Om prijzen te winnen moet je zeker niet bij ajax blijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Zeroku het volgende:
Met Everton pakt hij geen prijzen, met Ajax heeft hij tenminste kans op de titel en grote hoop op prolongatie van de beker.
Everton is dan inderdaad een betere keuze.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Om prijzen te winnen moet je zeker niet bij ajax blijven
Ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Everton is dan inderdaad een betere keuze.
en een nederlandse landstitel dat zegt niemand iets in europa. das hetzelfde als bijvoorbeeld kampioen worden met neuchatel xamax van zwitserland ofzo....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Om prijzen te winnen moet je zeker niet bij ajax blijven
Lex Immers zal het een heel stuk beter doen tegen Juventus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en een nederlandse landstitel dat zegt niemand iets in europa. das hetzelfde als bijvoorbeeld kampioen worden met neuchatel xamax van zwitserland ofzo....
maar goed, gezien zijn falen in de dubbele wedstrijden tegen juve (leek wel een B-junior die eventjes vakkundig opzij werd geschoven door de grote meneren van de serie A) mag ie blij zijn als zo'n prijs op zn palmares zou komen te staan.
everton komt ie natuurlijk nooit aan spelen toe.
wel goed voor zn bankrekening, dat dan weer wel...
Je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en een nederlandse landstitel dat zegt niemand iets in europa. das hetzelfde als bijvoorbeeld kampioen worden met neuchatel xamax van zwitserland ofzo....
open anders ff een apart topic over lex immers...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lex Immers zal het een heel stuk beter doen tegen Juventus.
hou toch op, jij denkt serieus dat nederland meetelt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Of worden er ook jaarlijks spelers voor >20M weggekocht door topclubs bij Neuchatel Xamax?
Je vergeet ADO.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hou toch op, jij denkt serieus dat nederland meetelt?
waarom komen hier dan alleen maar tweederangs zuidamerikanen voetballen en nooit eens gearriveerde toppers?
ik zal je alvast het antwoord geven:
geen geld en geen enkele uitstraling, of dacht jij dat vitesse, nec, nac, rkc. willem 2 en de rest van die bende ook maar iemand iets zegt in het buitenland
dat roepen ze nu al 7 jaar in amsterdam....nog even en het gemiddelde van feyenoord wordt gehaald: 1 x per 10 jaar kampioen....hebben ze eindelijk die derde ster te pakken: 10 jaar zonder prijzenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgend jaar gaat ie kampioen worden dus blijft ie gewoon
Als je ziet tegen welke clubs Ajax kan loten,wordt het dit jaar geen CL met een beetje ongelukquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:21 schreef Idler het volgende:
Als hij verstandig is blijft hij gewoon. Hij is nog niet toe aan een hoger niveau en hij kan volgend jaar bij Ajax lekker in de CL spelen en om het kampioenschap meedoen.
Geen idee, maar er zitten toch ook altijd wel redelijk wat zwakkere ploegen tussen? Al zegt dat bij Ajax ook niet allesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:22 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als je ziet tegen welke clubs Ajax kan loten,wordt het dit jaar geen CL met een beetje ongeluk
lmaoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hij blijft,omdat hij Ajax trouw is en een echte clubman is
Als eerste moet je tegen een ploeg als Shaktar Donetsk of die ploeg waar Wotte net is weggestuurd(dat is dan nog te doen) en dan komen ploegen als Tottenham Hotspur en Leverkusen,Sevilla,Olympique Lyon.Of je hebt geluk en je loot Club Brugge of Young Boys,Bursaspor.Maar zoals je al zegt,kunnen die ploegen ook verrassenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:24 schreef Idler het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zitten toch ook altijd wel redelijk wat zwakkere ploegen tussen? Al zegt dat bij Ajax ook niet alles
Moeten ze meerdere voorrondes spelen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als eerste moet je tegen een ploeg als Shaktar Donetsk of die ploeg waar Wotte net is weggestuurd(dat is dan nog te doen) en dan komen ploegen als Tottenham Hotspur en Leverkusen,Sevilla,Olympique Lyon.Of je hebt geluk en je loot Club Brugge of Young Boys,Bursaspor.Maar zoals je al zegt,kunnen die ploegen ook verrassen
Ja,sinds dit jaar moet de nummer 2 van de Eredivisie de 3e en 4e voorronde spelen.Over een paar jaar zie ik onze kampioen ook nog wel een voorronde spelen.quote:
Als we zo door gaan wel jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:32 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ja,sinds dit jaar moet de nummer 2 van de Eredivisie de 3e en 4e voorronde spelen.Over een paar jaar zie ik onze kampioen ook nog wel een voorronde spelen.
Pff, gaat nog lastig zat worden dus. Het zal wel weer op Europa league uitdraaien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:32 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ja,sinds dit jaar moet de nummer 2 van de Eredivisie de 3e en 4e voorronde spelen.Over een paar jaar zie ik onze kampioen ook nog wel een voorronde spelen.
Ja,ik verwacht geen hoofdtoernooiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Idler het volgende:
[..]
Pff, gaat nog lastig zat worden dus. Het zal wel weer op Europa league uitdraaien.
Ik lach me een krul in mn lul als het dan weer Feyenoord - ajax wordt .quote:
Feyenoord zie ik al in de voorronde eruitvliegen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:42 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik lach me een krul in mn lul als het dan weer Feyenoord - ajax wordt .
Zeker 4 wedstrijden ofzo
Je weet nog niet eens tegen wie we moeten gastquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Feyenoord zie ik al in de voorronde eruitvliegen.
Klopt,maar toch zie ik het gebeuren.Als Tomasson op het juiste moment zijn kansen verprutst.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens tegen wie we moeten gast
Voorronde niet doorkomen heb ajax vooral patent op . Pas maar op dat je niet tegen Kopenhagen lootquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Klopt,maar toch zie ik het gebeuren.Als Tomasson op het juiste moment zijn kansen verprutst.
Je overdrijft. Ten eerste, natuurlijk zegt het in het buitenland niemand als je NEC, NAC, RKC enzo noemt. Maarja, welke buitenlander loopt er wel warm voor Burnley, Xerez, Freiburg, Siena en Valenciennes? Ook 0.0.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hou toch op, jij denkt serieus dat nederland meetelt?
waarom komen hier dan alleen maar tweederangs zuidamerikanen voetballen en nooit eens gearriveerde toppers?
ik zal je alvast het antwoord geven:
geen geld en geen enkele uitstraling, of dacht jij dat vitesse, nec, nac, rkc. willem 2 en de rest van die bende ook maar iemand iets zegt in het buitenland
Nee, hij is een onverantwoordelijke randdebiel zonder klasse met het iq van een visstickquote:
Okay.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hij is een onverantwoordelijke randdebiel zonder klasse met het iq van een visstick
Alsof het verboden is om kutkakkerlakken te roepen. Niggah pleasequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hij is een onverantwoordelijke randdebiel zonder klasse met het iq van een visstick
In de KNVB kan het je schorsing opleverenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof het verboden is om kutkakkerlakken te roepen. Niggah please
Bij jou in de snakbar in de tokkiewijk vast ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |