Normaal vind ik hem niet de beste en ben ik Jaap en Sumira fan. Maar vorige week en deze week is hij gewoon een van de beteren!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Ik ben het er eerlijk gezegd mee eens. Ik vind hem niet super, maar vond hem veel beter dan de meeste.
Ik woon 6 hoog, ze mogen niet buitenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die van mij scharrelt buiten. Hij kwam laatst pas om 3 uur thuis, 's nachts! Hij was ook warm en hij rook vreemd.....Toen wilde hij heel brutaal bij me komen liggen maar ik heb hem weggekeken
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet mooi... vond het niet om aan te horen eigenlijk, die kopstem.
En dat Angela zegt dat een kopstem altijd schel is.... luister eens Prince.
De mijne (de ene) wast zichquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die van mij scharrelt buiten. Hij kwam laatst pas om 3 uur thuis, 's nachts! Hij was ook warm en hij rook vreemd.....Toen wilde hij heel brutaal bij me komen liggen maar ik heb hem weggekeken
Ik heb heul geen wiwiquote:
huh?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als ze niet gewend zijn om naar buiten te gaan is er niets aan de hand.
Dat moet ze altijd.quote:
Ja wie anders ligt er lief naast mij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne (de ene) wast zich
Het gaat toch over katten he?
De kat van de buren vind het bij mij heel leuk schijnbaar, als ik de balcondeur open heb loopt hij/zij altijd naar binnen (of het broertje/zusje). En laatst was er eentje krols, wat een gemekker is dat zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |