat het niet minder gevaarlijk is als het niet om "geesten" gaat.
Mindgames kunnen veel problemen opleveren, als jij terwijl je lekker onzeker in je vel zit, goed beinvloedbaar bent e.d. met dit soort mindgames bezig gaat kan dat een scala aan problemen oproepen.
Zonder ook maar 1 entiteit erbij te hoeven betrekken kan je nare dingen als psychose's met gemak oplopen(triggeren) met dit soort mindgames.

Veel mensen hebben geen idee dat ze gevoelig zijn voor psychose's en andere nare zaken, maar terwijl je niet goed in je vel zit dit soort dingen doen is een perfecte manier om het te triggeren.
Ik herken het van mezelf. Niet dat ik psychotisch ben ofzo. Maar ik was vroeger vaak bezig met paranormale dingen, met name geesten enzo interesseerde mij. Ik las vaak verhalen over mensen die glaasje gingen draaien en vervolgens last kregen van plaaggeesten en daardoor helemaal gek werden.

Op den duur durfde ik nauwelijks alleen te zijn en liet 's nachts altijd het licht branden en dan nog was ik heel erg bang. Heel erg gefocussed op de zogenaamde aanwezigheid van klopgeesten, want in die verhalen stond immers dat ze er zijn als je in de hoeken van de kamer een zacht gekraak hoort. Nou, dan ga je elk geluidje wel daarmee associëren. Uiteindelijk is het logischer dat die geluiden komen door de wind buiten. En de zogenaamde koude windvlagen zijn niks meer dat de rillingen die je over je lijf voelt.

Maar ik kon wel weer snel relativeren. Waarom helemaal panisch worden door iets wat helemaal niet bestaat? Ik had ook helemaal geen glaasje gedraaid. Op den duur besloot ik me voorlopig helemaal niet met dit soort dingen bezig te houden. Niks meer over lezen. En toen was alles normaal.

Het is bangmakerij en sensatie.
pi_82967692
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wil iemand deze skepticus even terechtwijzen..?
Appels. En peren.
pi_82970242
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wil iemand deze skepticus even terechtwijzen..?
Twijvel is het begin van kennis led...zonder twijvekl wil je niets leren, sluit je jezelf af voor mogelijkheden en wordt je dogmatisch.
Ik hou de verschillende mogelijkheden open, ik sluit noch geesten, noch andere entiteiten noch een geestelijke oorzaak uit.
En vanuit welke kant je het ook bekijkt kan het gevaarlijk zijn, dus roepen het is nep dus het kan geen kwaad is ver naast de waarheid en dat is iets wat iedereen die hiermee wil spelen moet beseffen, of je dat nu doet vanuit een idee van geesten bestaan, of we gaan gewoon eens lekker spelen met iets neps dat ons als we geluk hebben lekker kan laten griezelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:31:05 #73
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82970459
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:25 schreef erodome het volgende:
En vanuit welke kant je het ook bekijkt kan het gevaarlijk zijn, dus roepen het is nep dus het kan geen kwaad is ver naast de waarheid en dat is iets wat iedereen die hiermee wil spelen moet beseffen,
Ik ben het 100% met je eens, maar de reden dat ikzelf die toelichting over bijvoorbeeld psychoses niet bij mijn reactie had gezet, is omdat ik weleens een berisping van de moderators heb gekregen toen ik dat deed.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:33:05 #74
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82970546
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Twijvel is het begin van kennis led...zonder twijvekl wil je niets leren, sluit je jezelf af voor mogelijkheden en wordt je dogmatisch.
Ik hou de verschillende mogelijkheden open, ik sluit noch geesten, noch andere entiteiten noch een geestelijke oorzaak uit.
En vanuit welke kant je het ook bekijkt kan het gevaarlijk zijn, dus roepen het is nep dus het kan geen kwaad is ver naast de waarheid en dat is iets wat iedereen die hiermee wil spelen moet beseffen, of je dat nu doet vanuit een idee van geesten bestaan, of we gaan gewoon eens lekker spelen met iets neps dat ons als we geluk hebben lekker kan laten griezelen.
Pssst, het was een geintje
zzz
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:36:33 #75
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82970698
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef _Led_ het volgende:
Pssst, het was een geintje
Wil je 'm uitleggen ?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:37:59 #76
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82970761
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wil je 'm uitleggen ?
alleen in een persoonlijk gesprek
zzz
pi_82970899
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Pssst, het was een geintje
I know, maar het is ook voor believers weleens leuk om te zien dat ook voor hun twijvel een goed iets zou kunnen zijn, iedereen dient een scheutje believer en een scheutje skepsis te bezitten en de skepsis geheel willen vermijden is geen goed iets.

Ik was het dus wel eens met je kwinkslag, vandaar
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:44:46 #78
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82971072


Maareh, twijfel is met een F
zzz
pi_82971388
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef _Led_ het volgende:


Maareh, twijfel is met een F
F/v ei/ij, dat zijn fouten die je heel vaak ziet bij mij led, bijles en alles hebben ervoor gezorgd dat het binnen de perken blijft, maar echt helemaal goed zal het nooit worden.
Ik ben eraan gewend, dan kan vast de rest van de wereld er ook wel aan wennen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:54:57 #80
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82971632
Och, als ik 't nog drie keer gezegd heb schrijf je 't nooit meer verkeerd
zzz
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:56:04 #81
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82971696
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef erodome het volgende:
F/v ei/ij, dat zijn fouten die je heel vaak ziet bij mij led, bijles beiles en alles hebben ervoor gezorgd dat het binnen de perken blijft, maar echt helemaal goed zal het nooit worden.
Ik ben eraan gewend, dan kan vast de rest van de wereld er ook wel aan wennen
Sorry, ik kon het niet laten.

*Ahum*, back ontopic maar weer .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:08:26 #82
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82972350
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef erodome het volgende:

[..]

F/v ei/ij, dat zijn fouten die je heel vaak ziet bij mij led, bijles en alles hebben ervoor gezorgd dat het binnen de perken blijft, maar echt helemaal goed zal het nooit worden.
Ik ben eraan gewend, dan kan vast de rest van de wereld er ook wel aan wennen
Ben je dyslectisch dan? Nooit geweten eigenlijk
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:09:49 #83
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82972418
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:28 schreef opastokvis het volgende:
TeufelVerjagingsPost

en waarom denken kutkindjes macht over geesten te hebben [ afbeelding ]
dat dus
hoe stom kan je zijn
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82983279
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:54 schreef _Led_ het volgende:
Och, als ik 't nog drie keer gezegd heb schrijf je 't nooit meer verkeerd
Mijn man zegt het al 18 jaar tegen me en daarvoor anderen en nog gaat het regelmatig fout.
Ik kan het meestal wel voorkomen door echt heel goed op te letten, die bijlessen hadden wel zin dus, maar ik ben wat lui van aard soms en controleer gewoon niet 3 dubbel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:44:57 #85
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_83000830
heel simpel: 2 ramen in tegenover gestelde richting open zetten en flink de wind erdoorheen laten waaien. Met andere woorden een frisse wind door de ruimtes heen laten trekken. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de ruimtes gereinigd worden.
pi_83004957
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:44 schreef Spellmeista het volgende:
heel simpel: 2 ramen in tegenover gestelde richting open zetten en flink de wind erdoorheen laten waaien. Met andere woorden een frisse wind door de ruimtes heen laten trekken. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de ruimtes gereinigd worden.
Dit, of uitroken met een harde darmwind.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:16:38 #87
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_83005758
..mensen met een dom leven..
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  maandag 21 juni 2010 @ 13:00:51 #88
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83094256
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:44 schreef Spellmeista het volgende:
heel simpel: 2 ramen in tegenover gestelde richting open zetten en flink de wind erdoorheen laten waaien. Met andere woorden een frisse wind door de ruimtes heen laten trekken. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de ruimtes gereinigd worden.
Of salie branden natuurlijk, duh.
zzz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')