Geen ideequote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ohja dat was híj, nouja zijn vriendin dan.
Wat, Gomi's vriendin is 15?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Ik gok ongeveer Gomi's leeftijd, maar dat baseer ik eigenlijk op niets
quote:
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwoah, is mijn favo ook niet, maar is wel goed om te zien wie er door de mand valt en wie niet.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Bad Boyz zullen wieder falen ja!
Tegenover jaap en sumera zullen ze verliezen.. van de rest winnen zequote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom, mogen ze wederom opnieuw zingen en nu wel exit.
![]()
Al stemt de jury ze niet weg, want 13 jarige gillende tienermeisjes = kijkcijfers
Ik ook! En de nummers klinken net wat anders, je kunt er creatieve dingen meedoenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de interactie (als die er is) met de band wel leuk juist
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef ranja het volgende:
Maar dat geldt voor de banden net zo, daar hoor je soms ook meer muziek en achtergrondzang dan de kandidaat.
Die Cilmi is toch dat jonge meisje? Die's wel leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef iBenny het volgende:
We krijgen Gabriella Cilmi ipv Lady Gaga
En het thema? tja, ik weet neit.. het heeft iets wat ik niet echt leuk vind
Die Australische jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die Cilmi is toch dat jonge meisje? Die's wel leuk
Gaga is een act, da's niet mijn ding
Die bedoelde ikquote:
best groot.. dus je weet het nog neit helemaal zekerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben jaloers.Vanavond is de kans best groot dat ik hier ben.
En toch valt het altijd tegenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je Big band niet leuk vindt. Eindelijk livemuziek ipv die gare midi-deuntjes, interactie met de band inderdaad, en lekker swingende nummers. Ik vind het tof.
Gaat Lady Gaga trouwens nog optreden (die roddel hoorde ik vorige week) of worden we afgescheept met Boyzone, of erger nog, iets van Nederlandse bodem?
Jep. Ik vind een live-band honderd keer leuker dan een achtergrondriedeltje maar toch weten de kandidaten daar bijna nooit wat mee te doen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat valt tegen? De bigband-optredens?
als wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
Jaap heeft gezegd dat hij vanavond het hele podium gaat gebruiken
OMG Gaat Jaap lossssssquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10953715quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10953715
Vanaf 7:38
Als Quasimodo.. hij gaat aan een touw hangen en zwaaien van de ene naar de andere kant van het podiumquote:
Het kan ook zijn, dat we daardoor nu een hele andere Jaap zullen zienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef ranja het volgende:
Ik zal z'n vriendin wel missen
Dat was eigenlijk het leukst aan Jaap, die shots van z'n vriendin als hij moest optreden.
uhm neequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik zit al klaar vanaf vrijdagavond 23:30uur
ok big bossquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, respect voor Benny he. Zonder hem hadden we echt veel te weinig posts.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, respect voor Benny-Vaduz- he. Zonder hem hadden we echt veel te weinig posts.een groot probleem![]()
quote:
quote:
quote:
Me toquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
Nog ongeveer een half uurtje tot Backstage![]()
![]()
Tot die tijd een rustig wachtmuziekje![]()
Er zijn weer nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gele sponsje zie ik al veel te vaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn weer nieuwe afleveringenIk weet het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Mijn wijn staat koud hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop het, want het is wel een beetje saai zo
Welnee ik moet er ook om lachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar voor jou is het misschien wel iets begrijpelijker dan voor mij![]()
Wie weetquote:
Ja daar zeg je ook weer watquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
Kelvin![]()
Dony gaat er nog niet uit, want we moeten zijn huilie-huilie-moment nog krijgen en BB staan in de finale met Sumera & Jaap
ik ga voor Dony, Sumera of Kelvinquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
Wie gaat/moet eruit vanavond?
Ik ga voor Dony of BB
gaafquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt.. maar het gaat toch wel gebeuren
Het wordt steeds erger...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
Wat zal Stacey aanhebben?
We hebben dr al als discobal en als Pino gezien..Wat volgt
ik wil stacey eens niet zienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
Wat zal Stacey aanhebben?
We hebben dr al als discobal en als Pino gezien..Wat volgt
he chipmunkquote:
We hangen er wat tusseninquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef D. het volgende:
Zitten we al hier, of nog daar?
Sumera of Kelvinquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
Wie gaat/moet eruit vanavond?
Ik ga voor Dony of BB
Heb je de link voor me? kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
Wat voor geluid proberen ze eigenlijk te maken bij de Backstage-stream?
2 tabsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben de jongste niet meer he, dus van dat heen en weer rennen word ik moe
kelvinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor3/backstage/quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Heb je de link voor me? kan hem niet vinden
thanks!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor3/backstage/
eerste het huilie huilie-momentquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe Dony maar weg. Maar dat zal wel niet, de jury redt hem wel, if...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |