Dat is niet vaag, ze repeterenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef cuijk het volgende:
Kwam net iets heel vaags tegen.
Op iTunes zijn de liedjes te koop die de kandidaten vanavond gezongen hebben, maar er staan nu (net na het optreden van Kelvin) ook de twee kandidaten op die nog moeten zingen vanavond.
Zie het zelf hier: http://itunes.apple.com/n(...)x-factor/id371656925
dat zeg ik netquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef cuijk het volgende:
Kwam net iets heel vaags tegen.
Op iTunes zijn de liedjes te koop die de kandidaten vanavond gezongen hebben, maar er staan nu (net na het optreden van Kelvin) ook de twee kandidaten op die nog moeten zingen vanavond.
Zie het zelf hier: http://itunes.apple.com/n(...)x-factor/id371656925
3 doors downquote:
yeah maar de vrouwen hebben een betere pr campagne weten te voeren en staan nu te boek als t zwakke geslacht.quote:
idem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Was c_a in beeld, weer gemist, zat te typen zeker
Heb het ook gemistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Oeh oeh, dat lijkt me echt iets voor haar.quote:
Vast terug te zien dadelijk !!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Maar dat weten ze zelf niet he, dus laten we ze het maar niet vertellenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar de vrouwen hebben een betere pr campagne weten te voeren en staan nu te boek als t zwakke geslacht.
ergens hebben we iets fout gedaan
In de volksmond: Rue de la Vaselinequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef chufi het volgende:
Die kan zo naar de Reguliersdwars
ken ik welquote:
hahahahaha die kende ik nog niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In de volksmond: Rue de la Vaseline
quote:
ze hebbend e campagne ontworpen en gevoerd. natuurlijk weten ze t allang.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat weten ze zelf niet he, dus laten we ze het maar niet vertellen
Vrouwen
Stel je niet aan.quote:
Duh, schatteke want dat weet ik natuurlijk nietquote:
Ik zat achter kelvinquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:50 schreef Thermo18 het volgende:
Waarom mis ik c_a steeds?
Troost je, online ben je vast terug te vinden straks...quote:
Twentse Topperquote:
Zie je Coen en Sander ook zitten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nou schuin, me nichtje zat er echt achter
Ik dacht dat er champagne stondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ze hebbend e campagne ontworpen en gevoerd. natuurlijk weten ze t allang.
Ze wil door. Op d'r blauwe ogen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
Wat zeurt Danielle nou steeds over volgende week.
Ze houden zich van de domme en wij trappen erin?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ze hebbend e campagne ontworpen en gevoerd. natuurlijk weten ze t allang.
Oh sorry heurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Duh, schatteke want dat weet ik natuurlijk niet
Ik heb je niet gecapptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nou schuin, me nichtje zat er echt achter
Ze probeert te zeggen: "Stem op mij want dan ben ik er volgende week weer"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
Wat zeurt Danielle nou steeds over volgende week.
alleen champagne is wijn dat genoeg is voor mijn spaanse schone. of liever een cava?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat er champagne stond![]()
geen wijn meer voor mij
Hariger?quote:
quote:
whiskey?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat er champagne stond![]()
geen wijn meer voor mij
Verrassend.quote:
ik ben er bang voor iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ze houden zich van de domme en wij trappen erin?
Cava please.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
alleen champagne is wijn dat genoeg is voor mijn spaanse schone. of liever een cava?
alles kan in NLquote:
Ah, dank je! Ik zat me net af te vragen wie dat wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een lelijke man die John Malkovich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |