onzin, niemand zegt dat hij die bril vandaag heeft gedragenquote:
Zeg ik dan dat hij die bril gedragen heeft?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
onzin, niemand zegt dat hij die bril vandaag heeft gedragen
en ja, ga eens langs bij de opticien, daar kunnen ze vaak brillen rechtzetten. Maargoed, als t echt ver doorgebogen is kan t natuurlijk breken met terugbuigen.
balen van je dure bril iigsucces!
wat is er mis met een zonnebril op tafel/kast/bank met dit weer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat hij die bril gedragen heeft?
95% van alle ongevallen kan voorkomen worden door de vrouw in de keuken aan de ketting te leggen.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nog een andere optie is om het via de WA-verzekering van je vriendin te laten vergoeden. Ik geloof alleen wel dat daarvoor een voorwaarde is dat het niet in het eigen huis gebeurd mag zijn (dan hoort het weer tot een andere verzekering, dacht ik).
okay thanks, morgen maar ff kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:36 schreef Ridocar het volgende:
Omdraaien en haar nog een keer erop laten zitten.
Serieus: Laat de opticien ernaar kijken, als het niet te ernstig is, kan hij deze zonder teveel schade wel terugbuigen.
inderdaad en daar gaat je geldquote:
ik ben er ook totaal niet van, maar deze stond mij gewoon zo ontzettend goed dat ik hem moest hebben..quote:
ze hoeft het niet te verbergen want ze komt voorlopig de keuken niet meer uit..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:54 schreef twoarmedman het volgende:
Ik zou haar gewoon 2 blauwe ogen geven en haar de verbogen zonnebril geven om het te verbergen, zelf een nieuwe kopen.
waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef genakt het volgende:
[..]
inderdaad en daar gaat je geld![]()
heb gewoon zo'n goedkope als die dan kapot gaat boeiend
[ afbeelding ]
2 euro en heb hem toch al lange tijd![]()
kijkshopquote:
heb nog geen tijd kunnen vindenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:01 schreef Dartanion het volgende:
Hoe is het nu met de zonnebril afgelopen?
Ik zit namelijk in een zelfde schuitje. Ik ben zelf op mijn Oakley gaan zitten. Die is volledig van titanium gemaakt en flink verbogen. Ik ben van plan om vandaag nog langs een opticien te gaan. Maar zou toch van te voren willen weten wat ik kan verwachten.
foto's van bril kunnen op verzoek gemaakt worden
Daar heb ik 'm ook vandaan! in hellevoetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef genakt het volgende:
[..]
kijkshop
hij was eerlijk gezegd 12 euro maar ze zag het niet goed en zij 2 euro
Ik kom net van de opticien. Die bleek een Oakley dealer te zijn dus was het allemaal gratis, ze was ruim een half uur bezig met terug buigen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
heb nog geen tijd kunnen vinden
en mijn pootjes zijn van carbonfiber dus ben benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |