13 jaar jij bent er vroeg bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef noksala het volgende:
geachte fokkers,
Ik heb een klein probleemje. Me vriendin en ik willen graag soortvan seks, we zijn 13jr maar we houden van elkaar en willen graag wat meer dan alleen rukke en vingeren. Ik wil condooms kopen maar ik ben bang dat mensen raar opkijken als ik het koop vanwege me leeftijd. Ik kan het niet aan me ouders vragen wand die weten het niet enzo. Weet iemand waar ik het het beste kan kopen, en hoe duur het is. We willen niet meteen hardcore gaan doen, maar gewoon ervoor zorgen dat ik geen sperma erin knoei. Weet iemand miss een plannetje waarbij ik niet voor schut loop waneer ik het koop?
alvast bedankt
Wat heb je van zijn moeder gekregen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef genakt het volgende:
vorige week heb ik er nog een van je moeder gekregen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
juist niet door die condoomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat heb je van zijn moeder gekregen?
Een soa?
HOAX, gothics smilen nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef noksala het volgende:
Als ik het bij de drogist haal, kijken ze me dan raar aan? en hoe duur kosten ze bij de drogist of apotheek?
(en ik heb een hekel aan die rare gothic smile)
Zijn ze ook voor anaal gebruik?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef Ascendancy het volgende:
Gewoon naar binnen lopen.
Bij ons zit er zo'n refo wijf achter de kassa van een jaar of 20.
Niets mooier dan haar laten merken dat je sex hebt
In zo'n cafe in Assen kan je in de WC uit zo'n automaat condooms kopen voor 3 euro per stukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:57 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Lekker belangrijk wat ze van je denken, loop gewoon een drogist binnen. En anders een automaat zoeken inderdaad of online als je ouders niet in je post neuzen.
Das een beetje duurrrrquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:00 schreef Flashbag het volgende:
[..]
In zo'n cafe in Assen kan je in de WC uit zo'n automaat condooms kopen voor 3 euro per stuk
Precies, als jullie maagd zijn hebben jullie toch geen soa's, en zwanger worden doet ze toch niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef baggerbart het volgende:
Als je echt van elkaar houd doe je het zonder
En als je bang bent dat ze zwanger is vraag gerust advies aan FOK!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, als jullie maagd zijn hebben jullie toch geen soa's, en zwanger worden doet ze toch niet!
Groot gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:06 schreef noksala het volgende:
heel gezellig dat jullie me afkraken enzo, maar weet iemand hoe duur het is bij de drogist/apotheek?
Bestellen lijkt me een groot risico, wand als mijn moeder die condooms ziet dan heb ik een probleempje
Niet moeilijk doen pik, boterhamzakje, elastiekje eromheen en gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:06 schreef noksala het volgende:
heel gezellig dat jullie me afkraken enzo, maar weet iemand hoe duur het is bij de drogist/apotheek?
Bestellen lijkt me een groot risico, wand als mijn moeder die condooms ziet dan heb ik een probleempje
Hou eens op.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen pik, boterhamzakje, elastiekje eromheen en gaan
Hij komt er niet bij, ze hangen te hoogquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef larry91 het volgende:
Je hebt genoeg van die automaten op openbare WC's hangen of naast drogisterijen. Dus wat is het probleem?
Hou op, ik kom niet meer bijquote:
Droogneuken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kan je 'een soortvan seks' hebben?
Martijn.org is wel een aanrader, die schijnen behulpzaam te zijn in jouw situatie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef noksala het volgende:
jmmr dat jullie me hier niet serieus kunnen helpen, ik zoek wel een andere forum site
Nou maar effe serieus dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef noksala het volgende:
jmmr dat jullie me hier niet serieus kunnen helpen, ik zoek wel een andere forum site
Bedoel je niet Rouvoet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef Torrio het volgende:
Ben toch benieuwd wat meneer Roubos hierover te zeggen heeft.
Hij misschien ook wel, hij zit er toch nog even, misschien kan hij de automaten wat lager laten hangen.quote:
En om XS-condooms vragen is ook zo lulligquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef wonderer het volgende:
Gewone condooms passen toch helemaal niet bij een jochie van 13??
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En om XS-condooms vragen is ook zo lullig
Kan ze geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:00 schreef Flashbag het volgende:
[..]
In zo'n cafe in Assen kan je in de WC uit zo'n automaat condooms kopen voor 3 euro per stuk
Ik las een poosje terug iets over kindercondooms... maar ik heb geen zin om te googelen dus dat mag TS lekker zelf doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En om XS-condooms vragen is ook zo lullig
Dat is een normale prijs in de horeca hoor, al ken ik er ook zat waar je er 2 krijgt voor die prijs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:00 schreef Flashbag het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:30 schreef noksala het volgende:
toch bedankt dat jullie me serieus willen nemen, en ik word gemiddelt 17 of 18 jr geschat en me penis is best lang (ik ben half-neger). Sorry dat ik steeds erover zeik maar weet iemand hoe duur condooms zijn bij de drogist/apotheek?
ik kan wel bij die automaat hoor ik ben 1,78
quote:
http://lmgtfy.com/?q=Prijs+condoomsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:30 schreef noksala het volgende:
toch bedankt dat jullie me serieus willen nemen, en ik word gemiddelt 17 of 18 jr geschat en me penis is best lang (ik ben half-neger). Sorry dat ik steeds erover zeik maar weet iemand hoe duur condooms zijn bij de drogist/apotheek?
20 / 2.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah, dus dan is 'ie half zo lang.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
2x de helft?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat zijn grotere met 20 ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Barcaconia het volgende:
7/8 is wel goedkoop, Durex kost toch voor zo'n pakje een euro of 11?
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Barcaconia het volgende:
7/8 is wel goedkoop, Durex kost toch voor zo'n pakje een euro of 11?
mag ik vragen hoe je bij het hele neukidee komquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:57 schreef noksala het volgende:
We willen ook niet meteen neuken enzo, maar als we nou heel geil zijn dat ik het in ieder geval heb voor de zekerheid.
en bij de drogist in mij buurt is zijn geen rekjes enzo, alles staat achter de bar, en dan zeg je iets en dan pakken zij het voor je.
en sorry dat ik half-neger zij, ik bedoel ik ben halfbloed en een van me ouders is surinaams
;)quote:
Dat dus, ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:54 schreef i10TD het volgende:
13 jaar en dan al seks? is het al 12-12-2012?
gvd zeg man, toen ik 13 was werd ik wakker met pokemon, rende ik na school naar huis voor dbz en speelde ik savonds star wars met mn maatjes
even serieus: maak je basisschool af, ga naar middelbaar, haal je diploma, ga naar mbo/hbo/whatever, en doe daar je ding. geloof, je zult me dankbaar zijn.
en dan nog verknipte mensen hier ook die het "normaal vinden"...
Hier val je door de mand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:30 schreef noksala het volgende:
quote:
Misschien is ze nog niet vruchtbaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:07 schreef i10TD het volgende:
zul je net zien, wilt ts zn halvenegerlul verpakken, KANPT IE IN HAAR KHAPOT!
hoppa naar de soos en kinderopvang :3
Zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien is ze nog niet vruchtbaar.
dan nog vraag ik me af waarom hij al wilt neuken. zal de neger wel in hem zijnquote:
melkkan, koffiekan, theekan..quote:
Zuiderzee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:13 schreef i10TD het volgende:
[..]
melkkan, koffiekan, theekan..
MAAR ER ISCH MEER!
zoetermeer, ijselmeer..
ijselmeerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:13 schreef i10TD het volgende:
[..]
MAAR ER ISCH MEER!
zoetermeer, ijselmeer..
Waarom hoor ik het 2de deel van de grap voor het eerstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:13 schreef i10TD het volgende:
[..]
MAAR ER ISCH MEER!
zoetermeer, ijselmeer..
Omdat je onder een steen vandaan komt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarom hoor ik het 2de deel van de grap voor het eerst![]()
pasen is toch al geweest?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat je onder een steen vandaan komt.
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:38 schreef noksala het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook nog te jong enzo, maar als we tongen dat is de verleiding heel groot om elkaar de bevredigen. Dus als ik jullie advies opvolg moet ik nog 3jr van haar afblijven,
Gewoon doen, hoe dichter bij de 0...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:38 schreef noksala het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook nog te jong enzo, maar als we tongen dat is de verleiding heel groot om elkaar de bevredigen. Dus als ik jullie advies opvolg moet ik nog 3jr van haar afblijven,
oei ik zal me best doen
bevredigen.. dude, je bent fakking 13. dan heb je het nog over plassertjes en piemels, niet over bevredigenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:38 schreef noksala het volgende:
oei ik zal me best doen
Hoe strakker om de lul maar als je lul nog niet volgroeid is heb je daar dus ook geen fuck (ha-ha) aan. En nu slapen daaag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:40 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Gewoon doen, hoe dichter bij de 0...
RACIST.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef i10TD het volgende:
[..]
dan nog vraag ik me af waarom hij al wilt neuken. zal de neger wel in hem zijn
hoeveel zakcentje krijg je om snoepjes te halen? wss kun je over 4 maanden een 3-pack halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:50 schreef noksala het volgende:
Ik ben bijna 14, en mijn lichaam is wel al volgroeit. Volgens mij hebben jullie een verkeerd beeld van mij een kleuter met puistjes ofso,
maar eigenlijk vroeg ik niet om jullie mening, ik vroeg alleen : waar ik het het beste kon kopen, en of ze niet raar opkeken, en hoe duur
http://knack.rnews.be/nl/(...)le-1194674403327.htmquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las een poosje terug iets over kindercondooms... maar ik heb geen zin om te googelen dus dat mag TS lekker zelf doen.
45 euro maar?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:02 schreef noksala het volgende:
als ik ¤45,- meneem dan lukt het toch wel, je mag toch wel condooms kopen onder de 16, ik bedoel geen geen legetimatie laten zien.
Er wordt wat afgeneukt hoor in Nederland. ik voel mij zo alleenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:04 schreef Zooootje het volgende:
[..]
45 euro maar?
Lijkt me niet echt genoeg, of je moet er minder dan 70 à 80 in huis willen halen?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Er wordt wat afgeneukt hoor in Nederland. ik voel mij zo alleen
Je bent alleen te bang om condooms te halenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:57 schreef noksala het volgende:
Waarom doet iedereen de laatste tijd eigenlijk zo moeilijk over wat jonger seks, vroeger neukte mensen al op hun 12de ofso, of als je kijkt naar een 3de wereld land. Mijn lichaam is er klaarvoor enzo, het feit dat sommige mensen het shokerent vinden heeft eerder met de maatschappij te maken. Het is maak seks: stop je penis erin en klaar.
iedereen die het met me eens is: ff je duim op steken![]()
TS zit in de eerste klas?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:57 schreef noksala het volgende:
Waarom doet iedereen de laatste tijd eigenlijk zo moeilijk over wat jonger seks, vroeger neukte mensen al op hun 12de ofso, of als je kijkt naar een 3de wereld land. Mijn lichaam is er klaarvoor enzo, het feit dat sommige mensen het shokerent vinden heeft eerder met de maatschappij te maken. Het is maak seks: stop je penis erin en klaar.
Het is maar condooms kopen: loop de winkel in, reken af en klaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:57 schreef noksala het volgende:
TS is 13quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is maar condooms kopen: loop de winkel in, reken af en klaar.
Mijn duimen zijn tijdens het seks kwijtgeraakt en loop ik op drie benen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:57 schreef noksala het volgende:
daar kregen ze toen ook een beter leven mee, met afgehakte koppen, bijlen in je rug en tegenweurdig aids, hiv, en druipers waar je de zee mee kunt aanvullenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:57 schreef noksala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |